• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
دوربین دنده عقب خودرو مدل MHCABSRدوربین دنده عقب خودرو مدل MHCABSRدوربین دنده عقب خودرو مدل MHCABSRدوربین دنده عقب خودرو مدل MHCABSRدوربین دنده عقب خودرو مدل MHCABSR

دوربین دنده عقب خودرو مدل MHCABSR

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 11,000,000تومان10,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

- دوربین معکوس پشتیبان بیسیم MHCABSR، دوربین داش وایفای کار با تلفن IP68 ضد آب دید در شب مادون قرمز دید عقب زاویه باز مغناطیسی دید عقب دوربین پارکینگ برای تریلر کامیون RVsCamper Car
- دوربین دید عقب بیسیم - حسگر رنگی با وضوح بالا، رتبهبندی ضد آب فوقالعاده IP68، و تصویر 640 (H) x 480 (V) پیکسل بسیار واضح در روز معکوس در دسترس است.
- نصب آسان و استفاده آسان با پایه مغناطیسی - وای فای دوربین های پشتیبان خودرو مجهز به پایه مغناطیسی فوق العاده است، فقط باید قسمت پایین دوربین را در موقعیت مناسب قرار دهید تا به خوبی به ماشین بچسبد و بدون نیاز به سوراخکاری مانند دوربین دنده عقب دیگر و سپس به دوربین WIFI متصل می شود و برنامه را روی گوشی روشن می کند و می توانید آن را روی تلفن هوشمند نظارت کنید.
- قابل تنظیم و دید در شب فوق العاده - پایه یقه غازی قابل تنظیم دوربین معکوس بی سیم را می توان با زاویه دید راحت تنظیم کرد. 12 عدد LED IR برای ایجاد دید فوق العاده در شب، 30 فوت در 9 متر حتی در شب تاریک. زاویه دید 120 برای عملکرد عالی با نقطه کور.
- طراحی جدید و متناسب با اکثر وسایل نقلیه بزرگ - باتری قابل شارژ تعبیه شده و به جای تعویض باتری با کابل USB همراه شارژ می شود. پایه فوق العاده مغناطیسی و فاصله انتقال بی سیم 49 فوت / 15 متر، دوربین پشتیبان وای فای برای نظارت بر دام در حال حمل، کامیون، تریلر، کاروان، خودرو، SUV، RV و غیره مناسب است.

 

چرا دوربین معکوس MHCABSR خود را انتخاب کنید؟
1) دید در شب فوق العاده: تصویر رنگی HD، نور دید در شب مادون قرمز که تا 30 فوت دید در تاریکی را فراهم می کند.
2) پیوست مغناطیسی و نوار چسب - بدون نیاز به سخت افزار.
3) ساخته شده در باتری قابل شارژ، به راحتی با کابل برق USB شارژ می شود.
4) داده ها را از دوربین به تلفن از طریق Wi-Fi منتقل می کند که سریعتر و قابل اعتمادتر از بلوتوث است.
5) دوربین معکوس Uzone کاملا ضد آب با درجه ضد آب IP68 است. این سیستم در هر شرایط آب و هوایی، ضد گرد و غبار و ضربه کاملاً کار خواهد کرد.
6) راه اندازی فوق العاده آسان، بدون حفاری، سیم، اتصال کابل یا تجربه فنی لازم است. دارای یک پایه مغناطیسی قوی است که به راحتی روی هر سطح فلزی نصب می شود.
7) می تواند در هر نقطه در سطح جهان استفاده شود - به هیچ گونه اتصال اینترنتی نیاز ندارد.
8) برای نظارت بر دام های در حال حمل، تریلرها، کاروان ها، قایق ها و غیره مفید است.


خصوصیات:
(اتصال بیسیم Wifi) سازگار هوشمندانه با سیستم اندروید و iOS، که از دانلود APP از حافظه برنامه پشتیبانی میکند و تصویر زنده را از دوربین دید عقب به گوشی هوشمند از طریق WiFi برای نظارت امنیتی در عقب منتقل میکند.
(دوربین دید عقب بی سیم با کیفیت بالا) - سنسور رنگی با کیفیت بالا، درجه ضد آب فوق العاده ip68، زاویه دید 120 درجه برای کار با نقاط کور، 12 عدد LED IR برای دید در شب خوب در 30 فوت/9 متر حتی در شب تاریک و 640 ( h) x 480 (v) پیکسل تصویر معکوس فوق العاده واضح در طول روز در دسترس است.
(نصب آسان و استفاده آسان با پایه مغناطیسی) - دوربین پشتیبان خودرو وای فای مجهز به پایه مغناطیسی فوق العاده است، فقط باید قسمت پایینی دوربین را در موقعیت مناسب قرار دهید تا به خوبی روی ماشین بچسبد و نیازی به حفاری مانند سایر دوربین های دید عقب. و سپس به وای فای دوربین وصل شده و برنامه را روی گوشی روشن کنید و می توانید آن را به صورت پولی روی گوشی یا ایر مانیتور کنید.
(طراحی منحصر به فرد و متناسب با اکثر خودروهای بزرگ) - باتری قابل شارژ داخلی و شارژ با کابل USB همراه به جای تعویض باتری. پایه فوق مغناطیسی و فاصله انتقال بی سیم 49 فوت / 15 متر برای نظارت بر حمل و نقل دام، کامیون، تریلر، RV، ماشین، SUV، RV و غیره مناسب است.
(بسته و گارانتی) - 1 عدد دوربین دید عقب، 1 عدد کابل شارژ USB، 1 عدد نوار چسب، 1 عدد دفترچه راهنمای کاربر، 1 عدد کارت گارانتی. با خدمات مشتری 24 ساعته. اگر برنامه با گوشی شما سازگار نیست، لطفا با ما تماس بگیرید، ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما انجام خواهیم داد.


ویژگی ها:
دوربین دنده عقب خودرو وای فای:
مسکن ضد آب و هوا، در تمام شرایط آب و هوایی کار می کند.
دوربین کانون خود را ایجاد می کند. محدوده انتقال سیگنال در منطقه باز می تواند به 50 فوت برسد
قطعا وضوح بالاتر و زاویه باز 120 درجه
همچنین می تواند در زیر خودرو برای افشای نشتی زیر کاپوت، افشای نقص الکتریکی یا در یک سفر کمپینگ برای دیدن صدای بیرون از چادر در ساعت 2 بامداد استفاده شود.
دوربین دید عقب Wifi برای تریلر، خانه متحرک، اتوبوس، کامیون، تریلر اسب، اتوبوس مدرسه
از گوشی هوشمند خود به عنوان مانیتور معکوس استفاده کنید، از سیستم iOS و Android پشتیبانی می کند
با دوربین دید عقب وای فای، دنده عقب و پارک را آسانتر کنید


مشخصات فنی:
فرمت بی سیم: Wi-Fi
زاویه دید: 120 درجه
LED: 12 LED مادون قرمز
پیکسل های موثر: 540TVL
ظرفیت باتری: 2100mah
ولتاژ باتری: 3.7 ولت
ولتاژ شارژ: 3.6-4.2V
حداکثر جریان شارژ: 480 میلی آمپر
محدوده دما: -20 تا 70 درجه سانتیگراد
پیکسل: 756H x 504V
پیکسل موثر: 540 TVL
فاصله انتقال بی سیم: 15 متر / 50 فوت (منطقه باز)
دید در شب: دید در شب 30 فوت
حداقل روشنایی: 0.2 لوکس (Led روشن)
بدنه کلاس حفاظت: IP 68 (ضد گرد و غبار و آب)


برنامه:
نرم افزار رایگان برای پشتیبانی از Android/iOS.
سیستم اندروید: برای دانلود عبارت Safetycam را در گوگل پلی جستجو کنید.
سیستم iOS: برای دانلود «Safetyeye» را در AppStore جستجو کنید.

 

اتصال وای فای:
1. ابتدا دوربین وای فای خود را روشن کنید. LED شما به رنگ آبی روشن می شود
2. تنظیمات Wi-Fi گوشی خود را باز کرده و به شبکه Wi-Fi sonix _ xxx متصل شوید
3. متصل به وای فای، برنامه را باز کنید
4. اکنون می توانید نمای دوربین را در گوشی هوشمند خود مشاهده کنید
 

اقلام همراه:

1 عدد دوربین معکوس با پایه آهنربایی
1 عدد کابل شارژ USB
1 عدد نوار چسب
1 عدد دفترچه راهنمای کاربر

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه کرمان بگز » خرید کنید ***


فروشگاه کرمان بگز دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و گواهینامه SSL شرکت COMODO امریکا میزبان کشور سوئد می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه کرمان بگز

×