• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
ساعت و مچ بند هوشمند کمپینگ ویژهساعت و مچ بند هوشمند کمپینگ ویژه

ساعت و مچ بند هوشمند کمپینگ ویژه

وضعیت کالا : ناموجود
   
افزودن به لیست مقایسه
توضیحات:
دستبند هوشمند با صفحه نمایش بیضی شکل ۰,۴۲ اینچی و بدنه سبک و بند بسیار راحت  و نرم و باکیفیت و قابل مچ شدن با هر اندازه مچی می باشد. 
از طریق ساعت تمام نوتیفیکشن های تماس و پیامک را با ویبره اعلام می کنند ولی امکان پاسخدهی و رد تماس وجود ندارد. 
به طور اتوماتیک ضربان قلب اندازه گیری شده و در در زمانی که ضربان قلب بیشتر یا کمتر از میزان نرمال باشد، الارم می‌دهد و در هر لحظه امکان نمایش تعداد ضربان قلب وجود دارد همچنین از طریق ساعت پایش کیفیت خواب یعنی  زمان خواب سبک و عمیق و زمان بیدار شدن به طور اتوماتیک از طریق اپلیکشن تلفن همراه هوشمند ثبت می شود شمارش تعداد گام‌های پیموده شده و مسافت طی‌شده همچنین میزان کالری سوازنده شده توسط G سنسور ثبت شده و در حافظه اپلیکشن باقی مانده تا  علاوه بر تجزیه تحلیل روزانه ، برآورد یک هفته ای از ورزش و فیتنس خود نیز داشته باشیم.
افزایش سطح سلامتی مخصوصا کارمندان و در پی آن کاهش هزینه‌های درمانی  و افزایش کیفیت زندگی با امکان هشدار وضعیت سکون برقرار  می شود.
از های دیگرقابلیت‌های ساعت میتوان  ساعت / کورنومتر / الارم / ویبره/ ضدآب ( مناسب استخر و دوش اب گرم نیست) / دارای دکمه‌ی لمسی روی صفحه‌نمایش را نام برد.
باتری ۸۰ میلی آمپری ساعت با هر بار شارژ دوام بالایی دارد و این یک نکته مثبت در دستنبد های سلامتی است. 
این دستبند قابلیت اندازه گیری فشار خون را نیز داراست.

خصوصیات:
مجهز به گام شمار
پایش ضربان قلب
دارای دکمه‌ی لمسی روی صفحه‌نمایش
کارایی در دمای پایین حتی زمان کوهنوردی
مجهزبه آنتی لاست
اندازه گیری فشار خون

مشخصات فنی:
نوع: دستبند، ورزشی
صفحه نمایش: لمسی
جنس بند: سلیکون
نوع صفحه نمایش: OLED
اندازه صفحه نمایش: ۰,۴۲ اینچ
سازگار با: اندروید ۵ به بالا و IOS ۸ به بالا
حسگرها: شمارش گر ضربان قلب- شتاب سنج – ارتفاع سنج-سنجش فشار خون
اتصالات: بلوتوث
قابلیت ها: اعلان‌های شبکه‌های اجتماعی، مشاهده‌ی تماس‌های دریافتی، کنترل دوربین گوشی هوشمند، شمارش گام‌ها، محاسبه‌ی مسافت طی شده، محاسبه‌ی کالری مصرف شده، پایش وضعیت خواب، امکان تنظیم هشدار
نوع باطری: لیتیوم پلیمری
ظرفیت باطری: ۸۰ میلی آمپر
موجود در رنگ مشکی

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه کرمان بگز » خرید کنید ***


فروشگاه کرمان بگز دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و گواهینامه SSL شرکت COMODO امریکا میزبان کشور سوئد می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه کرمان بگز

×