• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
باکس گرمکن فندکی مدل MPSC-197باکس گرمکن فندکی مدل MPSC-197باکس گرمکن فندکی مدل MPSC-197باکس گرمکن فندکی مدل MPSC-197باکس گرمکن فندکی مدل MPSC-197باکس گرمکن فندکی مدل MPSC-197باکس گرمکن فندکی مدل MPSC-197باکس گرمکن فندکی مدل MPSC-197باکس گرمکن فندکی مدل MPSC-197باکس گرمکن فندکی مدل MPSC-197باکس گرمکن فندکی مدل MPSC-197باکس گرمکن فندکی مدل MPSC-197باکس گرمکن فندکی مدل MPSC-197باکس گرمکن فندکی مدل MPSC-197باکس گرمکن فندکی مدل MPSC-197باکس گرمکن فندکی مدل MPSC-197باکس گرمکن فندکی مدل MPSC-197باکس گرمکن فندکی مدل MPSC-197

باکس گرمکن فندکی مدل MPSC-197

وضعیت کالا : ناموجود
   
افزودن به لیست مقایسه

توضیحات:

جعبه ناهار برقی مارینه پرو (MARINE PRO) به راحتی در هنگام حرکت وعده های غذایی را گرم می کند. به سادگی به فندکی منبع تغذیه 12 ولتی برق خودرو متصل می شود تا غذا به راحتی در اتومبیل شخصی خود گرم شود. ایده آل برای سفرهای طولانی جاده ای، کار، کمپینگ و غیره. جعبه ناهار برقی بسیار ایمن است. دارای بدنه مقاوم در برابر حرارت است که همیشه عایق بیرونی آن را خنک نگه می دارد و با درب جلو محکم بسته می شود و به طور موثر از ریختن غذا جلوگیری می کند. متناسب با کل ناهار یا وعده غذایی، در عین حال کوچک و جمع جور برای حمل آسان طراحی شده است. اندازه خارجی  25 در 20 سانتیمتر با یک فضای داخلی بزرگ و سیم برق به طول 100 سانتیمتر است. بسیار سبک وزن و حیرت انگیز و تنها 1.5 کیلوگرم وزن دارد. دارای دسته حمل و نقل تخت و راحت در بالا سر در حالت تاشو. جعبه ناهار گرم شده مارینه پرو عایق بندی شده و به قفل شدن دما کمک می کند و غذا را برای مدت طولانی تری گرم نگه می دارد. هنگام رانندگی وعده غذایی خود را گرم کنید و سپس آن را به منطقه کار خود، محل کمپینگ و غیره ببرید. همیشه یک وعده غذایی گرم و مغذی داشته باشید.


اطلاعات فنی:
برق فندکی 12 ولت خودرو شما
سیم برق دارای فیوز 15 آمپر می باشد
طراحی عایق باعث گرم نگه داشتن غذا در محیط بیرون می شود
بین دو لبه باکس گرمکن غذا مجهز به واشر آب بندی نسوز برای جلوگیری از اتلاف گرما (سیو انرژی)
پلاستیک ضخیم بدنه بیرونی در هنگام گرمای بالا کار عایق انجام می دهد (سرد می باشد و کاربر گرمای بالا داخل ظرف غذا را حس نمی کند)
آشپزی و گرم کردن غذا تا 300 درجه فارنهایت (148 درجه سانتیگراد)
دارای استانداردهای  اروپا
به سفارش کشور امریکا


ویژگی ها:
نگران نباشید ، آن را به هر فندک منبع تغذیه 12 ولتی متصل کنید تا غذای خود را به سرعت در 100 درجه گرم کنید.
دارای یک باکس مقاوم در برابر حرارت که همیشه لمس آن را خنک نگه می دارد. محکم بسته می شود و قفل درب جلو جلوی ریختن غذا را می گیرد
تمیز کردن سطح داخلی آلومینیوم نچسب پس از استفاده به سادگی با یک پارچه مرطوب پاک می شود
عایق بندی خوبی دارد تا به قفل شدن دما کمک کند و غذا را برای مدت طولانی تری گرم نگه دارد
هنگام رانندگی وعده غذایی خود را گرم کنید و سپس آن را به محل کار خود ، منطقه کمپینگ و غیره ببرید.


راهنمای استفاده:
امیدوارم این امر به راحت تر شدن آشپزی با باکس گرمکن غذا 12 ولت کمک کند.
1. اطمینان حاصل کنید که از یک ظرف پخت و پز، ظرف آلومینیومی یا انواع آسترهایی که کاملا درون اجاق گاز قرار می گیرند استفاده کنید، این امر از ایجاد خراب شدن خود باکس گرمکن غذا جلوگیری می کند. بسیاری از رانندگان کامیون تصمیم دارند از یک ظرف یکبار مصرف استفاده کنند تا به طور کلی زمان تمیز کردن از بین برود.
2. برای جلوگیری از کثیف شدن بیشتر باکس گرمکن غذا خود، از یک لایه فویل برای پوشاندن ظرف خود استفاده کنید.
3. هنگام گرم کردن یا بخار دادن غذا، سعی کنید آب را در ظرف قرار دهید. با این کار انتقال گرما به ظرف غذا افزایش می یابد.
4. اگر محتوای شام شما نریخت، به راحتی بگذارید باکس گرمکن غذا شود و آن را برای استفاده در آینده تمیز نگه دارید.
5. باکس گرمکن غذا دارای مهر و موم بسیار محکمی است، بنابراین اگر هنوز گرم است، پیشنهاد می کنیم تا زمان سرد شدن آن را نبندید. این از تشکیل کپک یا باکتری به دلیل رطوبت به دام افتاده جلوگیری می کند.

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه کرمان بگز » خرید کنید ***


فروشگاه کرمان بگز دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و گواهینامه SSL شرکت COMODO امریکا میزبان کشور سوئد می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه کرمان بگز

×