• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
پخش کننده موسیقی گرای مدل ZL1903پخش کننده موسیقی گرای مدل ZL1903پخش کننده موسیقی گرای مدل ZL1903پخش کننده موسیقی گرای مدل ZL1903پخش کننده موسیقی گرای مدل ZL1903پخش کننده موسیقی گرای مدل ZL1903پخش کننده موسیقی گرای مدل ZL1903

پخش کننده موسیقی گرای مدل ZL1903

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 5,500,000تومان5,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

(صدای بدون افت HIFI) پخش کننده سی دی صدایی با وضوح بالا و بدون افت دارد. سازگاری گسترده با CD، MP3 CD، CD-R، CD-RW، فایل های صوتی WMA، صدای بی نقص آن را به وسیله ای ضروری برای شنوندگان مشتاق تبدیل می کند. 4 حالت پخش: تکرار یک آهنگ، تکرار همه، پخش 10 ثانیه اول فایل، پخش به صورت تصادفی
(طراحی خلاق) حافظه قابل برنامه ریزی 25 آهنگ به شما امکان می دهد به راحتی تمام آهنگ های مورد علاقه خود را ذخیره کنید. سی دی پلیر دارای ویژگی های مدرن مختلفی است. ASP: سیستم ضد شوک برای جلوگیری از وقفه در پخش سی دی در صورت لرزش، جلوه صوتی BBS، AUX با ورودی صوتی 3.5 میلی متری تمام دستگاه های صوتی ترکیب شده است.
(منبع تغذیه) در خانه، میتوانید پخشکننده سیدی را با کابل USB DC به خوبی در کمترین زمان تنظیم کنید. هنگامی که بیرون هستید، به دلیل 2 باتری AA (شامل نمی شود) نیازی به نگرانی در مورد منابع برق ندارید. اگر می خواهید از آن در ماشین خود استفاده کنید، به کابل AUX (شامل) نیاز دارد.
(انتخاب عالی به عنوان هدیه) پخش کننده سی دی موسیقی کوچک و مفید با رنگ مشکی کلاسیک، ظاهری صاف با نمایشگر LCD عالی. این بهترین انتخاب برای علاقه مندان به موسیقی، زبان آموزان و مادران باردار و گرم ترین هدیه برای دوستان، خانواده و کودکان است.
(استفاده آسان) در سمت بالا، پخش کننده دیسک دارای صفحه نمایش LCD و دکمه هایی برای عملکردهای پخش است. در کنار، می توانید به راحتی صدا را تنظیم کنید. توجه: لطفا بررسی کنید که آیا دیسک شما در حال چرخش است یا خیر. اگر فرمت دیسک شما سازگار نباشد، کار نخواهد کرد.

 

ویژگی ها:

پخش کننده سی دی قابل حمل Gueray همراه با هدفون. این پخش کننده سی دی قابل حمل همه کاره که با پخش CD، MP3 CD، CD-R، CD-RW و WMA سازگار است، به شما امکان می دهد دیسک های مورد علاقه خود را هر کجا با خود ببرید.
پخش کننده سی دی صدایی با وضوح بالا و بدون افت دارد. این Discman دارای یک محافظ ضد پرش 60 ثانیه ای است که از خط و خش روی دیسک شما جلوگیری می کند.
حافظه قابل برنامه ریزی 25 آهنگ (توجه: 25 آهنگ فقط به موسیقی شما بستگی دارد)، به شما امکان می دهد آهنگ های مورد علاقه خود را به ترتیب دلخواه خود ذخیره کنید.
سی دی پلیر همچنین دارای صفحه نمایش LCD شش رقمی خوانا و همچنین دکمه های پخش، مکث، توقف، عقب، جلو، حالت و برنامه است که کار با آن را آسان و برای همه کاربران مناسب می کند.
حمل و جابجایی آسان است و می توانید آن را با خود ببرید تا هرگز از آهنگ های مورد علاقه خود دور نشوید.
این پخش کننده سی دی جمع و جور با کیفیت صدای مدرن به روز است. این گوشی همراه با هدفون های منطبق است تا بتوانید بهترین ها را از سی دی های خود دریافت کنید.
Walkman توسط 2 عدد باتری AA (شامل نمیشود) یا از طریق منبع تغذیه از طریق یک آداپتور برق متناوب 4.5 ولت تغذیه میشود.

 

اقلام همراه:

1 عدد سی دی پلیر قابل حمل
1 عدد هدفون
1 عدد 3.5 میلی متر کابل AUX
1 عدد کابل USB DC
1 عدد کنترل درون خطی برای هدست 3.5 میلی متری
1 عدد کیسه ذخیره سازی
1 عدد کتابچه راهنمای عملیات (انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی، ایتالیایی)

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه کرمان بگز » خرید کنید ***


فروشگاه کرمان بگز دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و گواهینامه SSL شرکت COMODO امریکا میزبان کشور سوئد می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه کرمان بگز

×