• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
نسپرسوساز فندکی کونککو مدل B08P4R8QCBنسپرسوساز فندکی کونککو مدل B08P4R8QCBنسپرسوساز فندکی کونککو مدل B08P4R8QCBنسپرسوساز فندکی کونککو مدل B08P4R8QCBنسپرسوساز فندکی کونککو مدل B08P4R8QCBنسپرسوساز فندکی کونککو مدل B08P4R8QCBنسپرسوساز فندکی کونککو مدل B08P4R8QCBنسپرسوساز فندکی کونککو مدل B08P4R8QCBنسپرسوساز فندکی کونککو مدل B08P4R8QCBنسپرسوساز فندکی کونککو مدل B08P4R8QCBنسپرسوساز فندکی کونککو مدل B08P4R8QCBنسپرسوساز فندکی کونککو مدل B08P4R8QCBنسپرسوساز فندکی کونککو مدل B08P4R8QCBنسپرسوساز فندکی کونککو مدل B08P4R8QCBنسپرسوساز فندکی کونککو مدل B08P4R8QCBنسپرسوساز فندکی کونککو مدل B08P4R8QCBنسپرسوساز فندکی کونککو مدل B08P4R8QCBنسپرسوساز فندکی کونککو مدل B08P4R8QCBنسپرسوساز فندکی کونککو مدل B08P4R8QCB

نسپرسوساز فندکی کونککو مدل B08P4R8QCB

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 11,000,000تومان10,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

(اسپرسو دم برقی) دستگاه اسپرسو قابل حمل برقی: هنگام استفاده از آب داغ، پس از فشار دادن دکمه به مدت 5 ثانیه، می توانید قهوه معطر را دریافت کنید. هنگام استفاده از آب سرد، دکمه را به مدت 2 ثانیه فشار دهید تا گرم شود و در مدت 8 تا 12 دقیقه از قهوه لذت ببرید. پمپ فشار بالا تا 15 بار اجازه می دهد تا نتیجه ای به سبک باریستا داشته باشید و طعم لطیف و رایحه های ممتاز کپسول قهوه را باز کنید. در طول فرآیند دم کردن
(دستگاه اسپرسوساز مسافرتی) اسپرسوساز قابل حمل را می توان به راحتی در جای فنجان یا جا بطری در یک کوله پشتی قرار داد که می تواند فضای کوله پشتی را ذخیره کند، بنابراین شریک کامل شما در سفر، کمپینگ، پیاده روی و غیره خواهد بود. برای کاهش خستگی سفر شریک زندگی در سفر، کمپینگ، پیاده روی و غیره. برای کاهش خستگی سفر.
(درباره شارژ و گرمایش) اسپرسوساز قابل حمل به شارژر ماشین (12V 7A) برای گرمایش و شارژ در فضای باز و شارژر خانگی (12V 2A) برای شارژ داخل مجهز شده است.
(استفاده آسان و تمیز) اسپرسوساز قابل حمل کاملا اتوماتیک است. فقط کافی است فنجان قهوه را بشویید، به سادگی دکمه سوئیچ را برای 5 ثانیه فشار دهید تا دستگاه بدون کپسول کار کند، شستشوی خودکار، ساده تر و راحت تر انجام می شود.
 

خصوصیات:
ساخت و ساز با کیفیت. کیف مسافرتی CONQUECO که با استفاده از مواد پلی استر و PVC ترکیب شده با فضای داخلی ناهموار ساخته شده است، از قهوه ساز CONQUECO (فروش جداگانه) در هنگام سفر در برابر آسیب محافظت می کند.
از قهوه ساز در حال حرکت محافظت کنید. هنگامی که در حال مسافرت و اقامت در هتل هستید، ممکن است به قهوه ساز دسترسی نداشته باشید و در صورت تهیه، تمیز بودن آن را زیر سوال ببرید. با استفاده از این کیف مسافرتی، می توانید به راحتی قهوه ساز خود را در هنگام سفر با خود حمل کنید تا همیشه از آن فنجان جو لذت ببرید.
ذخیره سازی کافی فضای 2 محفظه قهوهساز و کپسولها را مرتب نگه میدارد، در حالی که محفظههای مشبک فضای ذخیرهسازی بیشتری را برای سایر لوازم ضروری فراهم میکنند. با اضافه شدن قاب CONQUECO برای ماجراجویی بزرگ بعدی خود آماده باشید.
اندازه فشرده. در حالی که کیسه به طور خاص برای جا دادن قهوه ساز شخصی و لوازم جانبی شما طراحی شده است، به خوبی در داخل کوله پشتی یا چمدان شما قرار می گیرد. نیازی به حمل جداگانه آن یا استفاده از کیسه های مسافرتی اضافی هنگام بسته بندی نیست.
ایده عالی برای هدیه. همراه با دستگاه قهوه قابل حمل CONQUECO، این کیسه مسافرتی CONQUECO یک هدیه عالی برای تولدها، تعطیلات و سایر مناسبت های خاص خواهد بود. این یک ایده عالی برای هدیه برای هر عاشق قهوه ای است که به طور منظم سفر می کند.
 

اطلاعات فنی:
برند CONQUECO
اسپرسوساز نوع قهوه ساز
نوع فیلتر قابل استفاده مجدد
حالت عملیات کاملا اتوماتیک
دکمه های ورودی رابط انسانی

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه کرمان بگز » خرید کنید ***


فروشگاه کرمان بگز دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و گواهینامه SSL شرکت COMODO امریکا میزبان کشور سوئد می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه کرمان بگز

×