• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
کیف دوربین جی وی سی مدل GoldOne69-JVCکیف دوربین جی وی سی مدل GoldOne69-JVCکیف دوربین جی وی سی مدل GoldOne69-JVCکیف دوربین جی وی سی مدل GoldOne69-JVCکیف دوربین جی وی سی مدل GoldOne69-JVCکیف دوربین جی وی سی مدل GoldOne69-JVC

کیف دوربین جی وی سی مدل GoldOne69-JVC

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 2,500,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

اگر به دنبال کیف دوربین مستحکم و ایمن برای تجهیزات خود هستید کیف شانه آویز دوربین JVC مدل Gold One 69-JVC یکی از بهترین گزینه های پیشنهادی برای شماست . کیف شانه آویز جی وی سی که از الیاف مخصوص پلی استر و ضد آب ساخته شده است قطعا انتظارات شما از یک کیف حرفه ای دوربین را براورده می کند.کیف جی وی سی از مواد ضدسایش و همچنین پارچه ضخیم طراحی شده تا آسیب رسیدن به تجهیزات شما را به حداقل برساند.تفاوت و میزیت این کیف نسبت به کیف های موجود در بازار طراحی منحصر به فرد باز شدن به صورت کامل و همچنین جمع شدن آن است. پدهای جداکننده تجهیزات در این کیف بسیار مقاوم بوده و می توانید آنها را نسبت به تجهیزات خود جابجا کنید.کیف شانه آویز دوربین جی وی سی را می توانید برای انواع دوربین های DSLR با لنزهای تله ، لنزهای نرمال ، فلاش های اکسترنال ، باتری و شارژر ، لوازم شخصی و ... استفاده کنید.بند کیف شانه آویز را می توانید به راحتی تغییر سایز دهید و نسبت به بدن خود آن را تنظیم کنید ، همچنین پدهای نرم آن از آسیب به شانه های شما جلوگیری می کند.

 

خصوصیات:

مقاوم در برابر رطوبت
سایز متوسط

 

ویژگی ها:

میتوانید لوازم کوچکتر مثل کابل شارژ و باتری اضافه یا محافظ لنز دوربین خود را در این کیف بگذارید این کیف دارای گیره آویز میباشد میتوانید آن را به کوله یا کمر خود آویزان کنید 
به نظر من طراحی خاصش و جنس و کیفیتش برای این قیمت مناسبه.جای همه چیز هم توش مشخصه.

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه کرمان بگز » خرید کنید ***


فروشگاه کرمان بگز دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و گواهینامه SSL شرکت COMODO امریکا میزبان کشور سوئد می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه کرمان بگز

×