• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
هدفون مخصوص بازی مپوو مدل CH1 Kidsهدفون مخصوص بازی مپوو مدل CH1 Kidsهدفون مخصوص بازی مپوو مدل CH1 Kidsهدفون مخصوص بازی مپوو مدل CH1 Kidsهدفون مخصوص بازی مپوو مدل CH1 Kidsهدفون مخصوص بازی مپوو مدل CH1 Kidsهدفون مخصوص بازی مپوو مدل CH1 Kidsهدفون مخصوص بازی مپوو مدل CH1 Kidsهدفون مخصوص بازی مپوو مدل CH1 Kidsهدفون مخصوص بازی مپوو مدل CH1 Kidsهدفون مخصوص بازی مپوو مدل CH1 Kidsهدفون مخصوص بازی مپوو مدل CH1 Kids

هدفون مخصوص بازی مپوو مدل CH1 Kids

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 5,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

هدفون سیمی کودکان هدست تاشو روی گوش هدفون قابل تنظیم باس خالص
هدست MPOW روی گوش بهترین انتخاب برای کودکان شما برای یادگیری یا سرگرمی است.
ما این هدفون را در رنگ آبی با رنگ زرد در انبار موجود داریم.
با ماف های پروتئینی حافظه نرم هدست سیمی Mpow، کودک شما می تواند از گوش دادن به موسیقی یا بازی برای مدت طولانی با راحتی کامل، ساخته شده از مواد ایمن لذت ببرد.
طراحی سبک وزن هدست ما و پرتوی سر مقیاس پذیر با یک بالشتک نرم، راحتی کودک شما را تضمین می کند و برای استفاده طولانی مدت مناسب هستند، هدفون ها از مواد با کیفیت بالا ساخته شده اند تا دوام را تضمین کنند. شما به راحتی می توانید هدفون Mpow را کنترل کنید تا صدا را در صورت نیاز کم یا زیاد کنید و ویژگی محافظت از شنوایی برای محافظت از گوش های کودک شما نیز مفید است. با بهترین وضوح صدا و کابل مقاوم در برابر گره خوردن، کودک شما می تواند به آهنگ گوش کند، بازی کند و از عملکرد کلی هدفون لذت ببرد. به لطف مواد غیر سمی و هدبند قابل تنظیم، هدفون ما را به بهترین انتخاب برای کودکان شما تبدیل می کنیم که آن را برای سنین 3 سال به بالا عالی می کند. هدفون برای تماشای فیلم، در خانه یا ماشین روی لپ تاپ یا تبلت با جک 3.5 میلی متری هدفون بسیار مناسب است.
 

خصوصیات:
این فرصت را از دست ندهید که یادگیری فرزندانتان را به هدفون MPOW ما ارتقا دهید و صدای ایمن خالص با کیفیت بالا را تجربه کنید. آنها به ویژه برای کودکان شما طراحی شده اند.
(طراحی): هدفون بسیار سبک و با کیفیت طراحی شده است
مواد جامد که عمر طولانی را تضمین می کند.
(راحت): یک هدبند قابل تنظیم چرمی نرم، استفاده راحت را برای ساعت ها تضمین می کند.
(کانوکتور USB): این امکان را به شما می دهد تا به انواع مختلف دستگاه ها مانند رایانه های شخصی و لپ تاپ ها با گزینه فیش 3.5 میلی متری / USB متصل شوید.
(صوت دیجیتال): صدای با کیفیت بالا و صدای پیشرفته برای تماس های بی عیب و نقص.
(محافظت شنوایی): میتوانید صدا را روی دستگاههای کودکانتان روی یک حد مشخص تنظیم کنید تا از گوشهایشان محافظت کنید   
 

ویژگی ها:
سبک وزن
راحت
شماره گیری صوتی
وضوح تماس بیس استریو
پورت صوتی 3.5 میلی متری
مواد غذایی درجه
هدفون قابل تنظیم
حفاظت شنوایی
اشتراک گذاری موسیقی
 

اطلاعات فنی:
نام تجاری: MPOW.
رنگ: آبی با زرد
نوع: هدفون سیمی
امپدانس: 32 تا 15 درصد
اعوجاج:

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه کرمان بگز » خرید کنید ***


فروشگاه کرمان بگز دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و گواهینامه SSL شرکت COMODO امریکا میزبان کشور سوئد می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه کرمان بگز

×