• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
اجاق سفری سیبری مدل BDZ.180-Dاجاق سفری سیبری مدل BDZ.180-Dاجاق سفری سیبری مدل BDZ.180-Dاجاق سفری سیبری مدل BDZ.180-Dاجاق سفری سیبری مدل BDZ.180-Dاجاق سفری سیبری مدل BDZ.180-Dاجاق سفری سیبری مدل BDZ.180-Dاجاق سفری سیبری مدل BDZ.180-Dاجاق سفری سیبری مدل BDZ.180-Dاجاق سفری سیبری مدل BDZ.180-D

اجاق سفری سیبری مدل BDZ.180-D

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 3,500,000تومان3,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

توضیحات:

اجاق گاز مسافرتی کیف دار وسیلهای ایمن و مناسب برای کسانی است که میخواهند در زمان سفر از طبخ غذاهای گرم و تازه لذت ببرند. این اجاق دارای ابعاد و وزنی مناسب بوده که شما میتوانید آن را برای استفاده در زمان سفر به راحتی حمل و جابهجا کنید. برای استفاده از این اجاق و روشن کردن آن شما باید از کپسول استوانهای شکل از نوع گازی استفاده کنید تا به کمک آن و به وسیله استفاده از فندک تعبیه شده بر روی اجاق آن را روشن نمایید. شعلههای این اجاق از میزان ایمنی بسیار زیادی برخوردار است به نحوی که کپسول قرار گرفته شده بر روی آن دارای حالت قفل بوده تا از تکان خوردن دهانه متصل به اجاق و نشت گاز جلوگیری شود. همچنین این اجاق دارای محافظ شعلهای در برابر باد بوده تا در صورت وزش بادهای شدید شما هم بتوانید کماکان از آن استفاده کرده و هم از انتقال شعلههای آتش و آتشسوزی حاصل از آن جلوگیری کنید. اجاق سفری قابل حمل  مدل BDZ.180-D با طراحی مناسب و ایمنی زیاد وسیلهای بسیار کارآمد برای استفاده در زمان سفر یا کمپینگ خواهد بود. اجاق گاز مسافرتی سامسونتی محصولی جدید با کارایی فوق العاده بالا که نیاز هر خانه و خانواده می باشد. اجاق گاز مسافرتی سامسونتی دارای طراحی فوق العاده خاص و زیبا می باشد همچنین سبک و کم حجم است و قابلیت استفاده در هر مکانی را دارد از مزیت های این اجاق گاز می توان به قابلیت استفاده با کپسول های استاندارد مسافرتی یا گاز شهری، پخش شعله اجاق برای پخت یکنواخت، اشاره کرد. این وسیله درای فندک و کیف قابل حمل می باشد.


یک: LPG
دو: پروپان - بوتان در کپسولهای 110، 230 و 450 گرمی
سه: ایزوبوتان در کپسولهای استوانه ای 220 گرمی
چهار: G30 / G 30 - G31
پنج: گاز مصرفی G31 PROPANE AT 37 mbar، G30 BUTANE at 28-30mbar


مشخصات فنی:
مدل: BDZ.180-D
وزن: 800 گرم
قدرت: 2.1 کیلووات بر ساعت 1800 کیلوکالری در ساعت
ابعاد: 248 x 170 x 93 سانتی متر
مصرف: 1800 کیلوکالری در ساعت
 سوخت: گاز بوتان
نوع جرقه زنی: پیزوالکتریک
محافظت در برابر ولتاژ: فشار خیلی زیاد است، منبع هوا به طور خودکار قطع می شود.

جنس: صفحه سرد 0.5 میلی مت، بدنه فولاد ضد زنگ، قاب اجاق مینا، مشعل آلیاژ آلومینیوم.


امکانات:
100٪ کاملاً جدید
مشعل آلومینیومی
سیستم پیشگیری از نشت گاز
بدنه فولاد ضد زنگ با کیفیت بالا
احتراق پیزو الکترونیکی اتوماتیک
مشعل آرام و کارآمد
سیستم کنترل ایمنی حساس به فشار
فراتر از اجاق گاز بخاری قابل حمل یک نفره در فضای باز
مدل شیشه جلو اتومبیل، هرجایی بپزید (در خانه، در جاده)
کاملا متناسب با یک مینی اجاق گاز است
احتراق پیزوالکتریک فاقد کبریت یا فندک است
سبک، جمع و جور و محکم
کنترل گرما متغیر برای نتایج بهتر کیفیت پخت غذا
می تواند سیلندر گاز بوتان 230 گرمی را جای دهد
 کیفیت بالا

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه کرمان بگز » خرید کنید ***


فروشگاه کرمان بگز دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و گواهینامه SSL شرکت COMODO امریکا میزبان کشور سوئد می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه کرمان بگز

×