• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
دستگاه کنترل هوشمند آرکوس مدل ‎Archos-‎502660Eدستگاه کنترل هوشمند آرکوس مدل ‎Archos-‎502660Eدستگاه کنترل هوشمند آرکوس مدل ‎Archos-‎502660Eدستگاه کنترل هوشمند آرکوس مدل ‎Archos-‎502660Eدستگاه کنترل هوشمند آرکوس مدل ‎Archos-‎502660Eدستگاه کنترل هوشمند آرکوس مدل ‎Archos-‎502660E

دستگاه کنترل هوشمند آرکوس مدل ‎Archos-‎502660E

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 15,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

- بسته استارت خانه هوشمند Archos: تبلت 7 اینچی Archos Smart Home (RK3168 Dual Core 1.2 گیگاهرتز، 1 گیگابایت رم، 4 گیگابایت حافظه، اندروید 4.2)
- با بسته شروع هوشمند خانه Archos همچنین میخواهد وارد اتوماسیون خانگی شود و کاملاً به اندروید متکی است. به خوبی پر شده است: محدوده تحویل شامل یک تبلت با اندروید 4.2.2 است که به عنوان مرکز کنترل (دروازه)، از آنجایی که اتصال بین تبلت و سنسورها از طریق بلوتوث LE (انرژی کم) انجام می شود، نباید دستگاه ها را خیلی دور از هم قرار دهید. بسته به فضا (ضخامت و نوع دیوارها و ...) اتصال برای حدود 5 تا 15 متر کافی است.
- راه اندازی بسیار سریع از طریق تبلت:
- تبلت Archos اساساً یک دستگاه اندرویدی معمولی با یک برنامه از پیش نصب شده خانه هوشمند است. با این حال، چیزی که دستگاه را از رقبای تبلت متمایز می کند، فرستنده 433 مگاهرتز است، به طوری که می توانید سوکت های رادیویی و کنترل های کرکره غلتکی را با مرکز کنترل کار کنید. پیوند دادن تک تک سنسورها بسیار آسان است: اتصال بلوتوث را روی رایانه لوحی فعال میکنید، برنامه خانه هوشمند را راهاندازی میکنید و دسته دستگاهی را که میخواهید پیوند دهید انتخاب کنید. سپس یک دکمه کوچک روی سنسور مربوطه را برای چند ثانیه نگه دارید و صبر کنید تا دستگاه ها یکدیگر را پیدا کنند. این دستگاه مستقیماً از طریق تبلت یا از طریق تلفن هوشمند کار میکند، که شما به سادگی باید برنامه Archos Smart Home را روی آن نصب کنید و یک بار تلفن همراه را تأیید کنید - و ما فقط میتوانیم آن را توصیه کنیم، زیرا تبلت که تقریباً 7 اینچ است، تنها رزولوشن 1024x600 پیکسل را ارائه می دهد. علاوه بر این، نمایشگر به نظر نمی رسد که به خصوص لمسی باشد. مزیت دیگر کار از طریق تلفن هوشمند: همچنین می توانید خانه هوشمند خود را از راه دور کنترل کنید. با این حال، برای این کار ممکن است آزادسازی دستی پورت در روتر ضروری باشد.

تبلت 7 اینچی Archos Smart Home (RK3168 Dual Core 1.2 گیگاهرتز، 1 گیگابایت رم، 4 گیگابایت حافظه، اندروید 4.2)
وظایف را خودکار کنید و کاربران را یکپارچه کنید
برای اینکه خانه هوشمند Archos به طور خودکار وظایف را به عهده بگیرد، باید (برنامه های) مناسب ایجاد کنید. برای انجام این کار، روی چرخ دنده و سپس نماد (+) ضربه بزنید. حالا یک رویداد و سپس یک اقدام را انتخاب کنید. به عنوان مثال، باز شدن یک در می تواند به عنوان یک رویداد عمل کند. سپس این اقدام یک ضبط ویدئو، یک عکس و یک اعلان ایمیلی است که حاوی هر دو رسانه است. از آنجایی که شما از بین رویدادها و اقدامات آماده انتخاب می کنید، این عملیات نیز بسیار مبتدی است. ادغام کاربران نیز عملی است: مرکز کنترل تشخیص میدهد که تلفنهای هوشمند مجاز چه زمانی به شبکه خانگی وارد میشوند و میتوانند اقداماتی را بر اساس آن آغاز کنند، مانند روشن کردن چراغها و خاموش کردن آنها هنگام خروج از آپارتمان.
-زمان اجرا، ثبات و امنیت:
- از آنجایی که سنسورها از طریق بلوتوث به مرکز کنترل متصل می شوند، دستگاه ها نباید خیلی از هم فاصله داشته باشند. اگر بخواهید از درهای جلو و بالکن و احتمالاً گاراژ باغ محافظت کنید، اتصال می تواند مشکل ساز باشد، به خصوص با سنسورهای در و پنجره. اما در آپارتمان های کوچکتر، محدوده بلوتوث باید کافی باشد.
 

خصوصیات:
- نصب آسان: بدون نیاز به ابزار (پیچ گوشتی).
- احتیاط: بدون سیم برای پیوند اشیاء مینیاتوری
- از طریق تلفن هوشمند یا تبلت خود در هر مکانی به خانه خود متصل بمانید
- برنامه های خود را ایجاد کنید و هشدارها را از طریق ایمیل یا اعلان ها در تلفن هوشمند خود دریافت کنید
 

مزایای:
- عملیات آسان
- پشتیبانی از 433 مگاهرتز
 

اطلاعات فنی:
سازنده Archos
شماره قطعه 502660E
ظرفیت حافظه 4 گیگابایت
اندازه صفحه نمایش 7 اینچ
سیستم عامل اندروید
ویژگی ویژه شماره، بلوتوث، بلندگو(های داخلی)، کارتخوان یکپارچه، GPS، صفحه نمایش حساس به لمس، ضبط ویدیو بدون، بلوتوث، بلندگو(های داخلی)، کارتخوان یکپارچه، GPS، صفحه نمایش حساس به لمس، ضبط ویدیو
رابط سخت افزاری USB 2.0
فناوری ارتباط بی سیم بلوتوث
سایر ویژگی های دوربین Vorderseite
باتری ها 1 باتری لیتیوم یونی مورد نیاز است.
نوع سلول باتری لیتیوم پلیمر
ابعاد محصول 27.79x14.99x7.49 سانتیمتر
وزن مورد 957 گرم

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه کرمان بگز » خرید کنید ***


فروشگاه کرمان بگز دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و گواهینامه SSL شرکت COMODO امریکا میزبان کشور سوئد می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه کرمان بگز

×