• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
واکی تاکی هونییکوم مدل H-628واکی تاکی هونییکوم مدل H-628واکی تاکی هونییکوم مدل H-628واکی تاکی هونییکوم مدل H-628واکی تاکی هونییکوم مدل H-628واکی تاکی هونییکوم مدل H-628

واکی تاکی هونییکوم مدل H-628

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 10,000,000تومان8,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه
اطلاعات:
(هدیه عالی) - هدیه عالی برای تولد، کریسمس، هالووین، و غیره. طراحی به روز شده دستگاه مخابره مکزیکی، صدای فوق العاده، مواد درجه یک و صنایع دستی آن را فوق العاده شیک و محبوب ترین در بازار آمریکا کرده است. به عنوان یک هدیه عالی، قطعا لبخند را به همراه خواهد داشت.
(صدای شفاف) - واکی تاکی با کیفیت صدای صاف و سطح صدا قابل تنظیم. بلندگوهای ارتقایافته دارای squelch خودکار هستند تا صدای پس‌زمینه را قطع کنند و صدای واضحی را حتی در مکان‌های شلوغ ارائه کنند. برای فعالیت های داخل خانه یا خارج از خانه عالی است.
(یک به چند) - می‌توانید با دوستان یا خانواده‌های دیگر تماس رایگان برقرار کنید، مهم نیست که چند دستگاه واکی تاکی. با طراحی گیره کمربند، این واکی تاکی بلند برد برای بزرگسالان سبک وزن و اندازه کف دست است، بنابراین برای بردن آن در هر جایی راحت است.
(استفاده آسان) - دستورالعمل های ساده با دکمه روشن روی دستگاه، 22 کانال، برد مکالمه 5 مایلی (مناطق باز)، چراغ قوه داخلی، اندازه کف دست با ضد لغزش، رادیو دو طرفه با عملکرد بدون دست VOX می تواند بدون فشار دادن دکمه صحبت کنید
(وسواس مشتری) - رضایت مشتری اولویت اول ماست. ما تضمین می کنیم که شما عاشق دستگاه های واکی تاکی ما برای بزرگسالان خواهید بود.

خصوصیات:
- واکی تاکی تجاری HUNICOM H-628:
ارتباط را آسان تر کنید، زندگی را بهتر کنید
- استفاده آسان از واکی تاکی:
دکمه ساده فشاری، صفحه نمایش LCD روشن و چراغ قوه، گیره کمربند، اندازه دستی، سبک وزن، استفاده از دستگاه واکی تاکی را آسان می کند. کافی است همان کانال را انتخاب کنید و دکمه PTT را فشار دهید تا از آن لذت ببرید، برای ارتباط یک به یک یا یک به چند عالی است.
- ارتباطات دوربرد:
امکان برقراری ارتباط خانواده، گروه، و بچه‌ها در مسافت طولانی بدون پرداخت هزینه (5 مایل در مناطق باز، 0.5 تا 1 مایل در مناطق مسکونی یا شرایط مسدود)
ایده آل برای شرایط داخلی و خارجی، مانند سفرهای جاده ای، پیاده روی، کمپینگ، شکار و مکان های کاری مانند انبارها، محوطه مدرسه و غیره.

ویژگی ها:
- چراغ قوه داخلی:
دستگاه های واکی تاکی ما دارای نور پس زمینه صفحه نمایش LCD و چراغ قوه داخلی برای نیازهای شب هستند. برای موقعیت های اضطراری یا محیط های تاریک بسیار مفید است. شب و روز بچه ها را سرگرم کنید.
- شکل ارگونومیک:
این واکی تاکی تجاری با کناره‌های ضد لغزش، طراحی ساختاری محکم و اندازه کوچک دستی، شما و فرزندانتان می‌توانید به راحتی این دستگاه‌های واکی را بگیرید.
- ساخته شده از مواد با کیفیت بالا:
ست واکی تاکی HUNICOM H-628 با متریال ABS باکیفیت و بادوام و ایمن برای شما و خانواده شما بوده و همچنین دوام محصول را افزایش می دهد.
- برد بلند با صدای مناسب:
دستگاه های واکی تاکی با طراحی گیره کمربند، آویزان به تسمه یا کمربند برای همه سنین، از سرگرمی برای فعالیت های خارج از منزل با خانواده یا دوستان لذت ببرید. صدای شفاف و رادیو دو طرفه انتقال دور برد، مناسب برای هتل، انبار، تولید، ساخت و ساز یا سفرهای خانوادگی.
- عملکرد VOX و یک به چند:
می‌توانید از مجموعه‌های چند دستگاه واکی تاکی تا زمانی که در یک کانال هستند، استفاده کنید تا خانواده‌هایتان بتوانند در خانه یا بیرون با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. رادیو دو طرفه امکان برقراری ارتباط هندزفری را فراهم می کند، می توانید بدون توقف برای پاسخ به تماس به حرکت خود ادامه دهید.
-مواد درجه یک و هدایای عالی:
HUNICOM H-628 واکی تاکی و رادیو دو طرفه، طراحی به روز، صدای فوق العاده، مواد درجه یک و صنایع دستی آن را فوق العاده شیک و محبوب ترین در بازار آمریکا کرده است. به عنوان یک هدیه عالی، قطعا لبخند را به همراه خواهد داشت.

اطلاعات فنی:
برند HUNICOM
ASIN B07Z62PFTN
رنگ آبی
ویژگی ویژه قابل تنظیم، سبک وزن
محدوده فرکانس 400 - 470 مگاهرتز
برد مکالمه حداکثر 3 کیلومتر
سطح مقاومت در برابر آب ضد آب
رتبه بندی حفاظت بین المللی IP65
محدوده فرکانس: FRS
شماره کانال: 22
قدرت انتقال: HI:1W LO:0.5W
اندازه میزبان: 5.91 * 2.36 * 1.46 اینچ
کد فرعی: CTCSS: 38 + DCS: 61
جک هدفون: 2.5 میلی متر / 0.1 اینچ
نوع باتری: باتری های قلیایی/قابل شارژ 3xAA (شامل نمی شود)
ابعاد بسته ‎6.57 x 3.62 x 2.72 اینچ
وزن مورد 7.9 اونس

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه کرمان بگز » خرید کنید ***


فروشگاه کرمان بگز دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و گواهینامه SSL شرکت COMODO امریکا میزبان کشور سوئد می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه کرمان بگز

×