• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
مبدل SCART به HDMI بنفی مدل 000294bمبدل SCART به HDMI بنفی مدل 000294bمبدل SCART به HDMI بنفی مدل 000294bمبدل SCART به HDMI بنفی مدل 000294bمبدل SCART به HDMI بنفی مدل 000294bمبدل SCART به HDMI بنفی مدل 000294b

مبدل SCART به HDMI بنفی مدل 000294b

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 3,500,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

از زمان تأسیس ما در سال 2014، ما به ساخت وسایل الکترونیکی مصرفی و لوازم جانبی با نوآوری های تکنولوژیکی پیشرو اختصاص داشته ایم.
ما روی لوازم جانبی ویدیویی و صوتی HD، هاب، ذخیرهسازی داده و اتصال اترنت تمرکز میکنیم. ما به طور پیوسته به یک برند مورد اعتماد بیش از 20 میلیون کاربر در بیش از 60 کشور تبدیل شده ایم.
BENFEI متعهد به ارائه محصولات با کیفیت بالا، طراحی دوستانه و خدمات برتر به مشتریان خود است.
- طراحی قابل حمل: آداپتور قابل حمل یک دستگاه SCART Composite AV/S-video را به HDTV، مانیتور یا پروژکتور با ورودی HDMI متصل می کند. یک کابل HDMI (فروش جداگانه) مورد نیاز است.
- سازگاری جهانی: این آداپتور SCART به HDMI از وضوح تا 1920x1080esam60Hz و 720P پشتیبانی می کند. و با HDTV، پخش کننده DVD، STB، PS3 و سایر دستگاه های دارای خروجی SCART کامپوزیت استاندارد سازگار است.
- عملکرد باورنکردنی - مبدل زن SCART به HDMI از وضوح تا 1920x1080esam60Hz (1080p Full HD) از جمله 720p برای نمایشگرها یا پروژکتورهای با کیفیت بالا پشتیبانی می کند. کانکتور HDMI روکش نیکل در برابر خوردگی و سایش مقاومت می کند و عملکرد انتقال سیگنال را بهبود می بخشد.
- استفاده آسان، پلاگین و بازی، بدون نیاز به درایور. لطفاً مطمئن شوید که کابل USB-A به Micro USB موجود در بسته به منبع تغذیه خارجی متصل است.
 

خصوصیات:
- آداپتور BENFEI SCART به HDMI:
آداپتور Benfei SCART به HDMI - Black برای اتصال منبع قدیمی SCART به آخرین مانیتورها یا تلویزیون مجهز به HDMI طراحی شده است و کیفیت ویدیویی بهینه تا 1080p HDTV یا 1920 x 1200 را ارائه می دهد. این یک راه حل مقرون به صرفه است که به دستگاه SCART قدیمی شما اجازه می دهد با صفحه نمایش HDMI برای مشاغل، سرگرمی های خانگی، اتاق های کنفرانس و موارد دیگر کار کنید.
- آداپتور SCART به HDMI:
سیگنال ویدیویی را به سیگنال HDMI با کیفیت بالا تبدیل کنید (مقیاس وضوح تا 1080P). بنابراین می تواند در تلویزیون، VHS VCR، ضبط کننده دی وی دی و غیره پخش شود.
پشتیبانی از NTSC و PAL دو فرمت تلویزیون، دکمه را مطابق ویدیو تغییر دهید
لطفاً مطمئن شوید که کابل شارژ USB به منبع تغذیه خارجی متصل است
توجه: لطفاً قبل از استفاده، کابل برق USB را به منبع برق 5 ولتی متصل کنید، در غیر این صورت، ممکن است مبدل به درستی کار نکند.
- سازگاری گسترده:
سازگار با HDTV، پخش کننده DVD، STB، PS3 و دستگاه های دیگر با خروجی SCART کامپوزیت استاندارد.
توجه: از آن برای تبدیل سیگنال SCART به سیگنال HDMI استفاده می شود، منبع SCART قدیمی را به صفحه نمایش یا مانیتور با ورودی HDMI متصل کنید، نمی تواند در جهت مخالف کار کند. اگر به دنبال راه حلی برای تبدیل سیگنال HDMI به صفحه نمایش SCART هستید، لطفاً به جدول زیر مراجعه کنید.
- وضوح تصویر بالا:
تراشه HD معتبر ساخته شده است که از پردازش سیگنال پیشرفته با وضوح 720P و 1080P پشتیبانی می کند.
پشتیبانی از همگام سازی صدا با ویدئو
- پشتیبانی از حالت PAL و NTSC:
در صورت نیاز حالت PAL یا NTSC را تغییر دهید
 

اطلاعات فنی:
برند BENFEI
دستگاه های سازگار پروژکتور، مانیتور، تلویزیون، دی وی دی پلیر
نوع کانکتور SCART، HDMI
نوع فینیش نیکل
- ورودی (از منبع ویدیو): SCART Female
- خروجی (به مانیتور): HDMI زن
- پشتیبانی صوتی: بله
- نصب: Plug and Play
وزن مورد 0.08 کیلوگرم

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه کرمان بگز » خرید کنید ***


فروشگاه کرمان بگز دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و گواهینامه SSL شرکت COMODO امریکا میزبان کشور سوئد می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه کرمان بگز

×