• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
هدفون مخصوص بازی مدل 4G-4887WHTهدفون مخصوص بازی مدل 4G-4887WHTهدفون مخصوص بازی مدل 4G-4887WHTهدفون مخصوص بازی مدل 4G-4887WHTهدفون مخصوص بازی مدل 4G-4887WHTهدفون مخصوص بازی مدل 4G-4887WHT

هدفون مخصوص بازی مدل 4G-4887WHT

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 5,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

هدست گیمینگ استریو 4Gamers راه حل مناسبی برای گیمرهای جدی است، این هدست به شما امکان می دهد حتی پس از خروج از خانه به بازی ادامه دهید، به سادگی هدست را از کنترلر DualShock 4 خود جدا کرده و آن را به سیستم PS Vita خود وصل کنید تا در حال حرکت بازی کنید! از ویژگیهای هدست گیمینگ استریو میتوان به یک هدبند سبک وزن و کاملاً قابل تنظیم با بالشتکهای گوش چرمی نرم اشاره کرد که باعث راحتی و کاهش صدای محیط میشود. درایورهای بلندگوی 40 میلیمتری یک هدست بازی استریو را تولید میکنند که برای هر گیمری در حال حرکت ایدهآل است، زیرا با هر دو سیستم PlayStation4 و PlayStationVita کاملاً سازگار است. این به شما امکان می دهد حتی پس از خروج از خانه به بازی ادامه دهید، فقط با جدا کردن هدست از کنترلر DualShock 4 و اتصال آن به سیستم PS Vita خود برای بازی در حال حرکت! این هدست دارای مجوز رسمی دارای درایورهای بلندگوی 40 میلی متری است که کیفیت فوق العاده ای را در تجربه صوتی به شما ارائه می دهد. همچنین این آزادی را به شما می دهد تا به طور همزمان صدای چت و بازی را از طریق واحد کنترل حجم صدا تنظیم کنید. علاوه بر این، هدست دارای یک میکروفون داخلی و قابلیت بی صدا کردن میکروفون است. بالشتکهای چرمی نرم Headsets و هدبند با روکش قابل تنظیم، نهایت راحتی را در طول جلسات شدید بازی ارائه میدهد. هدست دارای طول کابل 1.2 متری است و راه اندازی سریع و آسان است، به سادگی اتصال جک 3.5 میلی متری Headsets را مستقیماً به کنترلر DualShock 4 وصل کنید.

 

خصوصیات:
هدست بازی استریو با مجوز رسمی PRO4-10 - سفید (PS4/PSVita)
درایورهای بلندگوی 40 میلی متری، عملکرد صوتی همه جانبه ای با کیفیت ایجاد می کند
واحد کنترل صدا دوگانه داخلی برای تنظیم جداگانه صدا برای چت آنلاینx و صدای بازی
میکروفون داخلی و گزینه Mic Mute
بالشتک های چرمی نرم باعث راحتی و کاهش صدای محیط می شوند
هدبند کاملاً قابل تنظیم با گوشواره های چرخان
کابل اتصال جک 3.5 میلی متری
می تواند به عنوان یک هدست صوتی استاندارد برای گوش دادن به موسیقی و فیلم استفاده شود
چت خروجی را فقط در سیستم PlayStation4 تنظیم میکند
 

اطلاعات فنی:
شماره مدل : 4G-4887WHT
ASIN : B00PAKXL3S
ابعاد محصول : 4.5x15.5x18.2 سانتی متر
وزن: 225 گرم

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه کرمان بگز » خرید کنید ***


فروشگاه کرمان بگز دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و گواهینامه SSL شرکت COMODO امریکا میزبان کشور سوئد می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه کرمان بگز

×