• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
هدفون مخصوص بازی مپوو مدل HC6هدفون مخصوص بازی مپوو مدل HC6هدفون مخصوص بازی مپوو مدل HC6هدفون مخصوص بازی مپوو مدل HC6هدفون مخصوص بازی مپوو مدل HC6هدفون مخصوص بازی مپوو مدل HC6هدفون مخصوص بازی مپوو مدل HC6هدفون مخصوص بازی مپوو مدل HC6هدفون مخصوص بازی مپوو مدل HC6هدفون مخصوص بازی مپوو مدل HC6هدفون مخصوص بازی مپوو مدل HC6

هدفون مخصوص بازی مپوو مدل HC6

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 5,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

طراحی میکروفون بوم با قابلیت کاهش نویز: میکروفون بوم قابل چرخش 270 درجه موقعیت دقیق و حذف نویز بهینه را تضمین می کند و از دید محیطی نماینده خدمات مشتری دور می ماند و در عین حال به مشتریان کمک می کند که هر کلمه را بشنوند. همچنین می توانید آن را به دلخواه روی گوش چپ یا راست بپوشید.
راحتی تمام روز: هدست اسکای Mpow یک تناسب فوق العاده سبک را به نماینده خدمات مشتری ارائه می دهد. ساخته شده از بالشتک گوش چرم مصنوعی، هدبند چرمی، به اندازه کافی گرانقیمت و راحت برای استفاده در طول روز، در طولانیترین تماسهای شما، بهویژه برای کاربرانی که از تلفنها استفاده میکنند، از جمله مراکز رسمی مراقبت از مشتری، میزهای کمک، فروش تلفنی، و سازمانهای خدمات مشتری
سازگاری گسترده: گزینه های اتصال USB و 3.5 میلی متری به شما امکان می دهند روی دستگاه های مختلف کار کنید. سازگار با Windows 2000/7/8/10/XP/Vista، Mac OS X، iOS، Android، تبلت PC. توجه: اگر میخواهید عملکرد را بیصدا کنید، لطفاً یک اتصال USB را انتخاب کنید.
خودتان بشنوید: این هدفون رایانه شخصی USB از گوش دادن به صدای خودتان پشتیبانی می کند. لطفاً مراحل زیر را در ویندوز انجام دهید: کنترل پنل-صدا-ضبط-میکروفون-گوش دادن-گوش دادن به این دستگاه-پخش از طریق این دستگاه-بلندگو.
نکات دوستانه: لطفاً صدای رایانه یا تلفن همراه خود را هنگامی که هنوز به وضوح نمی شنوید، تنظیم کنید، حتی اگر به بالاترین میزان صدا در هدست تلفن همراه ما رسیده اید.

 

خصوصیات:
با رواج کلاسهای آنلاین، وقتی بسیاری از کودکان در کلاسهای آنلاین شرکت میکنند، والدین متوجه میشوند که کودکانشان هدفون میزنند و سر کلاس هدفون نمیگذارند، سطح سرمایهگذاری و تمرکز آنها کاملاً متفاوت است. علاوه بر این، بازگشت به مدرسه امسال کمی متفاوت است. شما، همسرتان و بسیاری از دانش آموزان ممکن است از راه دور کار کنید یا از خانه یاد بگیرید. هدفون های بچه گانه این ویژگی را دارند که نه بر دیگران تأثیر می گذارند و نه توسط دیگران مداخله می کنند. بنابراین یک ابزار بسیار راحت و کاربردی است چه در زندگی و چه در یادگیری. هدفون بچه گانه Mpow CH6 برای یادگیری کلاس K12 برای آموزش مدرسه و خانه عالی است. با درایورهای سفارشی شده و میکروفون حذف نویز، نوجوانان شما می توانند با وضوح بهبود یافته بشنوند و شنیده شوند. آنها بیشتر در صدا غوطه ور خواهند شد و بر یادگیری متمرکز خواهند شد. برای اطمینان از راحتی تمام روز، هدبند و گوش بند چرمی با روکش نرم حتی پس از ساعت ها گوش دادن احساس خوبی دارند. و گوش بند قابل چرخش 90 درجه را می توان در اطراف گردن قرار داد و در کوله پشتی قرار داد. Plug & play، هدفون یادگیری آنلاین Mpow 3.5mm&USB به طور گسترده با هر دستگاهی که دارای جک 3.5 میلی متری یا USB است، مانند تبلت، تلفن هوشمند، لپ تاپ، رایانه شخصی و غیره کار می کند. بچههای شما میتوانند با خانواده چت کنند، فیلم تماشا کنند، از موسیقی لذت ببرند و در هر کجا بازی کنند. اگر به دنبال هدفون باکیفیت با یک هدفون شیک برای کوچولوی خود هستید، این هدست Mpow باید انتخاب قابل اعتماد شما باشد. هنگامی که فرزندان شما آن را لمس کنند، در کمترین زمان عاشق آن خواهند شد.
 

اطلاعات فنی:
درایور: 30 میلیمتر 
امپدانس: حساسیت 32 Ω: 
حساسیت میکروفون 95±3 دسیبل: 42 ± 3 دسیبل
محدوده فرکانس: 20 هرتز-20 کیلوهرتز 
اتصال: دوشاخه USB + 3.5 میلیمتر

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه کرمان بگز » خرید کنید ***


فروشگاه کرمان بگز دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و گواهینامه SSL شرکت COMODO امریکا میزبان کشور سوئد می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه کرمان بگز

×