• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
گاوصندوق مستر لوک مدل Small-H0100EURHROگاوصندوق مستر لوک مدل Small-H0100EURHROگاوصندوق مستر لوک مدل Small-H0100EURHROگاوصندوق مستر لوک مدل Small-H0100EURHROگاوصندوق مستر لوک مدل Small-H0100EURHRO

گاوصندوق مستر لوک مدل Small-H0100EURHRO

وضعیت کالا : ناموجود
   
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

Master LockH0100EURHRO یک جعبه گاوصندوق مقاوم در برابر آتش و ضد آب است که برای محافظت از اسناد، رسانه های دیجیتال و سایر با ارزش ها (جواهرات، پول نقد، تصاویر.) در برابر آتش، آب و سرقت طراحی شده است. اشیای با ارزش خود را از هر گونه آسیب محافظت کنید. این قفسه جمع و جور و همه کاره Master Lock 5 لیتری برای سی دی ها، دی وی دی ها، درایوهای USB و مموری ها تا دمای 843 درجه سانتیگراد تا نیم ساعت با گواهی ETL و UL مقاومت در برابر آتش نشان می دهد. عایق های ثبت شده Master Lock بر پایه بتنی هستند (ممکن است به دلیل حمل و نقل گرد و غبار بتن بی ضرر پیدا شود). به لطف مهر و موم ضد آب آن، اشیاء با ارزش در صورت غوطه ور شدن در برابر آسیب آب محافظت می شوند یا محصول به طور ایمن روی سطح شناور می شود. گنجایش گاوصندوق 5 لیتر و دارای 2 کلید و دسته حمل مناسب برای حمل و نقل آسان است. ابعاد آن 15.6 سانتیمتر ارتفاع x 36.2 سانتیمتر عرض x 33 سانتیمتر (خارجی) است. در صورت وقوع آتش سوزی ناگوار، محصول شما تحت پوشش ضمانت تعویض مادام العمر پس از آتش سوزی قرار می گیرد، به این معنی که متخصص امنیت آمریکایی، محصول آسیب دیده شما را به صورت مشابه جایگزین می کند. 

 

خصوصیات:
- جعبه ضدآب مقاوم در برابر آتش: با این گاوصندوق بادوام مجهز به دسته حمل راحت، اوراق شناسایی مهم، رسانه های دیجیتال و سایر اشیای قیمتی را ایمن و در برابر آتش و سیل محافظت کنید.
- حفاظت در برابر آتش پیشرفته: جعبه گاوصندوق آتش نشانی برای استقامت در برابر آتش (1/2 ساعت در 843 درجه سانتیگراد) طبقه بندی شده است تا از اسناد شناسایی و اشیاء قیمتی محافظت کند. ETL تأیید شده (1/2 ساعت در 843 درجه سانتیگراد) برای محافظت از سی دی، دی وی دی، مموری استیک و درایوهای USB
- ایمن ضد آب: ETL برای غوطه ور شدن در آب برای محافظت در برابر سیل تأیید شده است
- قفل کلید: گاوصندوق مقاوم در برابر آتش دارای یک قفل کلید حریم خصوصی برای دور نگه داشتن بینندگان ناخواسته و جلوگیری از باز شدن درب آن در صورت آتش سوزی است. شامل دو کلید
- اطفاء حریق کوچک: جعبه ایمنی در هر کجا که نیاز دارید جا می گیرد. ابعاد بیرونی: 15،6 سانتیمتر ارتفاع x 36،2 سانتیمتر عرض x 33 سانتیمتر، ابعاد داخلی: 8،9 سانتیمتر ارتفاع x 30،5 سانتیمتر W x 18،8 سانتیمتر D. ضمانت تعویض پس از آتشسوزی. قفل اصلی ثبت اختراع عایق هایی که محصولات طبقه بندی شده Master Lock UL را مقاوم در برابر آتش می کنند، بر پایه بتنی هستند. غیرعادی نیست که گرد و غبار بتن خشک شده غیر سمی در فضای داخلی محصول شما در نتیجه تکان خوردن در حین حمل و نقل مشهود باشد.
 

اطلاعات فنی:
مارک مستر قفل
نوع قفل کلید
رنگ مشکی
ظرفیت 5 لیتر
مواد پلی اتیلن، بتن 
ویژگی ویژه بادوام، مقاوم در برابر آتش
نوع نصب پایه کف
کنترل نوع کلید
سبک ضد آتش و ضد آب کوچک / کلید
سطح مقاومت در برابر آب ضد آب
وزن مورد 16.5 پوند
ابعاد محصول 14.25 x 12.99 x 6.14 اینچ
شماره مدل H0100EURHRO
اندازه 15.6 سانتی متر در 36.2 سانتی متر در 33 سانتی متر
ویژگی های ویژه بادوام، مقاوم در برابر آتش

 

اقلام همراه:

1 عدد گاوصندوق مقاوم در برابر آتش و ضد آب
2 عدد کلید

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه کرمان بگز » خرید کنید ***


فروشگاه کرمان بگز دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و گواهینامه SSL شرکت COMODO امریکا میزبان کشور سوئد می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه کرمان بگز

×