• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
تانک بازی کنترلی مدل WD0572Iتانک بازی کنترلی مدل WD0572Iتانک بازی کنترلی مدل WD0572Iتانک بازی کنترلی مدل WD0572Iتانک بازی کنترلی مدل WD0572Iتانک بازی کنترلی مدل WD0572I

تانک بازی کنترلی مدل WD0572I

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 5,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

- تانک مبارزه اسباب بازی با قابلیت اتصال گوشی مدل WD0572i
 

- امروزه اسباب بازی ها تنوع بیسار بالایی دارند و تقریبا همه اشیا بیرونی یک نسخه شبیه سازی شده دارند که به صورت اسباب بازی تولید شده است. اسباب بازی ها علاوه بر بازی و سرگرمی برای کودکان می توانند وسیله هایی جهت رشد و پرورش خلاقیت کودک شما باشند و ذهن آن را برای ایده ها و کارهای بزرگتر باز نمایند. هر اسباب بازی مورد علاقه برخی کودکان است و می توانند برای بازی های مختلف از آن استفاده کنند که در این میان بیشترین علاقه برای ماشین های کنترلی می باشد. این محصولات می توانند احساس هیجان و شادی را در کودک ایجاد کنند و با تحرک بالا موجب تخلیه انرژی کودک شود. امروزه ماشین های کنترلی ریموت های همراه ندارند و به راحتی به گوشی های هوشمند شما متصل می شوند و گوشی ها می توانند مانند یک ریموت برای آن ها عمل کنند. این اتصال می تواند از طریق اپلیکیشن های مختلف و یا اتصال با بلوتوث گوشی صورت گیرد که در هر دو صورت می توانید تانک مبارزه خود را کنترل نمایید. یکی از این محصولات تانک مبارزه مدل WD0572i است که می توان گفت یکی از اسباب بازی های محبوب پسر بچه های می باشد و استفاده از این اسباب بازی به صورت دو نفره و یا تک نفره می تواند یک کار هیجان انگیر برای کودکان شما باشد.
 

- این محصول با اتصال به تلفن همراه می تواند شما را وارد دنیای مبارزه کند و با شبیه سازی صدا و تصویر یک بازی لذت بخش را برای کودک فراهم نماید. پس از اتصال این محصول با گوشی هوشمند می توان صدای کار موتور تانک، صدای شلیک و پرتاب، صدای محیط را بازسازی کرد و از این محصول استفاده نمود و یک فضای واقعی تر را ایجاد کرد. همچنین با استفاده از اپلیکیشن شما می توانید برجک تانک را به چرخش دربیاورید و آن را در 180 درجه مختلف بچرخانید. روی برجک این تانک 4 چراغ LED قرار گرفته است که وضعیت تانک را به شما نشان می دهد. به صورت کلی استفاده از این محصول و بازی کردن با این تانک می تواند یک تجربه متفاوت و هیجان انگیز برای کودکان باشد که صحنه های خیالی را برای آن ها بازسازی می کند و می تواند قوه تخیل کودک شما را فعال تر کند و ایده های جدید را برای بازی کردن آن ایجاد نماید. این محصول کنترل ساده ای دارد و استفاده از اپلیکیشن آن نیز بسیار ساده می باشد و همه کودکان بالای 8 سال به راحتی می توانند از این اسباب بازی استفاده نمایند.
 

- تانک اسباب بازی WD0572i برای کارکرد خود از باتری استفاده می کند و به دلیل مصرف انرژی کم می تواند از باتری برای مدت زمان طولانی استفاده کند و در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. این محصول دارای وزن سبک و ابعاد کوچکی است به همین دلیل کودک شما به سادگی می تواند این محصول را با خود در مکان های مختلف حمل کند و با آن بازی کند. ابعاد این تانک 7.7x8.8x24.7 سانتی متر است و وزن آن 210 گرم است که این ابعاد جمع و جور و وزن سبک یک طراحی ایده آل را برای این محصول ایجاد می کند و امکان استفاده از این تانک را در فضاهای مختلف ایجاد می کند. برد کار این محصول تا 10 متر است و می تواند تا فاصله 10 متری بدون اختلال عملکرد خود را به کاربران ارائه دهد. جنس بدنه و متریال این محصول کاملا پلاستیکی است که موجب می شود بدنه آن سبک و مقاوم باشد و از دوام و استحاکم بالایی برخوردار باشد و تا حد زیادی در برابر ضربه های می تواند مقاومت خود را حفظ نماید.
 

خصوصیات:
- تانک مبارزه ای RC کنترل آبی جدید Arrival برای دستگاه های iPhone/ iPad/ iPod Touch/ Android (iConTank WD0572I)
- iTank را با آی پاد تاچ، آیفون، آی پد، و گوشی هوشمند یا تبلت اندرویدی کنترل کنید.
- حالت لمسی یا حالت حرکت برای گزینه های شما.
- در حال اجرا و شبیه سازی صدا تانک چراغ های LED نشان دهنده راه نجات.
- طراحی بازی نبرد.
- پیچش چرخشی 350 درجه
- مخزن اسباب بازی که با استفاده از آیفون، آی پاد یا آی پد قابل کنترل است. تانک اسباب بازی WD0572i-B مدلی در مقیاس تانک آمریکایی M1 Abrams می باشد.
- این تانک دارای یک برجک است که 180 درجه می چرخد (با چهار نشانگر LED طول عمر)، صدای موتور در حال کار و صدای تیراندازی را تقلید می کند. کنترل آن نمی تواند آسان تر باشد؛ تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه رایگان را برای iOS یا اندروید دانلود و نصب کنید، از طریق بلوتوث به اسباب بازی متصل شوید و نبرد را شروع کنید. 
- ماژول گیرنده دندان آبی داخلی.
- عقب، جلو، راست به عقب، راست به جلو، چپ به عقب، چپ به جلو.
- می توانید از دستگاه های هوشمند خود برای مشاهده و ضبط کل عملکرد رانندگی استفاده کنید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
 

اطلاعات فنی:
نام تجاری Woddon 
جنسیت برای پسران سن 6+ 
مقیاس 1:20 
زمان رانندگی: 30-45 دقیقه
فاصله کنترل: 10-15 متر
باتری: 3 عدد باتری قلیایی AA (شامل نمی شود).
کشور مبدا ایالات متحده آمریکا
رنگ: قهوه ای - سبز 
جنس: پلاستیک 
سایز: 24.7x8.8x7.7 سانتی متر
وزن: 210 گرم
بسته بندی: اندازه جعبه رنگ: 32.3 x 19.4 x 18.2 سانتی متر

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه کرمان بگز » خرید کنید ***


فروشگاه کرمان بگز دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و گواهینامه SSL شرکت COMODO امریکا میزبان کشور سوئد می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه کرمان بگز

×