• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
پخش کننده DVD مدل DVD-225پخش کننده DVD مدل DVD-225پخش کننده DVD مدل DVD-225پخش کننده DVD مدل DVD-225پخش کننده DVD مدل DVD-225پخش کننده DVD مدل DVD-225پخش کننده DVD مدل DVD-225پخش کننده DVD مدل DVD-225پخش کننده DVD مدل DVD-225پخش کننده DVD مدل DVD-225پخش کننده DVD مدل DVD-225پخش کننده DVD مدل DVD-225پخش کننده DVD مدل DVD-225پخش کننده DVD مدل DVD-225پخش کننده DVD مدل DVD-225پخش کننده DVD مدل DVD-225پخش کننده DVD مدل DVD-225

پخش کننده DVD مدل DVD-225

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 6,000,000تومان5,500,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

علیرغم استفاده از انواع حافظههای خارجی برای انتقال فایلها و مجهزشدن تلویزیونها به قابلیت پخش مستقیم فایلها، اکثر کاربران در آرشیو خود فایلهای قدیمیتری دارند که در دیسکهای CD و یا DVD ذخیره شدهاند؛ همچنین این فایلها ممکن است قابل انتقال به کامپیوتر نباشند و تنها راه استفاده از آنها یک پخشکننده محسوب شود. مدل «DVD-225» یکی از دستگاههای پخشکننده DVD است که در فروشگاه «ایبی» (eBay) به فروش می رسد. این محصول باکیفیت، برای انواع کاربران مناسب است و از امکانات متعددی پشتیبانی میکند؛ همچنین نصب و اتصال آن به تلویزیون بسیار ساده است. این مدل با پشتیبانی از فرمتهای رایج صوتی و تصویری، برای کاربر این امکان را فراهم میکند که بتواند فایلهای مورد نظر خود را بهراحتی پخش کند. این محصول، از تلویزیونهایی که با سیستم رنگ PAL/ NTSC ساخته شدهاند، پشتیبانی میکند و تصویری متناسب با رنگهای موجود در آنها را پخش میکند. علاوهبرآن، درایو نوری این پخشکننده قادر است دیسکهای متنوعی را پشتیبانی کند. از طریق خروجی RCA اتصال این پخشکننده به انواع تلویزیون، بهراحتی ممکن میشود. همچنین، این محصول امکان پخش فایلها را از طریق پورت USB فراهم میکند و شما میتوانید از فایلهای موجود در هارد اکسترنال و فلش مموری خود استفاده کنید. DVD-225 با پشتیبانی از سیستم صوتی دالبی دیجیتال، برای کاربر این امکان را فراهم میکند که از صدایی فراگیر لذت ببرد. برای استفاده از فایلهایی که فاقد کیفیت مناسب هستند، این پخشکننده قادر است تصاویر را به کیفیت FULL HD ارتقا دهد. بدون شک برای اکثر افراد، این مشکل پیش آمده است که حین تماشای یک برنامه، برق قطع شود و یا به هر دلیلی پخشکننده به صورت ناگهانی خاموش شود. برای اینکه در چنین شرایطی، مجبور به پیداکردن دوبارهی لحظهی در حال پخش نباشید، این مدل به صورت خودکار، برنامه را از نقطهی قطعشده ادامه میدهد. گفتنی است فروشگاه ایبی با فعالیت گسترده در فروش انواع لوازم و ... توانسته است نامی قابل اطمینان ارائه دهد و اعتماد کاربران را در سراسر جهان به دست آورد.

 

خصوصیات:

منبع انرژی: 220-240 ولت AC جریان متناوب، 50/60 هرتز 

فرمت های قابل پشتیبانی: MPEG4/DIVX/DVD/CD-R/CD-RW/MP3/WMA/VCD/SVCD/CD/DVCD/DVD-RW/JPEG/KODAK 

 

امکانات:
پخش کننده دیسک با DVD, SVCD, VCD, MP3, CD-R, CD-R/W, Picture CD سازگار است.
پخش کننده DVD را به تلویزیون / پروژکتور / سیستم سینمای خانگی خود وصل کنید و از جلوه بصری صفحه بزرگ لذت ببرید.
با پورت USB 2.0 داخلی، این پخش کننده چند رسانه ای می تواند فایل های رسانه ای - ویدئو، موسیقی و عکس را از درایو U پخش کند.
این پخش کننده DVD دارای کیفیت 720p برای تجربه کیفیت تصویر بالا و صدای جامد در یک طراحی فشرده است.
توابع اضافی عبارتند از: رزومه، سریع جلو / عقب، انتخاب آهنگ قبلی / بعدی.
توجه: از دیسک Blu-ray پشتیبانی نمی کند!
مشخصات فنی:
منبع تغذیه: AC 110-240V 50/60Hz
مصرف: 15W
فرمت های دیسک سازگار: DVD، SVCD، VCD، CD-R، CD-R/W
رنگ سیاه
اندازه مورد: 22.3x19.0x4.2cm/8.78x7.48x1.65in
وزن مورد: 671 گرم / 23.66 اونس
اندازه بسته: 24.3x23.5x5.0cm/9.56x9.25x1.96in
وزن بسته بندی: 875 گرم / 30.86 اونس


ویژگی ها:
دی وی دی پلیر، DVD-225
طراحی جمع و جور براق.
مناسب برای اسپیسرهای کوچک
کنترل از راه دور گنجانده شده است.
چند فرمت پخش می شود.
Divx/DVD، DVD R/RW.CD، MP3CD.VCD، Jpeg و موارد دیگر.
 

اقلام همراه:

پخش کننده DVD قابل حمل یک عدد
کابل AV 3 در 1 یک عدد
کنترل از راه دور یک عدد
راهنمای کاربر (انگلیسی) یک عدد

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه کرمان بگز » خرید کنید ***


فروشگاه کرمان بگز دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و گواهینامه SSL شرکت COMODO امریکا میزبان کشور سوئد می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه کرمان بگز

×