• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
چکش اضطراری خودرو مدل Honoson-Grab Handles-1471چکش اضطراری خودرو مدل Honoson-Grab Handles-1471چکش اضطراری خودرو مدل Honoson-Grab Handles-1471چکش اضطراری خودرو مدل Honoson-Grab Handles-1471چکش اضطراری خودرو مدل Honoson-Grab Handles-1471چکش اضطراری خودرو مدل Honoson-Grab Handles-1471

چکش اضطراری خودرو مدل Honoson-Grab Handles-1471

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 3,000,000تومان2,500,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

مناسب برای: دستگیرههای درب خودرو نه تنها میتوانند به افراد در سوار و پیاده شدن خودرو کمک کنند، بلکه در مواقع اضطراری، یک محصول، اما چندکاره، شیشه را بشکنند.
مواد با کیفیت: دسته خودرو از فولاد ضد زنگ و لاستیک ساخته شده است، به اندازه کافی محکم برای استفاده شما، مقاوم در برابر زنگ زدگی و خوردگی، مقاوم در برابر سایش برای استفاده طولانی مدت شما.
 

خصوصیات:
بسته شامل: 1 عدد دستگیره قابل حمل وسیله نقلیه، ابزاری مناسب برای افراد مسن، زنان باردار و کسانی که در بلند شدن و پایین آمدن از اتوبوس مشکل دارند، دریافت خواهید کرد.
استفاده راحت: دسته خودرو دارای طراحی دستگیره لاستیکی، سبک و راحت برای استفاده شماست و می تواند مشکل ترک های ناشی از استرس را حل کند، هدیه خوبی برای عزیزان شما
عملکرد خوب: دستگیرههای ماشین قدیمیتر ثبات و تعادل کاربر را هنگام ایستادن یا نشستن از ماشین فراهم میکنند، استفاده و حمل آسان است، میتوان آن را در ماشین ذخیره کرد تا راحتی را برای شما به ارمغان آورد.
مواد قابل اعتماد: دستگیرههای خودرو از جنس استنلس استیل و مواد لاستیکی است، بادوام و مقاوم در برابر سایش، شکستن و خوردگی آسان، ضد زنگ، و سوار شدن و پیاده شدن از اتوبوس را برای شما ایمنتر میکند.
مناسب برای اکثر مواقع: دستگیره های کمکی خودرو نه تنها می توانند به افراد در سوار شدن و پیاده شدن از خودروها کمک کنند، بلکه می توانند کمربند ایمنی و شیشه ها را در مواقع اضطراری ببندند، سازگار با دستگیره های پشتیبانی درب خودرو، مناسب برای خودروهای با چفت درب U شکل


مشخصات فنی:
جنس: فولاد ضد زنگ و لاستیک.
رنگ: همانطور که در تصویر نشان داده شده است.
اندازه: همانطور که تصویر نشان می دهد.


جزییات فنی:
سازنده Honoson
شماره قطعه Honoson-VSS839HS
ابعاد بسته 18.01 x 11.61 x 5.59 سانتی متر 290 گرم
شماره مدل Honoson-Grab Handles-1471
سبک فیلیگرانی
پرداخت پولیش شده
مواد Edelstahl
مقدار بسته مورد 1
تعداد قطعات 1
دسته مواد Edelstahl
وزن مورد 290 گرم


نکته مهم:
ممکن است به دلیل اندازه گیری دستی تفاوت کمی وجود داشته باشد.
رنگ محصول ممکن است به دلیل شرایط نوری یا تنظیمات مانیتور کمی با تصویر متفاوت باشد.

 

اقلام همراه:

1 عدد دستگیره پشتیبانی وسیله نقلیه قابل حمل

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه کرمان بگز » خرید کنید ***


فروشگاه کرمان بگز دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و گواهینامه SSL شرکت COMODO امریکا میزبان کشور سوئد می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه کرمان بگز

×