• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
محافظ گوش بسار مدل SNR-35dBمحافظ گوش بسار مدل SNR-35dBمحافظ گوش بسار مدل SNR-35dBمحافظ گوش بسار مدل SNR-35dBمحافظ گوش بسار مدل SNR-35dBمحافظ گوش بسار مدل SNR-35dBمحافظ گوش بسار مدل SNR-35dBمحافظ گوش بسار مدل SNR-35dBمحافظ گوش بسار مدل SNR-35dBمحافظ گوش بسار مدل SNR-35dBمحافظ گوش بسار مدل SNR-35dBمحافظ گوش بسار مدل SNR-35dBمحافظ گوش بسار مدل SNR-35dB

محافظ گوش بسار مدل SNR-35dB

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 8,500,000تومان8,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

- با NRR 30dB (SNR 35dB)، هدفون حذف نویز بزرگسالان برای اوتیسم، محافظت در برابر نویز قابل اعتمادی را برای محافظت از شنوایی شما فراهم می کند. این محافظ گوش تیراندازی دارای فوم آکوستیک با چگالی بالا و پوسته بیرونی جامد است که سر و صدا را تا حد ایمن کاهش میدهد. توجه: با توجه به ایمنی و کمک به شما برای آگاهی از محیط اطراف خود، این گوشبندهای کاهش نویز صد در صد نویز نیستند. مسدود کردن
- هدفون سلولی دارای بالشتکهای فومی نرم و چرم سازگار با پوست است که به گوشکاپهای بزرگتر اجازه میدهد تا به خوبی در اطراف گوشهای شما قرار بگیرند. توزیع وزن ارگونومیک باعث افزایش راحتی بالای سر شما می شود. شما می توانید این گوش بند محافظ شنوایی را برای مدت طولانی استفاده کنید، بدون درد و فشار کمتری به گوش شما وارد شود. (هدفون حذف نویز بزرگسالان)
- مقدار زیادی، ANSI تست شده و گواهی (US) و CE تست شده و تایید شده (استاندارد اروپایی).
- گوش بندهای کاهش نویز همراه با سیم های فولادی تلسکوپی قرار می گیرند. گوشکاپ این محافظ گوش تیراندازی میتواند 360 درجه بچرخد و با اکثر اشکال سر متناسب باشد. 
(نکته: برای کاهش صدای بهتر، همه گوش بند محافظ شنوایی کمی سفت هستند، اگر احساس کردید آنها خیلی سفت هستند، توصیه می شود آنها را به مدت 1 تا 2 روز روی جعبه یا جسم سخت قرار دهید تا هدبند کشیده شود. کمی شلتر جا می شود)
- این گوش بند های کاهش صدا را در کیف خود قرار دهید و آنها را به هر کجا که نیاز به تمرکز دارید ببرید. ایده آل برای میدان تیراندازی / اوتیسم / کار در حیاط / چمن زنی / هواپیما / خوابگاه پر سر و صدا / افرادی که صحبت می کنند / مسافرت / ساخت و ساز و غیره.
- متفاوت از آن گوشگیرهای حذفکننده صدا با هدبندهای پددار، هدفونهای محافظ گوش ما با هدبندهای دوقلو متمایز طراحی شدهاند، میتوانند به کاهش گرما در بالای سر کمک کنند، علاوه بر این، هدبندهای دوقلو ساخته شدهاند. از لاستیک نرم، به اندازه کافی نرم و منعطف است. نگران شکستن گوشبندهای حذف کننده صدا نباشید.
 

خصوصیات:
- لیوان گوش قابل چرخش:
گوشکاپهای قابل چرخش 360 درجه یک مهر و موم محکم ایجاد میکنند و در عین حال امکان تناسب سفارشی را فراهم میکنند.
- بالشتک های گوش فوق العاده نرم:
گوش بند محافظ شنوایی دارای بالشتک های فومی نرم و چرم سازگار با پوست است، اگرچه برای مدت طولانی از گوش گیرهای حذف کننده صدا استفاده می کنید، اما تحت فشار قرار نخواهید داشت.
- راهنماهای پلاستیکی قابل تنظیم:
مجهز به سیم تلسکوپی که با کشیدن یا فشار دادن آن قابل تنظیم است. ویژگی بسیار قابل تنظیم باعث می شود هدفون حذف نویز برای طیف گسترده ای از اندازه های سر بزرگسالان مناسب باشد.
- نسخه ارتقا یافته-کاهش نویز بالاتر:
سر و صدای بیشتری را حذف کنید و از سکوت بیشتری لذت ببرید.
- مواد بادوام و مستحکم:
هدبندهای دوقلو از TPE با لمس نرم ساخته شدهاند، بسیار راحت هستند و هرگز نمیشکنند.
- نکته حرفه ای: کشش 24 ساعته:
تناسب این اندازه برای 96٪ از بزرگسالان عالی است. در مواردی که فشار زیادی را تجربه می کنید، توصیه می شود آنها را به مدت 1-2 روز روی جعبه (یا جسم دیگری) قرار دهید تا هدبند کشیده شود. به این ترتیب کمی شل تر و در نتیجه راحت تر جا می شود.
 

سوالات کاربری:
- این گوش گیرهای حذف نویز صدا را مسدود نمی کنند. من حتی صدای پارس سگم را می شنوم؟
این هدفون محافظ گوش فقط میتواند نویز را تا حد ایمن کاهش دهد، همه نویزها را مسدود نمیکند، و امتیاز کاهش نویز این محافظ گوش SNR 35db (NRR 30dB) است، به عنوان مثال، سطح نویز محیطی اندازهگیری شده در هواپیما 92dBA است. پس از این که پس از استفاده از این گوشبندها، سطح نویز وارد شده به گوش شما تقریباً برابر با 57 دسیبل است، درست مانند صدای واحد تهویه مطبوع، هر چه امتیاز NRR(SNR) بالاتر باشد، این گوشگیرها میتوانند نویز بیشتری را کاهش دهند.
- Q2. این گوش گیرهای حذف نویز خیلی کوچک هستند و هیچ تنظیمی ندارند؟
گوشگیرهای حذفکننده صدا دارای راهنماهای پلاستیکی قابل تنظیم و گوشکاسههای قابل چرخش 360 درجه هستند، اگرچه هدبند قابل تنظیم نیست، اما میتوانند برای اکثر اندازههای سر بزرگسالان مناسب باشند، با این حال، اگر مشکلی در اندازه گوشگیر دارید، لطفاً برای ما ارسال کنید. با کلیک کردن روی نام فروشنده فروشگاه اینترنتی linyu پیام دهید، ما قول می دهیم این مشکل به خوبی حل شود.
- Q3. این گوش گیرهای حذف کننده صدا راحت نیستند و زمانی که آنها را برای مدت طولانی می پوشم کمی سفت هستند.
برای اطمینان از تجربه بهتر بلوک صدا، تمام محافظ های شنوایی در آمازون کمی محکم هستند، اما ما به شما پیشنهاد می کنیم که اگر احساس می کنید خیلی سفت است، این گوش گیرهای کاهش نویز را به مدت 1 تا 2 روز روی سر اسباب بازی قرار دهید.
- Q4. گوش بند حذف نویز من شکسته شد، اما نمی دانم چگونه می توانم یکی دیگر را تهیه کنم؟
نگران نباشید، فقط با کلیک بر روی نام فروشنده Linyu web store در صفحه محصول، برای ما پیام ارسال کنید، و سپس تمام مشکلات به طور کامل برطرف می شود.
 

اطلاعات فنی:
وزن مورد 11.7 اونس
ابعاد بسته 7.72x5.59x4.09 اینچ
اندازه SNR 35dB
هدفون حذف نویز بزرگسالان هدفون محافظ گوش هدفون کاهش نویز گوشگیر

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه کرمان بگز » خرید کنید ***


فروشگاه کرمان بگز دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و گواهینامه SSL شرکت COMODO امریکا میزبان کشور سوئد می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه کرمان بگز

×