• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
محافظ گوش وندرفیلدز مدل NRX35DX2محافظ گوش وندرفیلدز مدل NRX35DX2محافظ گوش وندرفیلدز مدل NRX35DX2محافظ گوش وندرفیلدز مدل NRX35DX2محافظ گوش وندرفیلدز مدل NRX35DX2محافظ گوش وندرفیلدز مدل NRX35DX2محافظ گوش وندرفیلدز مدل NRX35DX2

محافظ گوش وندرفیلدز مدل NRX35DX2

وضعیت کالا : ناموجود
   
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

- جامدترین محافظت - Vanderfields NR35X2 دارای NRR رسمی 26dB است و تا 125dB کاهش می یابد. Vanderfields استانداردهای تولید بالایی دارد و توسط نیروهای نظامی نخبه استفاده می شود.
- استفاده چند منظوره ایمن - ایده آل برای جلوگیری از صداهای ناشی از فرودگاه ها، تیراندازی ها، نجاری، جمعیت زیاد، باغبانی، آتش بازی، ماشینکاری و ابزارهای خانگی یا سایر صداهای مزاحم.
- EXTREME COMFORT - سبک وزن و بسیار راحت برای حمل به دلیل طراحی تاشو. بالشتک گوش پوشیده شده، راحتی و تناسب خوبی را اعمال می کند. برای بزرگسالان و کودکان
- PERFECT FIT - ایده آل برای گوش شما و یک تناسب لذت بخش را ارائه می دهد! قطعات قوی و با کیفیت بالا که گوش بند محافظ را محکم و مستحکم می کند. همراه با یک هدبند قابل تنظیم برای بزرگسالان. استانداردهای تولید بالا و مورد استفاده برای تپانچه های محافظ غیرفعال در فضای باز ورزشی

 

خصوصیات:
چرا به این گوش گیرهای تیراندازی نیاز دارید؟
صداهای بلند می توانند باعث از دست دادن دائمی شنوایی شوند و حتی روند ناشنوایی را تسریع کنند. نیاز به محافظت از شنوایی اغلب به اشتباه درک می شود و دست کم گرفته می شود.
سطوح سر و صدای بالاتر از 125 دسی بل حتی برای مدت کوتاهی می تواند باعث کاهش شنوایی دائمی شود.
گوشگیرهای ما با رتبه کاهش نویز بالا (26NRR) یکی از بهترین راهها برای محافظت از شنوایی شما در برابر آسیب است.
ANSI S3.19 تست شده و تایید شده (موسسه استاندارد ملی آمریکا)
CE EN 352.1 تست شده و تایید شده (استاندارد اروپایی)
چه زمانی از گوشگیرهای تیراندازی خود استفاده کنیم؟
محافظ گوش VANDERFIELDS صداهای بلند از بیرون را به سطحی راحتتر کاهش میدهد. شما همچنان میتوانید آنچه را که در اطرافتان میگذرد بشنوید، اما میتوانید مطمئن باشید که شنوایی شما برای همیشه آسیب نمیبیند! توصیه میکنیم زمانی که در محاصره هستید از آنها استفاده کنید. توسط صداهایی با سطح دسی بل بالاتر از 85. (به عنوان مثال، هنگام چمن زنی، حضور در محل ساخت و ساز، تیراندازی و غیره)
کیفیت درجه صنعتی ممتاز
گوشگیرهای ما برای کار در محیطهای سخت طراحی شدهاند. ما از با کیفیتترین مواد استفاده میکنیم: 2 لایه فوم اختصاصی میرایی سر و صدا، طرح تک فنجان جامد.
راحتی عالی
هنگامی که از گوش بند ما استفاده می کنید، متوجه خواهید شد که هدبند ما از ½ اینچ لایه ای با چرم مصنوعی (که به راحتی تمیز می شود) و بسیار راحت استفاده می کند. چرخاننده برای تناسب سفارشی و بالشتک های فوم راحتی و مهر و موم مطمئنی را در اطراف گوش شما ایجاد می کند.
طراحی تاشو کارآمد برای ذخیره سازی فشرده
دارای پین های قابل تنظیم برای متناسب با هر اندازه سر از بزرگ تا کوچک.
اکنون شنوایی خود را ذخیره کنید - به سبد خرید اضافه کنید
 

اطلاعات فنی:
سازنده: Vanderfields
شماره مدل: NRX35DX2
ASIN : B07L87QYGJ
دپارتمان : تک جنسیتی - بالغ
ابعاد بسته بندی: 23.1x16.7x11.8 سانتی متر
وزن: 290 گرم

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه کرمان بگز » خرید کنید ***


فروشگاه کرمان بگز دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و گواهینامه SSL شرکت COMODO امریکا میزبان کشور سوئد می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه کرمان بگز

×