یخچال سرد و گرم 10 لیتر خودرو مدل TS-3350

یخچال سرد و گرم 10 لیتر خودرو مدل TS-3350

توضیحات:

محصولی را که مشاهده میکنید یخچال 10 لیتری دو کاره (سرد و گرم) است با توجه به فصل گرما و سفرهای تابستانی نیاز به یک یخچال برای لذت بردن از سفر در هر خودرو مشاهده میشود یکی از ویژگیهای مثبت این یخچال قابلیت کارکرد آن با برق 12 ولت است، این موضوع موجب میشود تا بتوانید از این یخچال در خودروهای سواری استفاده کنید. این محصول انرژی موردنیاز خود را از بخش فندکی خودرو تامین میکند و برای این منظور به یک کابل برق 3 متری مجهز شده است. نحوه راه اندازی این دستگاه در خودرود توسط سیم رابط فندکی می باشد که در جا فندکی اتومبیل قرار گرفته و برق را از اتومبیل به دستگاه انتقال می دهد و با مصرف ناچیز برق هیچگونه اسیبی به باتری و کارکرد اتومبیل نمی رساند. یخچال اتومبیل دو کاره (سرد و گرم) را میتوان در منازل، اطاق خواب، محل کار، فروشگاه و ... استفاده نمود به گونه ای که این دستگاه علاوه بر سیم رابط فندک اتومبیل داری سیم رابط مخصوص دیگری جهت استفاده از برق 220ولت (AC) شهری می باشد. داخل درب و بدنه های این دستگاه تماما فوم مخصوص (Polyurethane) تزریق گردیده که بصورت نوعی عایق عمل نموده و کمترین تبادل حرارتی و برودتی را با دمای محیط دارد و این امکان را به دستگاه می دهد که پس از خاموش نمودن و خارج کردن ان از اتومبیل بمنظور استفاده در فضای باز، پارکها، جنگلها، کنار دریا و غیره به مدت چندین ساعت برودت داخلی دستگاه را حفظ نماید. کولباکس دو کاره (سرد و گرم) 10 لیتری مدل TS-3350 با طراحی بسیار دقیق و زیبا، وزن و سایز کوچک و آسان بودن در استفاده محصولی بسیار کارآمد و محبوب می باشد. کولباکس دو کاره (سرد و گرم) 10 لیتری مدل TS-3350 کوچک و سبک بوده به همین سبب حمل آن بسیار آسان می باشد و مناسب برای نگهداری انواع مواد غذایی خشک و مایعات می باشد. مصرف برق این محصول بسیار پایین بوده در عین حال دمای بسیار خوبی برای نگهداری مواد را داراست. از استراحت خود با یخچال دو کاره (سرد و گرم) لذت ببرید. این یخچال سرد و گرم اتومبیل زیبا با فضای داخلی اکثر وسایل نقلیه هماهنگ است ، که به راحتی توسط کمربند ایمنی در صندلی مسافر جلو یا مرکز صندلی عقب بسته می شود. با قابلیت خنک کردن 20 درجه سانتیگراد زیر دمای محیط و گرمای بیش از 65 درجه سانتیگراد بالاتر از دمای محیط و دارای حجم داخلی 10 لیتری است.

 

خصوصیات:
قوطی 0.33 لیتر و بطری های 0.5 لیتری متناسب است
جنس: پلی پروپیلن
ولتاژ: DC12V/24V، AC220V
توان نامی: 50-56W
محدوده دما: 0-65
امکان انتخاب برق ورودی به صورت فندک خودرو 12 ولت و یا به وسیله برق شهری 240-220 ولت
مصرف برق برای خنک کردن 65 وات و برای گرم کردن 55 وات با ولتاژ 220 ولت
مصرف برق برای خنک کردن 45 وات و برای گرم کردن 40 وات با ولتاژ 12 ولت 
خنک شدن تا 20 درجه سانتیگراد زیر دمای محیط
گرمایش تا درجه سانتی گراد
دارای صفحه دیجیتال جهت تنظیم سرمایش و گرمایش 
سوئیچ گرم / سرد
متوسط مصرف برق: 32 وات
اصل خنک کننده: ترموالکتریک
حجم ذخیره سازی 10 لیتر
وزن ، کیلوگرم: 3.2
با کمال تعجب جادار و راحت در ماشین
جریان ورودی دارای امتیاز (DC) 2.7 A
مصرف انرژی (DC esam 5/25 درجه سانتیگراد) 32.4 kWh / 24h
مصرف انرژی (DC esam 5/32 ° C) 32.4 kWhh / 24h
کلاس آب و هوا (EN 62552) N
ابعاد عمق بسته 440 میلی متر
ابعاد عرض بسته 305 میلی متر
ابعاد عرض بسته 220 میلی متر
وزن بسته 3 کیلوگرم
چراغ داخلی خیر
رنگ مشکی
گواهینامه های E4
ضد لکه و مقاوم در برابر بو.
سنسور قطع خودکار باتری کم.


نکته:
1. یخچال کوچک، ظرفیت 10 لیتر، می تواند غذا و نوشیدنی مورد علاقه شما را در اندازه کوچک، ظرفیت بزرگ برای رفع نیازهای زندگی شما نگه دارد.
2. از ناهمواری نترسید، طراحی حرفه ای ضد لرزش، ضد لرزش، عملکرد پایدار به شما امکان می دهد 45 درجه شیب کنید.
3. نمایشگر دما یخچال هوشمند، دمای قابل تنظیم، تنظیم دماهای مختلف با توجه به نیاز، مناسب برای سناریوهای مختلف.
4. دستگاه فن باس داخلی، اتلاف حرارت بهتر، خنک کننده سریع، راندمان بالا، مصرف برق کم، صدای کم، مزاحم کار و خواب شما نمی شود.
5. یخچال ماشین قابل حمل، نفیس و جمع و جور، حمل آسان، مناسب برای خانه، اداره، خوابگاه، ماشین، مسافرت، پیک نیک و غیره.


توجه داشته باشید:
1. لطفاً خطای اندازه 1-3 سانتی متر (0.4-1.18 اینچ) را در نظر بگیرید، اندازه گیری دستی، لطفاً اجازه دهید تغییر اندازه در داخل باشد و تفاوت رنگ جزئی ممکن است به دلیل تنظیمات مختلف صفحه نمایش کمی متفاوت باشد.
2. با توجه به نور صفحه نمایش متفاوت، رنگ واقعی مورد دقیقا مشابه عکس است، ممکن است به دلیل ویژگی های مانیتور کامپیوتر کمی متفاوت باشد. لطفا درک کنید.


اقلام همراه:
کابل اتصال برق فندکی 1 عدد 
کابل اتصال برق شهری 1 عدد
کمربند مخصوص جهت حمل و نقل 1 عدد
دفترچه راهنما زبان انگلیسی 1 عدد