• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
قلک مدل 01 Piggy bankقلک مدل 01 Piggy bankقلک مدل 01 Piggy bankقلک مدل 01 Piggy bankقلک مدل 01 Piggy bankقلک مدل 01 Piggy bankقلک مدل 01 Piggy bankقلک مدل 01 Piggy bankقلک مدل 01 Piggy bank

قلک مدل 01 Piggy bank

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 3,000,000تومان2,500,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

یک هدیه عالی، کودکان دوست دارند پس انداز خود را افزایش دهند. این یک راه سرگرم کننده برای صرفه جویی در پول است! این سکه شمار هدیه ای بی نظیر برای بچه ها در روزهای تولد، کریسمس، عید پاک است.
صفحه نمایش LCD شفاف، Piggy bank تمام سکه های ایالات متحده از جمله: پنی، نیکل، سکه، ربع، نیم دلار و سکه دلار را می پذیرد. صفحه LCD شفاف، سکه های شما را می شمارد و کل مبلغ را برای هر سپرده دقیقاً نشان می دهد. تغذیه توسط یک باتری 2 x AA (شامل نمی شود).
طراحی خلاقانه، جعبه سکه از پلاستیک PET با کیفیت بالا ساخته شده است و به راحتی شکسته نمی شود (شفاف). اگر سکه برداشته شده است یا می خواهید آن را رها کنید، یک تابع ساده +/- وجود دارد که به شما امکان می دهد مبلغ برداشت شده را گزارش کنید و پس انداز خود را به درستی ثبت کنید!
برای کل خانواده عالی است، آنها را با شمارنده سکه غافلگیر کنید و ببینید که چگونه پول سخت به دست آمده آنها با حفظ وضعیت مالی انباشته می شود! فرزند شما سکه را در پارچ می اندازد و والدین برای ایجاد عادات مالی خوب و خرج کردن وقت می گذارند!

بهترین هدیه برای کریسمس، سال نو، تولد
قلک شبیه خوک
دو روی سکه علم و زندگی است
علم به کودکان توانایی محاسبه را می آموزد و زندگی به آنها می آموزد که سخت کار کنند و صرفه جویی کنند و عادت خوب پس انداز در پول ایجاد کنند. این قلک انتخاب عالی شماست. کریسمس عالی، سال نو، هدیه تولد برای بچه ها پسر دختر بزرگسال !!!
قلک دیجیتال 
قلک دیجیتال تمام سکه های ایالات متحده را می پذیرد
شامل: پنی، نیکل، سکه، ربع، نیم دلار، 1 دلار. قلک پول پول شما را پاک می کند!/قلک به شما کمک می کند پول خود را جمع آوری کنید!


ویژگی ها:

- صفحه نمایش کریستال مایع:
بانک سکه شناسایی خودکار ارزش ارز، نمایش تجمعی مبلغ را ارائه می دهد.
- به راحتی در اسلات روی مانی بانک قرار بگیرید:
پس انداز خود را با هر سپرده ترکری می کند
مراقب رشد پول خود باشید!
- کوزه پول شمارش دیجیتال:
به راحتی مبلغ را تنظیم کنید و امکان واریز اسکناس را فراهم کنید. دکمه تنظیم را فشار دهید تا تنظیمات شروع شود و دکمه +/ را برای تنظیم مبلغ فشار دهید.
- مراحل استفاده:
شیشه پس انداز را باز کنید، جعبه باتری را با یک پیچ گوشتی باز کنید (شامل)
دو باتری AA را در جعبه باتری قرار دهید (شامل نمی شود).
پول خود را در شیشه قرار دهید، صفحه نمایش تعداد پول شما را نشان می دهد.

 

اقلام همراه:

قلک خوکی 1 عدد
پیچ گوشتی کوچک 1 عدد

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه کرمان بگز » خرید کنید ***


فروشگاه کرمان بگز دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و گواهینامه SSL شرکت COMODO امریکا میزبان کشور سوئد می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه کرمان بگز

×