• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
پیچ گوشتی 8 کاره چراغ دار خودروپیچ گوشتی 8 کاره چراغ دار خودروپیچ گوشتی 8 کاره چراغ دار خودروپیچ گوشتی 8 کاره چراغ دار خودرو

پیچ گوشتی 8 کاره چراغ دار خودرو

وضعیت کالا : ناموجود
   
افزودن به لیست مقایسه
توضیحات:
امروز ابزار ۸ کاره رو به شما دوستان معرفی میکنه که شاید مشابه این محصول رو زیاد دیده باشید، چون یکی از موفق ترین طراحی ها برای ابزار های چند کاره و کاربردی محسوب میشه و میتونه در خیلی از شرایط کار راه انداز باشه و به نظر ما ابزاریه که باید داخل داشبورد هر ماشینی باشه.
نکته اینجاست که هر محصول پرطرفداری در چندین کیفیت مختلف تولید میشه و ما هم سعی کردیم تا بالاترین کیفیت این محصول رو به شما دوستان پیشنهاد بدیم تا از نظر کیفیت ، ظاهر و کارایی خیلی بهتر از نمونه هایی باشه که در کنار خیابان بفروش میرسند.
چراغ قوه این محصول شامل 3 عدد led پرنور هستش که موقع کار در تاریکی نقطه مورد نظر رو روشن میکنه تا راحت تر بتونید ازش استفاده کنید (و با دو عدد باتری نیم قلمی کار میکنه که بهمراه پکیج نیست)

ویژگی ها:
ابزار ۸ کاره
بهمراه چراغ قوه
چراغ با 3 عدد لامپ LED با نوردهی بالا
کارکرد با دو عدد باتری نیم قلمی (همراه پکیج نیست)
کیفیت بدنه بالا
انواع پیچ گوشتی
سری Magnetic
سیستم قفل شونده پیچ گوشتی
دسته ضد برق
سایز کوچک
ابزاری کاربردی

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه کرمان بگز » خرید کنید ***


فروشگاه کرمان بگز دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و گواهینامه SSL شرکت COMODO امریکا میزبان کشور سوئد می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه کرمان بگز

×