• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
پخش کننده MP4 دوربین دار جیپاس مدل GMP4-8756پخش کننده MP4 دوربین دار جیپاس مدل GMP4-8756

پخش کننده MP4 دوربین دار جیپاس مدل GMP4-8756

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 5,500,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

پخشکنندهی موسیقی جیپاس مدل «GMP4-8756» جدید ترین محصول این برند است. این مدل دارای 512 مگابایت حافظه داخلی است و امکان ذخیرهکردن تعداد قابلتوجهی فایل موسیقی را فراهم میکند. شیار کارت حافظهی Micro SD تا ظرفیت 2 گیگابایت را پشتیبانی میکند . این مدل مجهز به صفحهنمایش رنگی 4.3 اینچی با کیفت میباشد که توانایی پخش ویدیو و عکس را برای کاربران فراهم میکند.ویژگی بارز این دستگاه پشتیبانی از تمام فرمتهای صوتی استاندارد و حرفه ای میباشد و کاربر مشکلی بابت استفاده از فایلهای شخصی خود نخواهد داشت. این فرمتها شامل MP3 - WMA -Linear PCM - HE- AAC - FLAC - DSD - ALAC - AIFF AAC هستند و در بین آنها حتی بعضی از فرمتهای حرفهای یافت میشود. این امر باعث میشود تا در صورت همراهداشتن آن، بتوانید در هر مکانی که هستید موسیقیهای شخصی خود را پخش کنید.همچنین این محصول مجهز به اسپیکر داخلی میباشد مجهز به یک باتری داخلی لیتیومی قوی است که در عرض 2 ساعت با اتصال کابل شارژ یو اس بی میشود. پس از شارژ کامل تا 24 ساعت کارایی دارد. اتصال آن به کامپیوتر یا لپتاپ برای اشتراکگذاری فایلها، از طریق خروجی USB صورت میگیرد. از دیگر نقاط قوت GMP4-8756 که میتوان از این دستگاه را به عنوان یک ابزار کمک آموزشی کارآمد برشمرد ، ضبط با کیفیت صدا از محیط ، تکرار پاراگراف و قابل تنظیم بودن سرعت پخش فایلهای صوتی میبباشد . این دستگاه قابلیت نمایش کلیه فولدرها و فایلهای روی خود را دارا میباشد و به سادگی میتوانید موسقیهای دلخواه خود را دسته بندی کنید.GMP4-8756 دارای رادیو داخلی FM با قابلیت ذخیره سازی ایستگاههای مختلف میباشد. درگاه یو اس بی این دستگاه USB و جک هدفن آن 3.5 میلیمتری میباشد .بدنه این دستگاه یکپارچه فلزی و از آلیاژ آلمونیوم میباشد که ضمن استحکام بالا حس بسیار خوبی را به کاربر منتقل میکند. نکته مهم: قابلیت فیلم برداری و عکس برداری دیجیتال با وضوح 2.8 مگا پیکسل را دارد. GMP4-8756 به سفارش کشور امارات متحده عربی و تحت لیسانس اروپا می باشد.

 

ویژگی ها:

قابلیت پخش تصاویر ویدئویی MP4 در قالب فرمتavi , ASF (Dvix , Xvid)
قابلیت پخش فایل فلش (swf.)
قابلیت پخش فرمتهای صوتی MP3,WAV,WMA
صفحه نمایش LTPS-TFT 3.4 اینچی
کیفیت ضبط و پخش تصاویر480x640و30 فریم بر ثانیه (درحد DVD)
قابلیت جستجو و نمایش تصاویر با فرمت JPEG
دارای تقویم روزانه .و بازی و ساعت
ضبط هم زمان صدا از طریق میکروفون
ضبط صدا با فرمت MP3 از طریق ورودی صدا Line In
ورودی و خروجی تصویر و ضبط از طریق تلویزیون(AV In/ AV Out)
حالت های مختلف اکولایزر و افکت های صدا
حافظه داخلی 512M (ساپورت کارتهای SD/MMC تا 2 GB )
باتری قابل شارژ لیتیم
دارای بازی های متنوع (یک سی دی حاوی بیش از xx بازی همراه دستگاه می باشد)
قابلیت عکسبرداری و فیلمبرداری دیجیتال
لنز دیجیتالی با وضوح 2.8 مگا پیکسل
قابلیت نمایش متن در قالب فرمت TXT 

 

اقلام همراه:

دستگاه MP4 دوربین دار 1 عدد
اداپتور شارژ برق شهری  1 عدد
کابل شارژ همه کاره 1 عدد
کابل تصویریAUX به AV یک عدد
هندزفری 1 عدد
دیسک مینی (نرم افزارهای دستگاه) 1 عدد
کاتلوگ راهنما زبان انگلیسی 1 عدد

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه کرمان بگز » خرید کنید ***


فروشگاه کرمان بگز دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و گواهینامه SSL شرکت COMODO امریکا میزبان کشور سوئد می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه کرمان بگز

×