• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
هدفون مخصوص بازی مدل SB913082هدفون مخصوص بازی مدل SB913082هدفون مخصوص بازی مدل SB913082هدفون مخصوص بازی مدل SB913082هدفون مخصوص بازی مدل SB913082هدفون مخصوص بازی مدل SB913082هدفون مخصوص بازی مدل SB913082هدفون مخصوص بازی مدل SB913082

هدفون مخصوص بازی مدل SB913082

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 8,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

snakebyte به عنوان متخصص دستگاه های ورودی شناخته می شود. علاقه مندان به بازی در سرتاسر جهان ما را به عنوان برندی می شناسند و از ما قدردانی می کنند که محصولات نوآورانه و با کیفیت بالا را در سطح منصفانه ارائه می دهد.
هدست snakebyte PS4 4 - هدست بازی استریو پلی استیشن 4 با میکروفون PS4 / PS4 Slim / PS4 Pro، پلاگین صوتی 3.5 میلیمتری، سازگار با رایانه شخصی، XBOX، VOIP، تماسهای کنفرانسی، تماس ویدیویی، اسکایپ، زوم
گیمرهای واقعی میدانند که هدستهای بازی ضروری هستند. اگر به دنبال رسیدن به سطح بعدی هستید، snakebyte Head:Set 4 برای PlayStation4 چیزی است که به آن نیاز دارید. درایور صوتی 40 میلی متری تعبیه شده است که کیفیت صدای مطلوبی را ارائه می دهد. یک میکروفون قابل جابجایی با انعطافپذیری برای هماهنگی با هم تیمیها و صحبت کردن با دشمنانتان عالی است. طراحی نرم و راحت این محصول را برای گیمرهایی که به دنبال بهترین کیفیت صدا و راحتی هستند عالی می کند. کابل 1.2 متری آزادی حرکت را فراهم می کند.

 

خصوصیات:
هدست برای استفاده با تمامی کنسول های پلی استیشن 4
گیمرهای واقعی میدانند که هدستهای مخصوص بازی باید داشته باشند. اگر به دنبال رسیدن به سطح بعدی هستید، HEAD:SET 4 برای پلی استیشن 4 چیزی است که به آن نیاز دارید. درایور صوتی 40 میلی متری تعبیه شده است که کیفیت صدای مطلوبی را ارائه می دهد. یک میکروفون قابل جابجایی با انعطاف پذیری برای هماهنگی با هم تیمی های شما عالی است. طراحی نرم و راحت این محصول را برای گیمرهایی که به دنبال بهترین کیفیت صدا و راحتی هستند عالی می کند. کابل 1.2 متری آزادی حرکت را فراهم می کند.
- تاشو:
هدست تاشو که راه حلی قابل حمل برای بازی در حال حرکت به شما می دهد.
- لیوان گوش بالشتکی:
گوشکاپهای بالشتکی برای راحتی فوقالعاده ساخته شده در حالی که صدا را از گوش جدا نگه میدارند.
- میکروفون جداشدنی:
یک میکروفون جداشدنی با انعطاف پذیری به شما امکان می دهد موقعیت میکروفون را در بهترین موقعیت برای خود بچسبانید.
 

ویژگی ها:
درایور صوتی 40 میلی متری برای کیفیت صدای عالی
پوسته گوش بالشتکی برای راحتی بیشتر
میکروفون منعطف و قابل جابجایی با کنترل صدا (کابل)
کابل 1.4 متری، جک 3.5 میلی متری، درایورهای نئودیمیم
رنگ های PS4
snakebyte HEAD: SET 4
 

اطلاعات فنی:
شماره مدل: SB913082
ASIN : B07D9XRYRG
رتبه بندی: سن 3 سال و بالاتر
ابعاد محصول : 0.76x1.3x1.53 سانتی متر
وزن: 158.76گرم

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه کرمان بگز » خرید کنید ***


فروشگاه کرمان بگز دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و گواهینامه SSL شرکت COMODO امریکا میزبان کشور سوئد می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه کرمان بگز

×