• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
جیب کنسول خودروجیب کنسول خودروجیب کنسول خودرو

جیب کنسول خودرو

وضعیت کالا : ناموجود
   
افزودن به لیست مقایسه
توضیحات:
حتماً تا حالا برای شما هم زیاد پیش اومده که هنگام رانندگی ، گوشیتون بین کنسول و صندلی بیفته و اولش سعی کرده باشید که با دست بیرون بیاریدش اما بعد از تلاش زیاد و پرت شدن حواستون از رانندگی ، مجبور به توقف شدید و اونو بیرون آوردید ، یا هنگام خوردن غذا ، موادی مثل سیب‌زمینی و ... بین صندلی و کنسول ریخته ، یا اگه وسیله‌ای رو درون داشبورد یا هر جای دیگه قرار دادید ، برای برداشتنش باز هم حواستون از رانندگی پرت شده و مجبور شدید چند لحظه دنبالش بگردید و ... ، بهمین خاطر امروز محصول جالب و کاربردی جیب کنسول ماشین Catch Caddy رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که بخاطر داشتن جنس فایبر گلاس و انعطاف پذیر بودن ، بین صندلی انواع خودروها و کنسول قرار میگیره و در صورت افتادن وسایل مختلف مثل کلید ، موبایل ، سکه و ...  ، درون اون قرار میگیره و به آسونی بیرون میاد.
همچنین از این محصول برای نظم بخشیدن به وسایلی که در حین رانندگی مثل نقشه ، هندزفری و ... ممکنه احتیاج داشته باشید میتونید استفاده کنید تا دیگه لازم نباشه برای پیدا کردنش ، حواستون پرت بشه.
ویژگی بعدی ، قابلیت شستشو این محصوله که در صورت کثیف شدن براحتی با آب قابل شستشو هستش و تمیز میشه.

ویژگی ها:
جیب کنسول ماشین Catch Caddy
جنس PVC
هر پکیچ شامل 2 عدد
قابل استفاده برای تمام اتومبیل‌ها
نصب سریع و آسان
بزرگ و جادار
انعطاف‌پذیر
با قابلیت شستشو
قابلیت قرار گرفتن بین صندلی و کنسول
طراحی کاربردی
جلوگیری از بهم ریختگی و گم شدن وسایل مختلف مانند: کلید ، موبایل ، سکه و ...
سایز 35cmx10cmx4cm
بهمراه پکیجینگ کادویی

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه کرمان بگز » خرید کنید ***


فروشگاه کرمان بگز دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و گواهینامه SSL شرکت COMODO امریکا میزبان کشور سوئد می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه کرمان بگز

×