• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
هندزفری هوشمند خودرو سونیتک مدل BC980Pهندزفری هوشمند خودرو سونیتک مدل BC980Pهندزفری هوشمند خودرو سونیتک مدل BC980Pهندزفری هوشمند خودرو سونیتک مدل BC980Pهندزفری هوشمند خودرو سونیتک مدل BC980Pهندزفری هوشمند خودرو سونیتک مدل BC980Pهندزفری هوشمند خودرو سونیتک مدل BC980Pهندزفری هوشمند خودرو سونیتک مدل BC980Pهندزفری هوشمند خودرو سونیتک مدل BC980Pهندزفری هوشمند خودرو سونیتک مدل BC980Pهندزفری هوشمند خودرو سونیتک مدل BC980Pهندزفری هوشمند خودرو سونیتک مدل BC980Pهندزفری هوشمند خودرو سونیتک مدل BC980Pهندزفری هوشمند خودرو سونیتک مدل BC980P

هندزفری هوشمند خودرو سونیتک مدل BC980P

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 8,000,000تومان7,500,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

صدای با کیفیت ممتاز کیت ماشین هندزفری بلوتوث بهبود یافته ما، که مخصوص صدای زیبا با بلوتوث V5.0 + EDR، صدای HD، فناوری حذف نویز و بلندگوهای استریو طراحی شده است، میتوانید از تماسها و موسیقی شفاف و واضح خود لذت ببرید. جایی که شما هستید
رانندگی ایمن این هندزفری بلوتوث ماشین از اتصال سیری پشتیبانی میکند، میتوانید تماسهای هندزفری برقرار کنید، پیامک ارسال کنید یا مسیرها را از برنامههای GPS بازیابی کنید، همچنین در حین استفاده راهنمایی صوتی میشنوید، دکمههای بزرگتر بهبود یافته برای عملکرد بدون نگرانی، بنابراین میتوانید به طور کامل روی رانندگی تمرکز کنید
کنترل هوشمند با سنسور حرکت دستگاه میتوانید هندزفری بلوتوث خود را بهطور خودکار روشن کنید تا در صورت قطع اتصال بلوتوث روشن و خاموش شود. این هندزفری ماشین می تواند همزمان 2 گوشی موبایل بلوتوث را در حین کار به هم متصل کند و به راحتی بین موسیقی و تماس سوئیچ کند.
استفاده آسان: به سادگی این کیت هندزفری ماشین بلوتوث را به ویزور وصل کنید، به طور ویژه برای رانندگی ایمن طراحی شده است، که عمدتا برای تماس با هندزفری در ترافیک جاده استفاده می شود، اما می تواند به عنوان یک بلندگو روی میز کنفرانس نیز استفاده شود. یا به عنوان یک پخش کننده موسیقی قابل حمل که از سوئیچینگ پشتیبانی می کند. این یک هدیه فوق العاده برای دوستان و دوستداران شما است.
سرویس Sunitec - تا 22 ساعت زمان مکالمه، 1000 ساعت زمان آماده به کار و تقریبا. 2 ساعت برای شارژ کامل ما کاملاً متقاعد هستیم که کیت هندزفری ماشین ما را دوست خواهید داشت.

تجربه رانندگی بدون حواس پرتی
راحت و امن
بلوتوث هندزفری Sunitec برای تلفن های همراه به طور ویژه برای کسانی طراحی شده است که به امکانات ارتباطی راحت، رایگان و نامحدود اهمیت می دهند. می توانید 2 تلفن را به طور همزمان وصل کنید، می توانید به طور همزمان کار و زندگی را فراهم کنید. هنگامی که مطابقت بلوتوث انجام شد، دفعه بعد به طور خودکار اجرا می شود.
می تواند به عنوان سخنران روی میز کنفرانس عمل کند.
می توانید آن را با یک نخ به کیف یا دوچرخه خود وصل کنید تا بتوانید آن را به هر جایی ببرید.
یک هدیه فوق العاده برای عاشق و دوستان شما.
 

خصوصیات:
- پیشرفته ترین فناوری بلوتوث 5.0
پشتیبانی از HSP، HFP، A2DP، AVRCP صدای استریو را در طول مکالمه ارائه می دهد. همچنین دارای گیربکس سریع و پایدار بدون گره خوردن. بلندگوی 2 واتی صدایی واضح و بلند را حتی در جاده های پر سر و صدا ارائه می دهد.
- اتصال هوشمند
این بلوتوث هندزفری به روز شده برای خودرو از اتصال Apple Siri و Google Assistant پشتیبانی می کند. برای اطمینان از رانندگی ایمن می توانید تماس بگیرید، پیامک ارسال کنید یا مسیرها را از برنامه های GPS بازیابی کنید.
- به طور خودکار روشن می شود و دوباره وصل می شود
سنسور لرزش داخلی به طور خودکار روشن بودن کیت ماشین را تشخیص می دهد، به طوری که کیت هندزفری می تواند هنگام باز کردن درب ماشین به گوشی شما متصل شود. هنگامی که دستگاه استفاده نمی شود، به طور خودکار خاموش می شود.
- راهنمایی صوتی
در موقعیتهای زیر، میتوانید راهنمایی صوتی بشنوید: روشن، خاموش، جفتسازی، وصل، قطع، باتری کم، که کار را بسیار آسان میکند.
- 2 گوشی را همزمان وصل کنید
این اسپیکر بلوتوثی ماشین می تواند در هنگام کار همزمان 2 گوشی بلوتوث را به هم متصل کند و به راحتی بین موسیقی و تماس سوئیچ کند.
- کلیدهای بزرگتر بهبود یافته
کلیدهای بزرگ بهبود یافته ما عملکرد ایمن و دقیق را تضمین می کنند تا بتوانید کاملاً روی رانندگی تمرکز کنید.
- زمان بازی طولانی
تا 22 ساعت زمان مکالمه، 1000 ساعت زمان آماده به کار و کمتر از 2 ساعت برای شارژ کامل.
- کیفیت صدای با کیفیت بالا کیت هندزفری بلوتوث بهبودیافته ما بهویژه برای صدای زیبا با بلوتوث V5.0 + EDR، صدای HD، فناوری حذف نویز و بلندگوهای استریو ساخته شده است تا تماسهای شما را شفاف و واضح کند.
- رانندگی ایمن این ماشین هندزفری از اتصال سیری پشتیبانی میکند، میتوانید تماس برقرار کنید، پیامک ارسال کنید یا مسیرها را از برنامههای GPS بازیابی کنید، همچنین دستورالعملهای صوتی را در حین استفاده میشنوید، دکمههای بزرگتر بهبود یافته برای عملکرد بدون نگرانی، حواستان پرت نمیشود و مطمئن شوید یک محیط رانندگی امن
- 2 گوشی همزمان با سنسور حرکت، میتوانید هندزفری بلوتوث خود را بهطور خودکار روشن کنید تا وقتی اتصال بلوتوث قطع شد، دستگاه روشن و خاموش شود. می تواند همزمان از 2 گوشی بلوتوث پشتیبانی کند، جفت شدن بدون مشکل با تقریباً تمام دستگاه های دارای بلوتوث مانند آیفون، سامسونگ، سونی، موتورولا و غیره.
- استفاده آسان: برای روشن و خاموش کردن کیت هندزفری ماشین نیازی به فشار دادن هیچ دکمه ای ندارید. هنگامی که توسط سنسور لرزش وارد می شود، به طور خودکار روشن می شود و به طور خودکار به آخرین تلفن همراه جفت شده شما متصل می شود، اما می تواند به عنوان یک بلندگو روی میز کنفرانس یا به عنوان یک پخش کننده موسیقی قابل حمل که از سوئیچینگ پشتیبانی می کند نیز استفاده شود.
- ظرفیت باتری بالا - تا 22 ساعت زمان مکالمه، 1000 ساعت زمان آماده به کار و تقریبا. 2 ساعت برای شارژ کامل شامل کابل USB، شارژر ماشین، بدون نیاز به نصب، به سادگی به آفتابگیر متصل کنید


اطلاعات فنی:
بلندگوی چند نقطه ای
بلوتوث V5.0 کلاس 2
فاصله انتقال: 10 متر
باند فرکانس عملیاتی: باند ISM بدون مجوز 2.4 گیگاهرتز تا 2.48 گیگاهرتز
توان خروجی: 2W / 4Ω
زمان مکالمه: 50% حجم 18-22 ساعت
زمان آماده به کار: حدود 650-800 ساعت
پشتیبانی از A2DP
مدت زمان شارژ باتری: حدود 2 ساعت
باتری: لیتیوم پلیمر 3.7 ولت / 650 میلی آمپر ساعت BL-5B باتری لیتیوم یون قابل شارژ
اندازه: 115L x 65W x 23mm
روشن شدن خودکار (APO)
باند فرکانس عملیاتی: باند ISM بدون مجوز 2.4 گیگاهرتز تا 2.48 گیگاهرتز
باتری: 650 میلی آمپر، BL-5B، باتری لیتیوم یون قابل شارژ
باتری ها: 1 عدد باتری لیتیوم پلیمری مورد نیاز است. (مشمول)
 

اقلام همراه:
1 عدد کیت هندزفری
1 عدد شارژر ماشین
1 عدد کابل USB
1 عدد راهنمای کاربر

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه کرمان بگز » خرید کنید ***


فروشگاه کرمان بگز دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و گواهینامه SSL شرکت COMODO امریکا میزبان کشور سوئد می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه کرمان بگز

×