• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
پخش کننده Blu-Ray جی وی سی مدل XV-BP1پخش کننده Blu-Ray جی وی سی مدل XV-BP1پخش کننده Blu-Ray جی وی سی مدل XV-BP1پخش کننده Blu-Ray جی وی سی مدل XV-BP1

پخش کننده Blu-Ray جی وی سی مدل XV-BP1

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 18,000,000تومان15,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

JVC پخش کننده Blu-ray XV-BP1 را معرفی کرده است که دارای ویژگی های BD-LIVE و USB host و u است. از فرمت دوربین فیلمبرداری با وضوح بالا AVCHD پشتیبانی می کند. XV-BP1 به عنوان یک پخش کننده Blu-ray از آخرین نسل (Profile 2.0)، با عملکرد BD-LIVE خود، دسترسی تعاملی به محتوای اضافی در اینترنت را ارائه می دهد. کاربر در هر زمان که بخواهد از طریق رابط LAN یکپارچه دستگاه به اطلاعات اضافی و به روز دسترسی دارد که قابل دانلود و نمایش بر روی نمایشگر است.
اتصال نزدیک پخش کننده Blu-ray با اینترنت چندین احتمال را برای آینده باز می کند. علاوه بر به روز رسانی سیستم عامل و طیف وسیعی از تریلرها، پیش نمایش ها، نظرات و مستندات، چت های ویژه، جوامع، فروشگاه ها، آزمون های تعاملی و بازی های آنلاین قابل تصور است. به گفته JVC، به لطف عملکرد BD-LIVE، XV-BP1 امروز برای سرگرمی های خانگی چندرسانه ای فردا آماده است. علاوه بر این، بازیکن همچنین می تواند مواد BONUSVIEW را پخش کند.
سازنده میزبان USB و عملکرد x.v.Colour/Deep Color را در جلوی مدل قرار داده است که از طریق اتصال HDMI (1.3) در دسترس است. این یک فضای رنگی گسترده و در نتیجه نمایش واقعی تر تصاویر متحرک را فراهم می کند.
علاوه بر فرمت AVCHD، که دوربین های فیلمبرداری Everio JVC نیز از آن استفاده می کنند، این تازه وارد استاندارد JPEG را برای عکس ها و MP3، WMA، Dolby Digital، Dolby Digital Plus، Dolby TrueHD، DTS و DTS HD را برای صدا پردازش می کند. پخش کننده رسانه های BD-ROM، BD-R/RE، BD/DVD Hybrid، DVD-Video، DVD-R/RW، DVD+R/RW، CD صوتی و CD-R/RW را پخش می کند.
- پخش کننده دیسک بلوری JVC XV-BP1 که با در نظر داشتن کارشناسان HD 1080p و علاقه مندان به سینمای خانگی طراحی و ساخته شده است، تجربه سینمای HD شما را به سطحی کاملاً جدید می رساند، بدون اینکه به ضرر شما تمام شود. به دنیای سورئال BD-Live (BD Profile 2.0) قدم بگذارید، که مظهر تجربه نهایی فیلم تعاملی است. ارائه قابلیت پخش فوری فیلم و موسیقی از اینترنت. این پخش کننده با پخش ویدیوی Blu-ray با وضوح HD بومی 720p/1080i/1080p، 60p و خروجی سینمایی 24p، تبدیل ویدیوی HD، HDMI (نسخه 1.3a) با پردازش x.v.Color/Deep Color، یکی از تمیزترین HD را ارائه می دهد. سیگنال های موجود در بازار از پردازش 7.1 کانالی Dolby TrueHD، DTS-HD و Dolby Digital Plus لذت ببرید تا تجربه صدای فراگیر گستردهتر و فراگیرتر داشته باشید.
- کتابخانه دی وی دی فعلی شما بهتر از همیشه به نظر می رسد و صدا می کند، زیرا این یک پخش کننده سازگار با عقب است که می تواند DVD های شما را از طریق خروجی HDMI به 720p، 1080i و 1080p HD تبدیل کند. و تا 1080i از طریق خروجی کامپوننت HD. علاوه بر این، عملکرد فوقالعادهای را ارائه میکند که تطبیق آن دشوار خواهد بود. با پخش رسانه AVC-HD، قابلیت BD-Java Interactive، سطوح گرافیکی HD بالا/پایین، نمونه برداری پایین PCM، خروجی های صوتی دیجیتال اپتیکال/کواکسیال، BonusView با تصویر در تصویر، و پیمایش منو با جلوه های صوتی.
- انتخاب های سرگرمی شما با JVC XV-BP1 با داشتن پورت های اینترنت و USB، اتصال به چندین مؤلفه A/V، قابلیت پخش به تعداد زیادی فرمت ویدیویی و صوتی، بی پایان است. همچنین شاسی فوق العاده باریک و روکش مشکی براق شیک آن مکمل دکوراسیون اتاق شما خواهد بود.


BD-Live 2.0 آماده است:
- این پخش کننده نفیس دسترسی تعاملی کامل به محتوای ویدیویی قابل بارگیری، آهنگ های زنگ و بازی ها را امکان پذیر می کند. علاوه بر این، امکان دسترسی آسان (در حین پخش زنده) به محتوای Blu-ray اضافی مانند زیرنویس های ویژه، تفسیر کارگردان و تریلرهای فیلم را ارائه می دهد. از توانایی انتخاب از بین 12000 فیلم و قسمت تلویزیونی از Netflix (با اشتراک اختیاری) برای مشاهده فوری بدون دیسک لذت ببرید. یا به راحتی از طریق پاندورا (با اشتراک اختیاری) به رادیو اینترنتی گوش دهید. پاندورا موسیقی دیجیتال شخصی سازی شده با سلیقه خاص شما را ارائه می دهد.


HDMI (نسخه 1.3a) با 1080p Upconversion:
- این دستگاه دارای یک خروجی HDMI (نسخه 1.3a) x.v.Color/Deep Color است که میتواند سیگنالهای ویدیویی را به 720p، 1080i یا HD کامل 1080p تبدیل کند. این فناوری XV-BP1 را قادر می سازد تا اطلاعات صوتی و تصویری HD را از طریق یک کابل منتقل کند و به بالاترین کیفیت تصویر و شفاف ترین صدای موجود دست یابد. علاوه بر این، HDMI از فرمت های صوتی چند کاناله PCM و صوتی Bitstream پشتیبانی می کند.


خروجی کامل سینما 1080/24p:
- از آنجایی که اکثر فیلم های پرفروش هالیوود با سرعت 24 فریم بر ثانیه تهیه می شوند و فیلم های دیسک بلو-ری با همان سرعت تسلط دارند، این پخش کننده یک خروجی ویدیویی 1080/24p ارائه می دهد که تجربه ای واقعی شبیه به فیلم را در حریم خصوصی خانه شما ارائه می دهد.


Dolby Digital Plus، Dolby TrueHD و DTS-HD: 
- اگر یک گیرنده سینمای خانگی 7.1 کانال دارید - خوش شانس هستید - این پخش کننده قادر به رمزگشایی صدای Dolby Digital Plus، Dolby TrueHD و DTS-HD است. Dolby Digital Plus از فشرده سازی کمتری نسبت به Dolby Digital معمولی برای بازتولید جلوه های صوتی کاملتر و پویاتر با حداکثر هشت کانال مجزا صدای فراگیر استفاده می کند.


ویژگی های دیسک بلو-ری:
- یک دیسک Blu-ray کیفیت تصویر فوق العاده ای را فراتر از هر چیزی در دسترس ارائه می دهد. با قابلیت کامل رزولوشن 1080p HD در بلوری و حداکثر 40 مگابیت در ثانیه، کدگذاری 5 تا 10 برابر ظرفیت DVDهای معمولی. همچنین دارای صدای فشرده نشده با کیفیت تئاتر (پشتیبانی از 8 کانال Liner PCM)، تا 32 جریان صدا، قابلیت تعاملی، منوهای بدون درز، بازیهای یکپارچه، پاداش hi-def و ویژگیهای آموزشی است.


خروجی ویدیوی کامپوننت HD:
- هنگامی که از طریق خروجی کامپوننت HD به پروژکتور HD، پلاسما و/یا تلویزیون های LCD/CRT شما متصل می شود، دقت رنگ بیشتر و قابلیت پخش با وضوح بالا را به دست می آورد. این دستگاه قادر است سیگنال های HD 1080i را از طریق خروجی ویدیوی کامپوننت پردازش کند.


تطبیق پذیری چند فرمتی:
- پخش می کند: دیسک های Blu-ray (BD-R، BD-RE)، BD-ROM Profile 2.0، DVD-Video، DVD-R/W، DVD+R/W، CD، CD-R/W، MP3، WMA ، و JPEG. همچنین، پخش کننده سازگار با عقب است و امکان پخش تمام DVD های مورد علاقه شما را با وضوح HD فراهم می کند.


سازگاری رسانه AVC-HD:
- از توانایی پخش فایل های MPEG-4 AVC-HD (H.264) دوربین فیلمبرداری HD خود با وضوح فول اچ دی لذت ببرید. دیسک های AVC-HD کدگذاری شده با فناوری x.v.Color (xvYCC)، استانداردی بین المللی برای فضای رنگی وسیع. محدوده داده فعلی ویدیو را حدود 1.8 برابر افزایش میدهد و در نتیجه رنگهای طبیعیتر و واضحتری شبیه آنچه که چشم انسان واقعاً میتواند ببیند، میشود.


BD-Java Interactive:
- این پخش کننده از عملکرد تعاملی BD-Java پشتیبانی می کند که تطبیق پذیری نامحدود را هنگام ایجاد عناوین تعاملی BD-ROM ارائه می دهد.


پردازش ویدیو درجه یک:
- این پخشکننده از یک مبدل D/A ویدیویی 148 مگاهرتز/12 بیتی استفاده میکند که نمونهبرداری 4 برابری با کیفیت بالا را برای خروجی ویدیوی HD ارائه میکند. پردازش ویدیوی کاهش نویز برای افزایش بیشتر نسبت سیگنال به نویز استفاده می شود


خصوصیات:
پخش کننده دیسک بلوری جدید JVC؟ XV-BP1 ماه آینده در ژاپن عرضه خواهد شد و BD-Live، پشتیبانی از ویدئوهای DivX و MPEG-4 شامل MKV و پورت USB را ارائه می دهد. آخرین پخش کننده بلوری این شرکت در ژاپن ارسال خواهد شد.
پخش کننده آماده BD-Live است، از استاندارد سینما (1080/24p) و همچنین بازتولید دیسک AVCHD و فایل های ویدئویی، ویدئوهای DivX و MPEG-4 از جمله فایل های MKV پشتیبانی می کند.
یک پورت USB به راحتی در پنل جلویی پخش کننده قرار داده شده است و می توان از آن برای انتقال فایل های ویدئویی و صوتی از کامپیوتر شما به پخش کننده استفاده کرد.
فرمت های رسانه دیسک پشتیبانی شده عبارتند از BD-ROM، BD-R/RE (BDMV/BDAV با CPRM)، ویدئو DVD، DVD-R/RW (ویدئو/VR) و DVD-R/R DL/RW. دیسک AVCHD، DVD+R/RW (ویدئو)، DVD+R DL، سی دی های صوتی و CD-R/CD-RW نیز قابل خواندن هستند.
خروجی HDMI از 1080p/24Hz پشتیبانی میکند و همچنین میتواند ویدیوی پیشرونده 1080/60p را پس از ارتقاء محتوای یک دیسک ویدئویی DVD استاندارد، خروجی کند.
فایل های رسانه ای رایانه شخصی پشتیبانی شده شامل فایل های رسانه MPEG-4 AVC/H.264 (.mp4/.mkv) 720?576، DivX (.avi/.divx) می باشد. 720?480، JPEG، PNG، و GIF از MPEG-2 (.mpg/.mpeg). MP3 (8-320kbps) و WMA (32-164kbps) نیز قابل بازتولید هستند.
خروجی های صوتی شامل جریان بیت، Dolby NR TrueHD و DTS-HD Master Audio و PCM خطی است. پخش کننده به خروجی های صوتی چند کاناله آنالوگ مجهز نیست.


مشخصات فنی:
فرمت دیسک: Blu-Ray، DVD، CD
فرمت های صوتی: PCM، DD، DTS، MP3، WMA
خروجی دیجیتال: کواکسیال، نوری
اتصالات ویدئویی: HDMI، Component، Composite
ابعاد: 430 × 54 × 245 میلی متر
وزن: 2.8 کیلوگرم
لوازم جانبی: کنترل از راه دور


ویژگی ها:
پشتیبانی از BD Profile 2.0 (BD-Live Ready)
HDMI (نسخه 1.3a) x.v.Color/Deep Color
خروجی کامل سینما 1080/24p
Dolby Digital Plus/Dolby TrueHD/DTS-HD

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه کرمان بگز » خرید کنید ***


فروشگاه کرمان بگز دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و گواهینامه SSL شرکت COMODO امریکا میزبان کشور سوئد می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه کرمان بگز

×