• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,

باکس پاور بانک سولار خورشید (ویژه)

وضعیت کالا : ناموجود
   
افزودن به لیست مقایسه
توضیحات:
پاوربانک و چراغ قوه و لامپ روشنایی پرتابل با کیفیت عالی و قابلیت تامین انرژی از نور خورشید بوسیله سولارپنل مناسب جهت روشنایی و شارژ انواع گوشی موبایل سازگار
لامپهای این پک شارژی با نور فوق العاده روشنی که دارد خیلی کارآمد و مفید است و به درد خیلی ها میخورد.
شما می توانید هر زمانی که در فضای تاریک ماندید و نیاز به نور داشتید از بخش چراغ قوه این گجت بهره بگیرید و از بابت انرژی داخل آن نگران نباشید چون علاوه بر اینکه ساعتها جوابگوی نیاز شما خواهد بود هر زمان هم که شارژ آن رو به اتمام گذاشت می توانید آنرا دوباره شارژ کنید.
این شارژ یا تامین انرژی از طریق صفحه سولار و نور خورشید که همراه دستگاه است میتواند انجام گیرد، یعنی اگر در طبیعت و کوه هستید یا در بیابانی گم شده اید و دسترسی به نور قوی یا نور آفتاب داشتید فقط کافیست پنل سولار این فانوس را در معرض نور خورشید قرار دهید تا شروع به شارژ کردن باتری داخلی این پک خورشیدی بکند.
البته در این شرایط قسمت پاور بانک این پک با شارژ کردن موبایل یا دستگاه رهیاب ماهواره ای (جی پی اس GPS) کمک شایانی به نجات شما و اطرافیان یا خانواده شما خواهد نمود و احتمال مرگ در اثر گم شدن را به حداقل خواهد رساند.
یک وسیله جالب اورژانسی و کمکی قابل حمل با قابلیت شارژ توسط پانل انرژی خورشیدی
لامپهای این پک از گروه LED فوق روشن میباشد که حداقل طول عمر آنها 50000 ساعت میباشد، یعنی اگر بخواهید هر روز 2 ساعت از این لامپها استفاده کنید طول عمر لامپهای این وسیله 68 سال خواهد بود،جالب نیست؟
باتری داخلی شارژی این چراغ خورشیدی دارای حجم و ظرفیت خوبی میباشد که میتواند زمانی طولانی انرژی لامپها یا شارژ کمکی موبایل شما را تامین کند.
امتیاز دیگر این پک جیبی بخش پاوربانک آن میباشد که با داشتن 2 خروجی USB میتوانید انواع لوازم مولتی مدیای پرتابل از قبیل مدلهای مختلف گوشی موبایلهای سازگار و MP3 پلیر و ام پی فور پلیر و جی پی اس و سایر لوازم شارژی را با اتصال به پورت یو اس بی پک در حد نیازهای اولیه شارژ کنید.
پس با خرید این پک سولار از در عین حالیکه سهم خود را در مصرف کالاهای انرژی سبز و عدم هدر دادن انرژی ها تجدیدناپذیر ادا می کنید یک کالای 3 کاره خوب و کارآمد و مفید و یک خرید عالی و ماندگار برای همیشه داشته باشید.
برای شارژ از طریق صفحه خورشیدی می توانید پنل خورشیدی را در بیرون پنجره و جایی که نور آفتاب به آنجا بیشتر می تابد (مکانی که حتی با وجود تغییر مکان خورشید بیشترین سهم را از نور آفتاب در آن محدوده دارد) و با زوایه مستقیم رو به خورشید بگذارید و صبر کنید تا شارژ شود.
در حال حاضر، با این پاورپک شارژی قابل حمل، شما هرگز نیاز نیست که دوباره نگران نبود روشنایی در زمان قطعی برق یا نبود منبع روشنایی باشید.
با افزایش جمعیت زمین و مصرف بی رویه آب و بحران کم آبی و کمبود بارش سالیانه باعث کم شدن آب پشت سدهای آبی شده و در نتیجه پیامد آن کمبود برق تولیدی و قطع برق مداوم در فصلهای خشک میشود پس بهتر است به فکر شب هایی که برق ندارید باشید.
البته این پک می تواند برای روستائیان و عشایری که گاهی اوقات در کوهها و جاهایی به سر میبرند که انرژی برق در آنجا وجود ندارد نیز مفید میباشد فقط کافیست روزها سولارپنل این پک را در معرض نور خورشید قرار دهند تا باطری داخل پک را شارژ کند و شبها بوسیله نور آن فضای داخل اتاق یا چادر را ساعتها روشن نگهدارند یا گوشی تلفن همراه خود را شارژ کنند.
حتمآ برنامه های بیر گریلز (Edward Michael Bear Grylls) ماجراجوی معروف را دیده اید، مردی که به همراه یک فیلمبردار زندگی در شرایط های سخت کوه و بیابان را تجربه می کند و سعی می کند راههای نجات از شرایط سخت را در برنامه های تلویزیونی خود یاد بدهد.
حال تصور کنید در اثر یک اتفاق یا حادثه در مکانی گیر می افتید (حادثه هایی مثل زلزله و سیل و طوفان خبر نمی کنند) که نیاز به نور یا علامت دادن برای نجات خود دارید.
در اینجا این چراغ بینظیر و روشنایی اضطراری میتواند به شما کمک کند که جالبی آن این است که حتی بدون وجود برق ، انرژی آنرا می توانید روزها از طریق نور آفتاب و صفحه سولار تامین کنید.
البته این وسیله فقط برای مواقع اضطراری نیست ، تجسم کنید در مسافرت هستید و می خواهید دنبال یه چیزی تو تاریکی بگردید... پس این وسیله می تواند نقش اصلی برای رسیدن به هدف شما داشته باشد.
این چراغ آفتابی شارژی و چراغ مسافرتی خورشیدی و پاوربانک هر زمانی که شما نیاز دارید به کمک شما خواهد شتافت.
یک پکیج و وسیله ضروری مولتی فانکشن و چندکاره برای کمپینگ  و سفر شما که دیگر با آن در تاریکی یا تمام شدن باتری موبایل گرفتار نخواهید شد.
این کالا سازگار با محیط زیست به جهت استفاده از انرژی های سبز سالم مثل انرژی خورشیدی است.
این پاور و چراغ خورشیدی اضطراری به 2 عدد لامپ حبابی  LED فوق روشن سفید با حباب پخش کننده نور مجهز است.
بهترین وسیله برای مسافران، کوهنوردان، طبیعت گردان، توریست ها، غارنوردان، محیط بانان و حافظان محیط زیست ،مرزبانان، رانندگان آفرود، شکارچیان، نگهبانان، کارگاهها و کارخانجات، معدنچیان، کارشناسان و مسئولین میراث فرهنگی و آثار باستانی، امدادگران و کارکنان هلال احمر و نجات دهندگان،کشاورزان،روستائیان و عشایر، کارگران دامداری و مرغداری و مناسب برای اردوهای تفریحی تحقیقاتی و چادرهای کمپینگ یا عشایری و مناطقی که کمبود برق دارند و سایر کسانی که می خواهند برای زمانهای تاریک خود وسیله ای خوب و ماندگار و بدردبخور داشته باشند.

خصوصیات:
پرتابل و قابل حمل
2 عدد لامپ 12 ولتی 3 واتی LED
2 خروجی پاوربانک USB
چراغ قوی روی بدنه پاورپک
باطری لیتیوم یونی 4400 میلی آمپری با جوابدهی طولانی مدت
صفحه خورشیدی 3 واتی
ولتاژ کاری پنل: 6.12 ولت
جریان کاری پنل: 0.49 آمپر
نوع باطری: Lithium-ion
ولتاژ باطری داخلی: 3.6 ولت
ولتآز شارژی باطری: 4.2 ولت
محدوده ولتاژ قطع کن یا Shut Down: 3 ولت
برق USB: 2 عدد خروجی 5 ولت 1 آمپر

بسته بندی:
پنل خورشیدی 3 واتی
2 عدد لامپ LED با توان 3 وات
باطری داخلی قوی 4400 میلی آمپری لیتیوم یونی
زمان جوابدهی باطری: 12 ساعت در صورت روشن کردن فقط 1 لامپ حبابی - 6 ساعت در صورت روشن کردن هر 2 لامپ
2 خروجی 5 ولتی USB برای شارژ گوشی موبایلهای سازگار و لوازم مولتی مدیای پرتابل
یک سه کاره جالب ، هم لامپ روشنایی نسبتا قوی، هم پاوربانک و هم چراغ قوه

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه کرمان بگز » خرید کنید ***


فروشگاه کرمان بگز دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و گواهینامه SSL شرکت COMODO امریکا میزبان کشور سوئد می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه کرمان بگز

×