• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
باربند میتسوبیشی پاجرو با درب خودروباربند میتسوبیشی پاجرو با درب خودروباربند میتسوبیشی پاجرو با درب خودروباربند میتسوبیشی پاجرو با درب خودروباربند میتسوبیشی پاجرو با درب خودروباربند میتسوبیشی پاجرو با درب خودروباربند میتسوبیشی پاجرو با درب خودروباربند میتسوبیشی پاجرو با درب خودروباربند میتسوبیشی پاجرو با درب خودروباربند میتسوبیشی پاجرو با درب خودرو

باربند میتسوبیشی پاجرو با درب خودرو

وضعیت کالا : ناموجود
   
افزودن به لیست مقایسه
توضیحات:
باربند محصولی از Rockland است که برای پاجرو چهاردر طراحی شده است.
این باربند بر روی مناسب برای پاجروهای 90، پلیس راهی، و مدل بهمنی بدون نیاز به هیچ گونه جوشکاری، برش یا سوراخکاری قابل نصب است.
ساخت آن با برش لیزری و جوشکاری ها در نهایت دقت انجام شده است و رنگ کوره ای الکترو استاتیک با دوام بالا برای آن به کار رفته است.
مشخصه اصلی این باربند استفاده از سازه پیچ و مهره ای است که امکان انجام تغییرات و افزودن بخشهای مختلف را بر روی آن ممکن می سازد.
این باربند در دو مدل، برای نمونه های سانروف دار و بدون سانروف ساخته شده است که قسمت سانروف بصورت لولایی قابل باز و بسته شدن است.

خصوصیات:
طراحی آیرودینامیک برای کاهش صدای باد در صورت پر یا خالی بودن محفظه بار
رنگ کوره ای الکترو استاتیک بادوام و ماندگاری بالا در برابر شرایط کاری و آب و هوایی نامساعد
امکان افزودن انواع بست ها از جمله بست گالن، دوچرخه، اسکی و غیره
دارای محل نصب پروژکتور در قسمت عقب باربند
امکان اتصال انواع پروژکتور با ابعاد مختلف بر حسب سفارش
دارای کفی مشبک یکپارچه با طراحی اختصاصی
دارای محفظه بار جادار و کاربردی مناسب برای سفرهای شهری و بیراهه نوردی
نصب آسان و سریع
دارای محل نصب پروژکتور در قسمت عقب باربند

اطلاعات فنی:
ابعاد127x212 سانتی متر
وزن42 کیلوگرم
جنسآهنی

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه کرمان بگز » خرید کنید ***


فروشگاه کرمان بگز دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و گواهینامه SSL شرکت COMODO امریکا میزبان کشور سوئد می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه کرمان بگز

×