• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
فول باکس سولار حرفه ای مسافرتی کمپینگ و افرودفول باکس سولار حرفه ای مسافرتی کمپینگ و افرودفول باکس سولار حرفه ای مسافرتی کمپینگ و افرودفول باکس سولار حرفه ای مسافرتی کمپینگ و افرود

فول باکس سولار حرفه ای مسافرتی کمپینگ و افرود

وضعیت کالا : ناموجود
   
افزودن به لیست مقایسه
توضیحات:
ژنراتور خورشیدی پرتابل با صفحه سولار مجزا جهت تولید انرژی برق از نور خورشید و ذخیره و تبدیل آن به روشنایی و برق USB پاوربانکی
به همراه 3 عدد لامپ LED فوق کم مصرف 3 وات 12 ولتی + 2 عدد پورت خروجی USB پاوربانکی جهت شارژ انواع موبایل یا تبلت سازگار
با قابلیت شارژ از طریق نور خورشید یا برق شهری (آداپتور)
این پکیج انرژی خورشیدی معرفی شده با هر بار شارژ کامل می تواند تا ساعتها به شما نوردهی کند یا گوشی موبایل و لوازم الکترونیکی شما را شارژ کند.
برای شارژ از طریق نور آفتاب (یا حتی نور لامپهای قوی) فقط کافیست پنل سولار آنرا به دستگاه وصل نموده و سپس پنل را در بهترین و قائمترین مسیر تابش نور خورشید قرار دهید تا باطری داخلی شروع به شارژ شدن کند.
تامین روشنایی از طریق ذخیره و تبدیل انرژی نور خورشید به انرژی الکتریسیته
با این کیت سولار معرفی شده می توانید زمانیکه برق نیست یا جائیکه برق ندارد نور و روشنایی را به خانه یا چادر و کمپ یا محیط بیرون مثل جنگل و کوه و بیابان بیاورید و در کنار آن گوشی های تلفن همراه یا تبلت و GPS خود را شارژ کنید.
شما می توانید سولار پنل این دستگاه را برای همیشه در مسیر نور خورشید نصب کنید و سیم آنرا به دستگاه که در داخل خانه یا چادر گذاشته اید وصل کنید تا هنگام روز پنل  از طریق تبدیل انرژی خورشید باطری داخلی را شارژ کند و شما یا همراهان و اطرافیان شما همان لحظه میتوانید موبایل خودتان را شارژ کنید یا شب هنگام از روشنایی لامپهای این کیت سولار بهره ببرید.
این وسیله یک ابزار کارآمد و بی دردسر و سازگار با محیط زیست و بدون هزینه های جانبی مثل هزینه مصرف برق یا هزینه سیم کشی میباشد، امتیاز اصلی که این دستگاه دارد پر کردن تدریجی باطری شارژی داخلی زمانیکه آفتاب بر روی آن میتابد و فقط با تابیدن نور خورشید روی آن میباشد.

خصوصیات:
باطری 12 ولتی لید اسید با کنترلر شارژ 5 آمپری
دارای 3 عدد لامپ LED فوق کم مصرف 3 واتی 12 ولتی
دارای 2 خروجی USB جهت شارژ موبایل و لوازم مشابه سازگار
دارای 4 یا 6 خروجی جهت لامپ (بستگی به مدل انتخابی، مدل 7 آمپر 4 خروجی و مدل 26 آمپر 6 خروجی 12 ولت))
باطری شارژی داخلی 7 یا 26 آمپری (بستگی به مدل انتخابی)
برق پورت های یو اس بی: 5 ولت 2.1 آمپر
دارای چراغ نشانگر وضعیت باطری
نوع کنترلر شارژ: PWM
نوع پنل: 18 ولت 20 واتی
دمای مناسب کارکرد: 35- الی 65+ درجه سانتیگراد
اندازه باکس اصلی: مدل 7 آمپری حدود 107*118*190 میلیمتر

اطلاعات فنی:
1-جهت بهترین و بیشترین شارژ توصیه میشود سولار پنل این پکیج را در جایی که بیشترین سهم را از تابش نور خورشید دارد نصب کنید، بنابراین نصب آن زیر سایه یا زیر موانع و درخت یا مواقع ابری بودن هوا باعث کاهش بازدهی خواهد شد.
2-پنل سولار این دستگاه در مقابل آب و هوای نامساعد و بارش باران مقاوم میباشد (IP65) ولی این امر دلیل بر ضد ضربه یا ضد گلوله بودن آن نیست لذا از برخورد اجسام نوک تیز یا سنگین یا مایعات خورنده و اسیدی یا داغ مثل آب جوش مخصوصا به بخش صفحه خورشیدی آن خودداری کنید.
3-برای اینکه سلولهای باطری داخلی در اثر عدم استفاده طولانی مدت از بین نروند توصیه میشود در صورتیکه این وسیله را میخواهید مدتی استفاده نکنید (مثلا میخواهید در انبار یا جایی بگذارید بماند) هر 3 الی 4 ماه یکبار آنرا شارژ کنید یا به مدت یک روز جلوی نور خورشید بگذارید تا شارژ شود بدین ترتیب سلولهای باطری سالم خواهند ماند.
4-با اینکه دستگاه اصلی در قاب محکم قرار داده شده در نهایت میتواند در مقابل رطوبت معمولی و گرد و خاک مقاومت کند. بنابراین احتیاط کنید که باکس اصلی یا اتصالات کابل ها در آب نیافتد یا زیر بارش مستقیم آب و باران قرار نگیرد. 

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه کرمان بگز » خرید کنید ***


فروشگاه کرمان بگز دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و گواهینامه SSL شرکت COMODO امریکا میزبان کشور سوئد می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه کرمان بگز

×