• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
اسپرسوساز فندکی ایمنس مدل CP008ESEاسپرسوساز فندکی ایمنس مدل CP008ESEاسپرسوساز فندکی ایمنس مدل CP008ESEاسپرسوساز فندکی ایمنس مدل CP008ESEاسپرسوساز فندکی ایمنس مدل CP008ESEاسپرسوساز فندکی ایمنس مدل CP008ESEاسپرسوساز فندکی ایمنس مدل CP008ESEاسپرسوساز فندکی ایمنس مدل CP008ESE

اسپرسوساز فندکی ایمنس مدل CP008ESE

وضعیت کالا : ناموجود
   
افزودن به لیست مقایسه

توضیحات:

معرفی دستگاه قهوه ساز قابل حمل برای ماشین DC 12V با گرمایش الکتریکی فندکی ماشین و استخراج اسپرسو و موکا. دستگاه اسپرسو 12 ولت یک دستگاه اسپرسو ساز حرفه ای برای نوشیدن اسپرسو در ماشین، با استفاده از برق 12 ولت فندکی است. می توانید در سفر یا هنگام کمپینگ از خوردن اسپرسوی تازه در ماشین لذت ببرید.
دستگاه اسپرسوساز قابل حمل تمام اتوماتیک ایمنس (IMONS) می تواند آب را گرم کند، این قهوه ساز ایتالیایی برای قهوه آسیاب شده، قابل شارژ 12 ولت، استفاده بی سیم، خود تمیز شونده برای کمپینگ خودرو در داخل و خارج از خانه، پیاده روی ماهیگیری و ... دستگاه اسپرسو قابل حمل که آب را می جوشاند و با باتری قابل شارژ لیتیوم 3x2600 میلی ساعت کار می کند و با دمای 90 درجه سانتیگراد گرم می شود. به طور خودکار قهوه را در فنجان نوشیدنی چکه می کند. برای طراحی جمع و جور و سبک در فضای باز، آن را در کیف خود قرار دهید می توانید از کابل خودرو 12 ولت 7 آمپر یا برای شارژ یا برای تهیه قهوه استفاده کنید. پمپ و بخاری اتوماتیک 18 بار مکس برای دم کردن اسپرسو درجه یک با کرم غنی و صاف از قهوه آسیاب شده خود استفاده کنید. برای آداپتور دیواری 12 ولتی 2 آمپر داخلی برای شارژ 2 ساعت تا شارژ کامل، از عملکرد یک دکمه با عملکرد خود تمیز کردن استفاده کنید.


(اسپرسوساز فندکی ایمنس مدل CP008ESE کافی شاپ قابل حمل شما)
ساخت کشور چین
به سفارش کشور ایتالیا
تحت لیسانس اروپا


اطلاعات فنی:
ابعاد: 77.2x82.3x252 میلی متر
حداکثر فشار: 18 بار
قدرت: 12v/56w
ظرفیت: 50 میلی لیتر
باتری: 28.47 وات ساعت
زمان حرارت: 8-10 دقیقه
زمان شارژ: 2.5 ساعت
دمای آب گرم: 90-93


اموزش استفاده:
فقط با 3 مرحله برای خود یک اسپرسو درست کنید.
1. قهوه آسیاب شده را داخل فیلتر پر کنید
2. آب را به حداکثر 50 میلی لیتر بریزید
3. دکمه را فشار دهید (آب بجوشانید 5 ثانیه، آب سرد 2 ثانیه)
اسپرسوی خود را به طور خودکار پمپ کنید و از آن لذت ببرید
می تواند آب را گرم کند


خصوصیات:
با پمپ 18 باری دستگاه اسپرسوساز ما به اندازه دستگاه اسپرسوساز رومیزی قدرتمند است و می تواند آب را تا دمای 92 درجه سانتیگراد برای یک قهوه با کیفیت بالا گرم کند. همچنین دارای عملکرد خود تمیز شوندگی است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که لیوان نوشیدنی را تمیز کنید.
استفاده بی سیم و قابل شارژ
بی سیم با باتری قابل شارژ 3x2600mah تمام اتوماتیک می باشد. برخلاف برخی از دستگاه های اسپرسوساز قابل حمل، برای اینکه دستگاه کار کند، نیازی نیست کابل شارژ را به یک بخش وصل کنید.
از اسپرسوی خود در هر زمان و هر مکان لذت ببرید
دستگاه اسپرسوساز ما جمع و جور و سبک است. در ارتباط با عملکرد گرمایش آب، می توانید آن را هر کجا که هستید با خود ببرید.


اقلام همراه:

دستگاه اسپرسوساز 1 عدد
اداپتور برق شهری 1 عدد
دو شاخ اداپتور برق شهری 1 عدد
کابل رابط فندکی 1 عدد
کاتالوگ راهنمای زبان انگلیسی 1 عدد

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه کرمان بگز » خرید کنید ***


فروشگاه کرمان بگز دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و گواهینامه SSL شرکت COMODO امریکا میزبان کشور سوئد می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه کرمان بگز

×