• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
هدفون مخصوص بازی مپوو مدل B09MM4FVML بسته 2 عددیهدفون مخصوص بازی مپوو مدل B09MM4FVML بسته 2 عددیهدفون مخصوص بازی مپوو مدل B09MM4FVML بسته 2 عددیهدفون مخصوص بازی مپوو مدل B09MM4FVML بسته 2 عددیهدفون مخصوص بازی مپوو مدل B09MM4FVML بسته 2 عددیهدفون مخصوص بازی مپوو مدل B09MM4FVML بسته 2 عددیهدفون مخصوص بازی مپوو مدل B09MM4FVML بسته 2 عددیهدفون مخصوص بازی مپوو مدل B09MM4FVML بسته 2 عددیهدفون مخصوص بازی مپوو مدل B09MM4FVML بسته 2 عددی

هدفون مخصوص بازی مپوو مدل B09MM4FVML بسته 2 عددی

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 8,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

( And ) هدفون مدرسه ای سیمی VotYoung صدایی با کیفیت صدای عالی با صدای واضح و واضح و بیس پویا ارائه می دهد. بچهها وقتی میتوانند برای تماشای برنامههایشان، گوش دادن به موسیقی مورد علاقهشان یا همراهی با دوستانشان در بازیهای آنلاین، از هدفون خود استفاده کنند، بسیار خوشحال میشوند.
( ) برای بچه ها که کلاس های آنلاین دارند، داشتن یک جفت هدفون بچه با میکروفون ضروری است. توانایی شنیدن درس ها و همکلاسی هایشان می تواند به بهبود عملکرد کلی کلاس آنها کمک کند و بفهمند معلمان درباره چه چیزی صحبت می کنند. هدفون نوپا VotYoung بهترین شریک برای کودک شما برای مطالعه، بازی، تماشای انیمیشن، گوش دادن به موسیقی، صحبت با دوستان، بدون توجه به خانه، مدرسه، در حال حرکت، در قطار یا هواپیما است.
( ) همچنین محافظت موثر شنوایی را فراهم می کند. با محدودیت صدا در 91 دسی بل، هدفونهای کودکانه سیمی VotYoung برای مدرسه میتوانند از گوشهای آسیبپذیر و حساس کودکان محافظت کنند و در عین حال به والدین توجه کنند و نیازی به نظارت مداوم بر صدا ندارند. همچنین به هدفون اجازه می دهد تا در سفرهای جاده ای بهتر با صدای هواپیما یا صدای ماشین رقابت کند.
(. -) اما خوشبختانه، بدنه هدفون کودکان VotYoung از مواد بدون BPA، مناسب برای کودکان ساخته شده است و بالشتک های نرم روی گوش روی هر گوشواره قرار دارد. تنها با وزن 0.31 پوند، هیچ وزن یا فشاری بر روی سر کودک شما وارد نمی کنند، بنابراین حداکثر راحتی او را تضمین می کنند.
( ) هدفون بچه گانه VotYoung 2 pack با یک تقسیم کننده به اشتراک گذاری ارائه می شود که به کودکان اجازه می دهد به اشتراک گذاری با خانواده و دوستان عادت کنند. این برای بچه هایی که می خواهند با گوش دادن به موسیقی با خواهر و برادر خود ارتباط برقرار کنند بسیار مناسب است. این نه تنها عادت به اشتراک گذاشتن را در کودکان پرورش می دهد، بلکه فاصله بین آنها و خواهر و برادر و بزرگترشان را نیز کوتاه می کند.

 

خصوصیات:
( . ) شاخه 3.5 میلی متری سازگار با تمام دستگاه های جک 3.5 میلی متری مانند آی پد، تبلت، گوشی های هوشمند، رایانه شخصی، لپ تاپ و غیره، به کودک شما کمک می کند تا به صدای زیبا و واقعی دنیا گوش دهد. . طراحی تاشو و سبک وزن به راحتی در یک کوله پشتی، یک چمدان یا یک کیف مدرسه قرار می گیرد!
( ) به طور طبیعی فعال و پر سر و صدا چه در خانه، چه در هواپیما، چه در ماشین یا قطار، گذاشتن هدفون برای کودکان به کودکان این امکان را می دهد که روی سرگرمی، یادگیری و بازی، فیلم، انیمیشن و غیره خود تمرکز کنند، بنابراین والدین می توانند بدون وقفه هر کاری که می خواهند انجام دهند. .
( ) خوشبختانه، هدفون کودکان VotYoung را می توان بدون شکستن پیچ خورد، کشید و حتی انداخت! مهم نیست که کودک چگونه از آنها استفاده کند یا آنها را به صورت تصادفی قرار دهد، به راحتی آسیب نمی بینند. این تولد ترجیح داده شده، روز کودک، بازگشت به مدرسه، هدیه مهمانی یا تعطیلات برای بچه ها است!
- میکروفون هندزفری:
هدفون VotYoung Kids حتی به یک میکروفون مجهز است تا بچهها بتوانند به تماسهای مادربزرگ یا دوستانشان بدون هندزفری پاسخ دهند! ایده آل برای مدرسه، مدرسه آنلاین، چت ویدیویی، و غیره. این هدست روی گوش صدای فراگیر با کیفیت بالا را ارائه می دهد. آنها در موسیقی، فیلم، بازی و موارد دیگر گم می شوند!
- عملکرد به اشتراک گذاری صدا:
اشتراک گذاری سرگرمی با خانواده یا دوستان از طریق تقسیم کننده صوتی. این هدفونهای کودکانه دارای حداکثر ولوم 91 دسیبل هستند تا بچههای شما بدون آسیب رساندن به شنواییشان دچار مشکل شوند.
- نرم و راحت:
چه آنها برای چند دقیقه یا چند ساعت گوش کنند، هدفون کودک نوپا کودک شما را راحت نگه می دارد. گوش کاپ های بسیار نرم و هدبند قابل تنظیم با روکش باعث کاهش فشار و از بین بردن درد می شود.
- قابل حمل و سبک:
طراحی تاشو هدفون Votyoung Kids for School باعث صرفه جویی در فضای زیادی برای برنامه بیرون رفتن با فرزندتان می شود. چه برای سوار شدن به اتوبوس یا سفر آماده باشید، فقط آن را داخل کیف خود بکشید.
- کنترل صدا و میکروفون هندزفری:
کابل نایلونی بافته شده شامل یک میکروفون درون خطی و کنترل صدا با چند منظوره برای تماسهای تلفنی آسان، فرمانهای صوتی و کنترل موسیقی است.
 

اطلاعات فنی:
تولید کننده VotYoung
ASIN B09MM4FVML
گروه تک جنسیتی-کودک
ابعاد محصول 6.02x7.28x3.46 اینچ
وزن مورد 335 گرم

 

اقلام همراه:

2 عدد هدفون کودکان
1 عدد تقسیم کننده اشتراک

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه کرمان بگز » خرید کنید ***


فروشگاه کرمان بگز دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و گواهینامه SSL شرکت COMODO امریکا میزبان کشور سوئد می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه کرمان بگز

×