• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
دوربین دیجیتال دراگون تاچ مدل HD 1080P 48MP 3-Inch IPS Touch Screenدوربین دیجیتال دراگون تاچ مدل HD 1080P 48MP 3-Inch IPS Touch Screenدوربین دیجیتال دراگون تاچ مدل HD 1080P 48MP 3-Inch IPS Touch Screenدوربین دیجیتال دراگون تاچ مدل HD 1080P 48MP 3-Inch IPS Touch Screenدوربین دیجیتال دراگون تاچ مدل HD 1080P 48MP 3-Inch IPS Touch Screenدوربین دیجیتال دراگون تاچ مدل HD 1080P 48MP 3-Inch IPS Touch Screenدوربین دیجیتال دراگون تاچ مدل HD 1080P 48MP 3-Inch IPS Touch Screenدوربین دیجیتال دراگون تاچ مدل HD 1080P 48MP 3-Inch IPS Touch Screenدوربین دیجیتال دراگون تاچ مدل HD 1080P 48MP 3-Inch IPS Touch Screenدوربین دیجیتال دراگون تاچ مدل HD 1080P 48MP 3-Inch IPS Touch Screen

دوربین دیجیتال دراگون تاچ مدل HD 1080P 48MP 3-Inch IPS Touch Screen

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 20,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه
اطلاعات:
(دوربین سبک مسابقه ای جالب) می توانید این دوربین دیجیتال را به یک اسباب بازی ماشین مسابقه ای جالب تبدیل کنید! نوآورانه و سرگرم کننده، بچه ها می توانند عکس، فیلم بگیرند و از زمان کاوش لذت ببرند. کیف محافظ سیلیکونی نرم و قابل جدا شدن است.
(صفحه نمایش لمسی 3 اینچی IPS HD) صفحه نمایش لمسی نرم هوشمند برای بچه ها آسان است که کار کنند و از ویژگی ها لذت ببرند. عالی به عنوان یک دوربین سلفی با رنگ‌های زنده با کیفیت بالا و زاویه دید وسیع.
(دوربین دوگانه 48 مگاپیکسلی و ویدیوی HD 1080P) این دوربین دیجیتال کودکان دارای دوربین های جلو و عقب است که جزئیات دقیق را با وضوح کریستالی HD ثبت می کند. همچنین دارای فوکوس خودکار، رنگ خودکار، تایمر خودکار، ضبط حلقه و فیلترهای سرگرم کننده است.
(اشتراک گذاری سریعتر با وای فای و برنامه) وای فای داخلی و برنامه رایگان (BiBi Cam) به اشتراک گذاری لحظات ثبت شده با خانواده و دوستان و در رسانه های اجتماعی با یک کلیک برای بچه ها آسان می شود.
(یک هدیه خوب که بچه ها دوست خواهند داشت) جمع آوری آسان و سرگرم کننده است، این هدیه عالی برای پسران و دختران برای تولد یا مناسبت های خاص است. این بسته شامل: دوربین بچه‌های Dragon Touch، قاب محافظ سیلیکونی، چرخ‌ها، بلبرینگ، بند، برچسب کارتونی، محافظ صفحه، کارت حافظه 32G، کابل USB و راهنمای شروع سریع است.

خصوصیات:
- ویژگی صفحه نمایش لمسی مناسب برای کودکان:
طراحی صفحه نمایش لمسی آن را برای کودکان 3 تا 12 ساله راحت و آسان می کند. فقط با یک ضربه، بچه‌ها به راحتی می‌توانند به تنهایی عکس‌ها و ویدیوهای سرگرم‌کننده را پیمایش کنند، عکس بگیرند، مرور کنند یا به اشتراک بگذارند. ویژگی لمس صاف به پسران و دختران کوچک اجازه می دهد تا با اطمینان از دوربین به صورت دستی استفاده کنند.
- طراحی ضد شکست:
قاب سیلیکونی به شکل ماشین مسابقه ای نه تنها خنک است، بلکه دوربین را در برابر افتادن مقاوم می کند. قاب سیلیکونی با طراحی خاص، ایمن و بادوام احتمال آسیب دیدن دوربین را در هنگام افتادن کاهش می دهد.
- باتری 1000 میلی آمپری با ظرفیت بالا:
با یک باتری لیتیومی 1000 میلی آمپر ساعتی، این اسباب بازی دوربین قابل شارژ می تواند بچه ها را حتی در فضای باز برای مدت طولانی مشغول و سرگرم کند. به سادگی آن را با استفاده از یک کابل شارژ micro-USB شارژ کنید و خوب است. زمان شارژ: 2 ساعت، زمان آماده به کار: 4 ساعت.
- WIFI داخلی و برنامه رایگان:
فقط برنامه رایگان ما (BiBi Cam) را دانلود کنید و WIFI داخلی به کودک شما اجازه می‌دهد لحظات سرگرم‌کننده ثبت شده خود را در هر زمان و هر مکان با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارد. به راحتی تصاویر و ویدیوها را مستقیماً به انتخاب سایت های شبکه اجتماعی و دستگاه های Android/iOS منتقل کنید.
- بند بادوام:
بند عریض یا بند دوربین مخصوص بچه‌ها با چاپ‌های زیبای Dragon Touch بادوام و راحت است. این بند قابل حمل و ضد ضایعات را به راحتی برای حمل و نقل به دوربین کودک وصل کنید. همچنین به عنوان یک بند بکسل سرگرم کننده برای ماشین اسباب بازی عمل می کند.
- جلوه های دوربین سرگرم کننده بیشتر:
دارای ویژگی‌های سرگرم‌کننده، با مضمون کودکانه و داخلی است که شامل 15 قاب عکس (شامل 5 فریم که منحصراً توسط Dragon Touch طراحی شده است) و 4 افکت فیلتر است.
- برچسب های ناز:
برچسب‌های سرگرم‌کننده منحصراً طراحی شده با طلسم Dragon Touch به کودکان اجازه می‌دهد در تزئین دوربین‌های خود خلاق و تخیلی باشند و آن‌ها را منحصربه‌فرد و شخصی‌سازی کنند. این پروژه طراحی DIY می تواند یک فعالیت سرگرم کننده باشد که می توانند با والدین، خواهر و برادرها یا دوستان خود به اشتراک بگذارند.

اطلاعات فنی:
مرجع سازنده WT01
نام تجاری Dragon Touch
رنگ قرمز
شماره قطعه WT01
نوع فوکوس فوکوس خودکار
ابعاد بسته L x W x H ‏21.7 x 19 x 6.3 سانتی‌متر
وزن بسته 0.49 کیلوگرم

اقلام همراه:
دوربین طرح ماشین 1 عدد
تایر ماشین قابل اتصال 4 عدد
شارژر 1 عدد
کابل شارژ 1 عدد
کارت حافظه 32GB یک عدد
بند 1 عدد
کاتالوگ راهنمای کاربری 1 عدد

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه کرمان بگز » خرید کنید ***


فروشگاه کرمان بگز دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و گواهینامه SSL شرکت COMODO امریکا میزبان کشور سوئد می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه کرمان بگز

×