• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
واکس زن فندکی سالرود مدل CX-1016E1واکس زن فندکی سالرود مدل CX-1016E1واکس زن فندکی سالرود مدل CX-1016E1واکس زن فندکی سالرود مدل CX-1016E1واکس زن فندکی سالرود مدل CX-1016E1واکس زن فندکی سالرود مدل CX-1016E1واکس زن فندکی سالرود مدل CX-1016E1

واکس زن فندکی سالرود مدل CX-1016E1

وضعیت کالا : ناموجود
   
افزودن به لیست مقایسه

توضیحات:

همواره واکس زدن در صبح و یا در مواقعی که به دلیل داشتن عجله مجبور هستیم اینکار را انجام دهیم با دردسرهایی همراه است، یکی از این دردسرها کثیف شدن دست ها میباشد، با استفاده از دستگاه واکس زن کوچک برقی سالرود مدل CX-1016E1 شما میتوانید بدون نگرانی از کثیف شدن دستها اقدام به واکس زدن کفش ها و یا برق انداختن آنها در همه شرایط محیطی بنمایید، این دستگاه دو حالته قابلیت استفاده از برق فندکی 12 ولت خودرو و هم برق 220 شهری را دارد این دستگاه واکس زن برقی کوچک برقی دارای سه برس متفاوت برای واکس زدن، برق انداختن و برق انداختن طولانی مدت میباشد، برسهای این دستگاه واکس زن برقی به راحتی قابل تعویض بوده و به وسیله مکانیزم پیچی تعبیه شده در محصول میتوانید آنها را خیلی سریع تعویض نمایید. با استفاده از این برس میکرو فایبر خاص میتوانید کفش های خود را به صورت طولانی مدت برق بیاندازید. از این برس بعد از عمل واکس زدن و برق انداختن اولیه میتوانید استفاده نمایید. از این دستگاه میتوانید برای هر نوع کفشی استفاده نمایید. دستگاه واکس زن برقی کوچک دارای سیم برق فندکی و آداپتور برق شهری  میباشد. این دستگاه واکس برقی دارای موتور مقاوم برای استفاده راحت و با سرعت چرخش متناسب که واکس را به اطراف نپاشید و تحت فشار گیر نکند. بدنه این دستگاه از روکش لاستیک مقاوم و خاص می باشد که در صورت افتادن از دست و یا ضربه، مشکلی برای دستگاه به وجود نمی آورد. این دستگاه واکس زن برقی به صورت دستی می باشد و به راحتی با یک دست با آن کار کرد و بسیار کم صدا و کم حجم می باشد و به راحتی آن را در کمد یا داشبورد خودرو قرار داد. این  واکس زن فندکی سالرود مدل CX-1016E1 به سفارش کمپانی خودرو سازی بنز برای اکسوری وی ای پی و  جانبی این خودرو لوکس و گران قیمت و همچنین استفاده اسان و بهینه صاحبان لاکچری آن در همه شرایط محیطی تولید شده است.

اطلاعات فنی:
برق 12 ولت دی سی فندکی
برق 220 ولت شهری
برق ورودی 22 وات
چرخ 60X93
وزن دستگاه 0.5 کیلوگرم


مزایا دستگاه:
دارای ابعاد کوچک
عدم جاگیری دستگاه
طراحی مناسب ظاهری
کیفیت بالای موتور
دارای کلید دستی ساده روشن و خاموش کردن
رنگ پلاستیکی دستگاه و عدم پوسیدگی یا زنگ زدگی آن
مقاومت بالای بدنه دستگاه
سرعت مناسب چرخش برس دستگاه
قابلیت گردگیری و جلا دادن کفش
حمل آسان دستگاه
واکس زدن بدون محدودیت کفشهای مشکی، قهوهای، سورمهای و
صرفه جویی در وقت (در 30 ثانیه کفشها را گردگیری کرده و واکس میزند)
کاملاً بهداشتی
بدون انتشار بو و گرد و غبار
به سفارش کمپانی بنز آلمان


وسایل همراه:
دستگاه واکس زن برقی 1 عدد
کابل برق فندکی خودرو 1 عدد
اداپتور برق شهری 1 عدد
برس چند کاره 1 عدد
برس براق کننده 2 عدد
پیچ کوچک زاپاس 2 عدد


شماره فنی:

6921332710174

برای تمامی خودرو


*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه کرمان بگز » خرید کنید ***


فروشگاه کرمان بگز دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و گواهینامه SSL شرکت COMODO امریکا میزبان کشور سوئد می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه کرمان بگز

×