• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,

پخش تصویری 7 اینچ خودرو مدل td-sx

وضعیت کالا : ناموجود
   
افزودن به لیست مقایسه
توضیحات:
این محصول با بدنه تیره‌ رنگ خود اندازه‌ای بزرگ‌تر از پخش‌کننده‌های معمولی دارد و از آن بانام دو دین(Two Din) یاد می‌شود که اندازه‌ای دو برابر پخش‌کننده‌های عادی دارد. 
این پخش خودرو که قادر به پخش CD و DVD است صفحه‌ای 7 اینچی دارد که به زیبایی قادر است به نمایش فیلم با فرمت‌های MPEG-4 - DivX - MP5 - WMA یا پخش موسیقی با فرمت‌های MP3 - WMA - ACC - WAV بپردازد. 
اما این تمام ماجرا نیست.
این فرمت‌های مختلف را می‌توانید به‌وسیله استفاده از درگاه USB نیز داشته باشید.قابلیت اتصال آنتن و پخش شبکه های تلویزیونی ابعاد18*11عمق 11

مشخصات فیزیکی:
سایز DIN
2 DIN
پنل جدا شونده خیر

مشخصات نمایشگر:
صفحه نمایش بله
صفحه نمایش لمسی بله

مشخصات اتصالاتی:
پورت USB بله
تعداد پورت USB
1 پورت
محل پورت USB
جلو
بلوتوث بله
پورت AV بله
کارت خوان بله
پورت AUX بله
پشتیبانی از دوربین خودرو بله

مشخصات صوتی و تصویری:
دیسک قابل پذیرش
ندارد
رادیو بله
خروجی صدا
45W x 4
فرمت های قابل پخش
/MP5/ MP3 / WMA / WAV

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه کرمان بگز » خرید کنید ***


فروشگاه کرمان بگز دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و گواهینامه SSL شرکت COMODO امریکا میزبان کشور سوئد می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه کرمان بگز

×