• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
دوربین تله ای وموس مدل H7دوربین تله ای وموس مدل H7دوربین تله ای وموس مدل H7دوربین تله ای وموس مدل H7دوربین تله ای وموس مدل H7دوربین تله ای وموس مدل H7دوربین تله ای وموس مدل H7دوربین تله ای وموس مدل H7دوربین تله ای وموس مدل H7دوربین تله ای وموس مدل H7

دوربین تله ای وموس مدل H7

وضعیت کالا : ناموجود
   
افزودن به لیست مقایسه

(رزولوشن فوق العاده بالا) دوربین حیات وحش WiMius تصویری شفاف 16 مگاپیکسلی و Full HD 1080p با صدا را ارائه میکند، ارزان اما آسان برای استفاده، به شما امکان میدهد عکسهای چشمگیری در طول روز و شب بگیرید.
(IP66 ضد آب و ضد گرد و غبار) دوربین حیات وحش WiMius مجهز به فناوری IP66 است، محفظه ضد آب ضد گرد و غبار، قطرات و باران است. این شامل یک سه پایه رزوه ای و یک بند نصب است، دوربین به راحتی در جایی که است نصب می شود.
(سرعت فعالسازی بسیار سریع) سرعت فعالسازی فوقالعاده سریع 0.5 باعث میشود عکسها حتی از حیواناتی که به سرعت جابهجا میشوند را نیز بگیرید. پس از تشخیص حرکت، دوربین شکار بلافاصله و بدون تاخیر فعال می شود.
(عملکردهای چند منظوره) دوربین شکار چندین عملکرد دارد: Time Lapse، فاصله PIR، حساسیت PIR، برنامه زمانی، حفاظت از رمز عبور، ضبط صدا، شخصی سازی مشخصات برنامه شما را آسان می کند.
(Super Night Vision) دوربین شکار مجهز به فیلتر مادون قرمز تمام اتوماتیک است و با 32 نور مادون قرمز 850 نانومتری می توانید تمام اتفاقات نفس گیر را حتی در تاریکی مطلق ببینید. با فعال سازی در نسخه شبانه تا فاصله 20 متری، با این دوربین شکاری جدید، مسافت تیراندازی دور را خواهید داشت.

 

- چرا دوربین شکار WiMiUS H7 را انتخاب کنید؟
16 مگاپیکسل 1080P.
دید در شب Super Vision
عملکرد بهتر با Time-Lapse.
عملکرد تعمیر و نگهداری
x تصویر 16 مگاپیکسلی و ویدئو 1080p.
دوربین شکار WiMiUS H7 با آنتن 16 متری و 1080p تصاویر و فیلم های HD را ارائه می دهد و به شما امکان می دهد دنیای زیبای حیوانات را ثبت کنید.
x دید در شب Super Vision
دوربین شکار مجهز به 32 LED مادون قرمز کم تابش و فناوری فلاش مادون قرمز 850 نانومتری است که می تواند حرکات بسیار واضح حیوانات را در شب ثبت کند.
x عملکرد بهتر با Time-Lapse.
از این دوربین شکار می توان برای ثبت غروب آفتاب، آفتاب صبحگاهی، شکوفه ها و همه چیزهای زیبایی که دائما در حال تغییر هستند استفاده کرد و نیازی به دیدن آنها نیست.
x عملکرد تعمیر و نگهداری
دوربین شکار H7 دارای یک رابط کاربری آسان است، می توان آن را به چندین زبان تغییر داد تا به شما کمک کند تا سریع شروع کنید. این قطعا بهترین انتخاب برای کاربران جدید است.


نکات مهم کاربری:
کارت حافظه: یک کارت micro SD/TF (حداکثر 32 گیگابایت) وارد کنید، سوئیچ کارت SD (UP) را تغییر دهید و کارت حافظه را قبل از استفاده فرمت کنید. استفاده از منبع تغذیه خارجی در این دوربین مداربسته توصیه می شود. منبع تغذیه خارجی: DC 12V/2A، 3.5mm، هسته 1.3mm. از باتری های قابل شارژ استفاده نکنید. فیلم محافظ را از روی خط دوربین بردارید تا تاثیری بر اثر دوربین نداشته باشد. روش صحیح باز کردن محفظه باتری: همه پیچ های سیاه را باز نکنید، فقط 2/3 را بردارید، سپس صفحه اتصال پیچ سیاه را نگه دارید تا جدا شود. که ساده است
مشخصات فنی:
وضوح عکس: تا 16 مگاپیکسل (قابل تنظیم).
وضوح ویدئو: تا 1080p (قابل تنظیم).
زاویه تشخیص PIR: 90 درجه
زمان فعال سازی: 0.5 ثانیه
فاصله تشخیص PIR: 10 متر
IR LED / تعداد: LED های مادون قرمز 850 نانومتر / 32 عدد.
منبع تغذیه: 4 x AA یا 8 x AA (شامل نمی شود).
نوع حافظه: کارت Micro SD (تا 32 گیگابایت).
منبع تغذیه خارجی: DC (12V/2A).


اطلاعات فنی:
دوربین حیات وحش H7
وضوح عکس 16 مگاپیکسل 
وضوح فیلم: 1080p
LED های مادون قرمز 32 عدد 940 نانومتر 
ضدآب: IP66
سرعت فعال سازی 0.5 ثانیه 0.5
ضبط صدا: بله
زاویه تشخیص: 90 درجه 
فاصله دید در شب 20 متر 
کارت Micro SD/TF.

 

اقلام همراه:

1 عدد دوربین حیات وحش.
1 عدد نگهدارنده فلزی.
3 عدد پیچ بلند نگهدارنده فلزی.
3 عدد لوله انبساط پلاستیکی.
1 عدد کابل USB Mini
1 عدد بند ثابت
1 عدد کتابچه راهنمای کاربر (احتمالاً در هلندی موجود نیست).

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه کرمان بگز » خرید کنید ***


فروشگاه کرمان بگز دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و گواهینامه SSL شرکت COMODO امریکا میزبان کشور سوئد می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه کرمان بگز

×