• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
هدفون استودیو سونی مدل ‎MDRRF895RK.EU8هدفون استودیو سونی مدل ‎MDRRF895RK.EU8هدفون استودیو سونی مدل ‎MDRRF895RK.EU8هدفون استودیو سونی مدل ‎MDRRF895RK.EU8هدفون استودیو سونی مدل ‎MDRRF895RK.EU8هدفون استودیو سونی مدل ‎MDRRF895RK.EU8هدفون استودیو سونی مدل ‎MDRRF895RK.EU8هدفون استودیو سونی مدل ‎MDRRF895RK.EU8هدفون استودیو سونی مدل ‎MDRRF895RK.EU8هدفون استودیو سونی مدل ‎MDRRF895RK.EU8

هدفون استودیو سونی مدل ‎MDRRF895RK.EU8

وضعیت کالا : ناموجود
   
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

هدفون بی سیم برای خانه با برد 100 متر - سیستم حذف نویز برای صدا، درایور 40 میلی متری محدوده فرکانس وسیع را تضمین می کند - جستجوی فرکانس خودکار برای انتقال با کیفیت بالا - زمان شارژ: تقریباً. 7 ساعت (شارژ کامل) تا 20 ساعت عمر باتری - Lovefangfang: هدفون استریو بی سیم، خروجی استریو HF، منبع تغذیه، کابل مینی استریو 1.5 متری، باتری هیبریدی نیکل و فلز

 

خصوصیات:
- با صدای فوق العاده دامنه حرکت خود را افزایش دهید:
با این هدفون بی سیم برای خانه خود دنیایی از صدا را با کیفیت عالی تجربه کنید. فن آوری کاهش نویز از تداخل سایر دستگاه های الکترونیکی از اختلال در سیگنال بی سیم جلوگیری می کند. بنابراین می توانید از فیلم ها، موسیقی متن یا بازی های مورد علاقه خود با کیفیت صدای شفاف لذت ببرید.
- از صدای با کیفیت بالا لذت ببرید:
به دلیل طراحی بسته هدفون، درایورهای پویا و دکمه اختصاصی حالت صوتی، کیفیت صدا بهبود یافته و نویز یا سایر نویزهای خارجی کاهش می یابد. به این ترتیب می توانید از برنامه سرگرمی خود در آرامش و سکوت لذت ببرید.
- جزئیات پویا به لطف درایورهای 40 میلی متری:
کاملا آزادانه در چهار دیوار خود حرکت کنید.
به لطف عمر باتری طولانی و برد طولانی، میتوانید به تماشای فیلمها یا برنامههای مورد علاقه خود حتی زمانی که در اطراف چهار دیوار خود راه میروید ادامه دهید. به این ترتیب هیچ لحظه هیجان انگیزی را از دست نخواهید داد.
- خواه یک غرش رعد و برق یا یک زمزمه ظریف باشد: 
درایورهای 40 میلی متری تضمین می کنند که می توانید حتی کوچکترین جزئیات را با کیفیت صدای شفاف و دقیق بشنوی
- بازتولید صدا را در حالت صدا پاک کنید:
دکمه حالت صدا را فشار دهید تا گفتگوهای نمایش های تلویزیونی یا فیلم ها را واضح تر بشنوید.
سیستم حذف نویز صدای محیط را مسدود می کند تا بتوانید به طور کامل روی برنامه سرگرمی خود تمرکز کنید.
- تنظیم کنید و استراحت کنید:
هنگامی که هدفون را باز کردید، می توانید ایستگاه فرستنده را با استفاده از کابل موجود به تلویزیون خود وصل کنید. سپس هدفون به طور خودکار با ایستگاه همگام می شود.
 

نکته مهم:
این محصول در معرض هشدارهای ایمنی خاصی است
هشدار: برای کودکان زیر 3 سال مناسب نیست. برای استفاده تحت نظارت بزرگسالان
هشدار: اسباب بازی داخل. نظارت بزرگسالان توصیه می شود
اطلاعات: Amazon EU S.a.r.L.، Niederlassung Deutschland در گوش Stiftung برای تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی فروخته شده در آلمان ثبت شده است. شماره ثبت DE89633988 است.
 

اطلاعات فنی:
سازنده Sony
شماره مدل MDRRF895RK.EU8
ASIN B01N0Z35SH
فاکتور فرم در گوش
فناوری اتصال بی سیم
فناوری ارتباط بی سیم بلوتوث
ویژگی خاص Wireless
قطعات شامل پایه گیرنده، هدفون بیسیم
محدوده سنی (توضیحات) بزرگسال
جنس چرم مصنوعی
ابعاد محصول 31x25x20 cm
وزن: 275 گرم

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه کرمان بگز » خرید کنید ***


فروشگاه کرمان بگز دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و گواهینامه SSL شرکت COMODO امریکا میزبان کشور سوئد می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه کرمان بگز

×