• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
شارژر باطری 12 ولت 5 امپر خانگی جدید

شارژر باطری 12 ولت 5 امپر خانگی جدید

وضعیت کالا : ناموجود
   
افزودن به لیست مقایسه
توضیحات:
دستگاه شارژر خانگی باتری خودرو 12 ولتی فول اتوماتیک بوسیله برق شهری با خروجی 3 آمپر بر ساعت، با قابلیت قطع کردن خودکار شارژ پس از پر شدن باطری
مناسب برای باطریهای 5 الی 35 آمپر
با این مبدل 220 ولت به 12 ولت شما می توانید انواع باطری های 12 ولتی ماشین شارژی و موتورسیکلت یا باتری های دزدگیر و دوربین های مداربسته و سیستم های امنیتی و کلیه لوازمی که از باتریهای 12 ولتی در آمپرهای مختلف و گوناگون ( باطری لید اسیدی، باطری ژلی، باطری خشک، باطری اتمی) استفاده می کنند را در منزل یا در تعمیرگاه و گاراژ خود یا هرجایی که به پریز برق دسترسی دارید شارژ کنید.
و حتی میتوانید این کار را بدون نیاز به باز کردن و در آوردن باطری اتوموبیل انجام دهید، فقط کافیست کلیپسی های ماشین را از باطری باز کرده و جای آن انبرک های دستگاه شارژر معرفی شده را به طور صحیح به قطب های باطری ماشین وصل نمائید و سپس 2 شاخه دستگاه شارژر را به پریز برق متصل کنید
این تبدیل کننده با شارژ هوشمند و نظارت 3 مرحله ای هنگام پر شدن باطری پروسه شارژ را بصورت اتوماتیک متوقف می کند و بدین وسیله مانع از شارژ شدن بیش از حد (اورشارژ Over Charge) و آسیب رسیدن و کم شدن عمر باطری میشود (بر خلاف شارژرهای ترانسی که خروجی شارژ را هیچوقت قطع نمی کنند یا کاهش نمیدهند).
شارژ سریع و ایمن
دارای کابل انبری اتصال به باطری
با ولتاژ خروجی پایدار و مفید برای افزایش طول عمر باطری و بازیابی تدریجی سلولهای نیمه فعال باطری
مناسب برای باطری ماشین شارژی ،موتورهای چهارچرخ ساحلی ، موتورهای سنگین ، قایق ، دزدگیرهای صنعتی ، UPS ها و سایر لوازم و دستگاههایی که از باطری 12 ولتی (با حجم کمتر از 40 آمپر) استفاده می کنند.

نکته:
ابتدا از اتصال صحیح کابل ها به باتری ماشین مطمئن شده و سپس دستگاه را به برق بزنید (انبر قرمز به پین مثبت باطری و انبر مشکی به پین منفی باطری)، دقت و احتیاط باعث طول عمر دستگاه خواهد شد.

مشخصات:
ولتاژ ورودی : 220 الی 250 ولت
ولتاژ باطری سازگار: 12 ولت
فرکانس برق ورودی : 50 هرتز
جریان شارژ: حدود 3 آمپر
محدوده حجم باتری: قابل استفاده برای شارژ باتریهای 5 الی 35 آمپری
بازدهی موثر :بیشتر از 90%
سیستم خنک کننده: فن اتوماتیک
محدوده دمای مناسب محیط کاری: 29- الی 45.5+ درجه سانتیگراد
اندازه بدنه اصلی: حدود 36*60*154 میلیمتر

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه کرمان بگز » خرید کنید ***


فروشگاه کرمان بگز دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و گواهینامه SSL شرکت COMODO امریکا میزبان کشور سوئد می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه کرمان بگز

×