• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
پنل کنترل دستی صندلی خودرو مدل GOLD- ‎B083BCWBCXپنل کنترل دستی صندلی خودرو مدل GOLD- ‎B083BCWBCXپنل کنترل دستی صندلی خودرو مدل GOLD- ‎B083BCWBCXپنل کنترل دستی صندلی خودرو مدل GOLD- ‎B083BCWBCXپنل کنترل دستی صندلی خودرو مدل GOLD- ‎B083BCWBCXپنل کنترل دستی صندلی خودرو مدل GOLD- ‎B083BCWBCX

پنل کنترل دستی صندلی خودرو مدل GOLD- ‎B083BCWBCX

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 8,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

- (Okin OEM 4 6 Button Handheld Control Device)
- رابط کنترل کنترل دستی ما در مجموع دارای 6 دکمه است، دکمه های چپ و راست به ترتیب بالابر پا و سر را کنترل می کنند، دکمه وسط اجازه می دهد تا یک دکمه بلند شود، شما آزاد هستید که مناسب ترین زاویه و ارتفاع را کشف کنید!
- به طور گسترده برای بسیاری از برندهای صندلی آسانسور مانند Med Lift، Berkline، Pride، Golden و غیره استفاده می شود. اگر کابل کنترل اصلی شما آسیب دیده یا کنترلر کار نمی کند، می توانید کنترل از راه دور ما را مستقیماً پس از تأیید مدل خریداری کنید. شماره بدون پرداخت قبض تعمیر بالا و صرف زمان زیادی در انتظار تعمیر و صرفه جویی در هزینه و زمان شما!
- یک کابل پسوند گنجانده شده است که به شما امکان می دهد کابل را تا طول کلی 6.6 فوت گسترش دهید، که به طور قابل توجهی منطقه کاربرد را افزایش می دهد و کار را آسان تر می کند. کانکتور کابل دارای گیره L شکل مخصوص به خود است که از اتصال محافظت می کند و احتمال افتادن کابل را کاهش می دهد.
- ساخته شده از پلاستیک ABS که متراکم تر و سخت تر است و عمر طولانی تری دارد.

 

اطلاعات فنی:
حالت عملکرد: ON-OFF
نام تجاری: Fromann
ابعاد اقلام: LxWxH: 22x15x6 سانتی متر
روش کنترل: از راه دور
رنگ طلایی
ماده اولیه اکریلونیتریل بوتادین استایرن
نوع چوب اکریلونیتریل بوتادین استایرن
صندلی راحتی تشک
ابعاد محصول 22x15x6 cm 240 گرم
وزن حمل و نقل 0.32 کیلوگرم

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه کرمان بگز » خرید کنید ***


فروشگاه کرمان بگز دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و گواهینامه SSL شرکت COMODO امریکا میزبان کشور سوئد می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه کرمان بگز

×