• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
هدفون مخصوص بازی ایکلا مدل MHP682هدفون مخصوص بازی ایکلا مدل MHP682هدفون مخصوص بازی ایکلا مدل MHP682هدفون مخصوص بازی ایکلا مدل MHP682هدفون مخصوص بازی ایکلا مدل MHP682هدفون مخصوص بازی ایکلا مدل MHP682هدفون مخصوص بازی ایکلا مدل MHP682هدفون مخصوص بازی ایکلا مدل MHP682

هدفون مخصوص بازی ایکلا مدل MHP682

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 5,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

(Crystal Clear Calls) هدست AIKELA با میکروفون ساخته شده در کارت صدای کاهش نویز با کیفیت بالا برای کاهش نویز استاتیک و اکو، شما می توانید با هدست USB تقریبا در هر محیطی پخش صدایی با کیفیت بالا و بدون اتلاف دریافت کنید. چرخش انعطاف پذیر 270 درجه میکرو میله، ضبط صدای بهینه را برای گوش های چپ و راست متناوب به ارمغان می آورد.
(سازگاری گسترده) دوشاخه انحصاری 2 در 1 برای سازگاری بالاتر. هدست اداری با فیش صوتی USB/3.5 میلیمتری، که گزینه اتصال اضافی برای لپتاپ، تلفنهای همراه، تبلت و دستگاههای دیگر را در اختیار شما قرار میدهد. علاوه بر این، هدست usb برای طیف گسترده ای از برنامه های نرم افزاری تست شده است، کاملاً با ویندوز، تیم های مایکروسافت سیستم عامل مک، زوم، اسکایپ و غیره سازگار است.
(Plug and Play) بدون نیاز به نصب درایور برای هدست کامپیوتر، وصل و پخش. هنگام استفاده از کابل usb، ولوم (+) و (-) را نیز می توان به سادگی با دکمه های روی کابل کنترل کرد، البته فقط با یک فشار دادن کلید (موت) تمام صدا در صورت لزوم متوقف می شود.
(راحتی در تمام روز) با وزن تنها 105 گرم، هدست USB سبک و راحت است. هدست با میکروفون از جنس ABS درجه یک و بالشتک های پروتئینی نرم ساخته شده است که همراه با هدبند قابل تنظیم 25 میلی متری، تناسب راحت را حتی برای مدت زمان طولانی فراهم می کند و آن را به ویژه برای کاربرانی که به تلفن های زیاد نیاز دارند، مناسب می کند.
(عملکرد پایدار) هدست USB سیمی با میکروفون مشکلات اتصال متناوب و تأخیر صدای تماس را به خوبی حل میکند و تماسهای شما را روان نگه میدارد. طراحی ممتاز با کیفیت عالی.

 

خصوصیات:
هدست AIKELA USB با میکروفون برای لپ تاپ، تلفن همراه و تبلت.
یک هدست USB قابل اعتماد برای تماس ویدیویی با خانواده/همکاران یا لذت بردن از موسیقی.
هدست PC راحتی و کیفیت صدای عالی را ارائه می دهد و دارای پردازش سیگنال دیجیتال (DSP) پیشرفته برای طبیعی ترین صدا است.
بدون نیاز به درایور
سازگار با هر دستگاهی با جک صوتی USB یا 3.5 میلی متری
هدبند پددار برای راحتی بیشتر
هدفون USB با کابل 5.9 فوت وصل شده
- هدست USB با میکروفون:
اگر به دنبال یک هدست کامپیوتری با کیفیت خوب هستید که نیاز به برقراری تماس یا جلوگیری از سر و صدای مزاحم دارد، هدست PC AIKELA یک انتخاب عالی برای کاربران تجاری یا کارگران خانگی است.
- هدست با میکروفون برای استفاده روزمره:
دستان خود را آزاد کنید. چه در حال گذراندن یک دوره آنلاین باشید و چه با دوستان و خانواده خود از طریق ویدیو صحبت کنید، هدست با میکروفون به شما امکان می دهد تا به کار خود ادامه دهید. سبک و راحت، مخصوصا برای تماس های طولانی مناسب است.
- کنترل های درون خطی:
دکمه های روی سیم هدست USB به شما این امکان را می دهد که صدا را تنظیم کنید یا بدون وقفه تماس را قطع کنید. برای بستن میکروفون با یک کلیک بر روی کلید بیصدا کردن میکروفون و برای بستن صدای گوینده یک کلیک بر روی کلید قطع صدا.
- سازگاری گسترده:
همراه با پورت USB/3.5 میلی متری صوتی 2 در 1. مناسب برای موبایل، لپ تاپ، تبلت، ایکس باکس، PS4 و ... بدون نیاز به درایور، سازگار با اکثر تماس های اینترنتی، واتساپ، فیسبوک مسنجر، تلگرام، اسکایپ، زوم، اسنپ چت و ...
- طراحی راحتی تمام روز:
هدست USB AIKELA دارای یک لایه نرم در ناحیه تماس گوش/سر و یک کلاهک قابل چرخش 180 درجه برای راحتی بیشتر گوش است.
- هدبند قابل تنظیم:
با هدبند قابل تنظیم، می توانید هدبند را در یک موقعیت راحت در طول 25 میلی متر تنظیم کنید که به کاهش فشار روی سر کمک می کند.
- میله میکروفون انعطاف پذیر:
هدست USB با میله میکروفون قابل چرخش 270 درجه امکان دریافت صدای دقیق تری را فراهم می کند و بسته به ترجیح شما می توان آن را روی گوش چپ یا راست قرار داد.
 

اطلاعات فنی:
برند AIKELA
شماره مدل : MHP682
ASIN : B092MBBQJJ
فاکتور فرم در گوش
فناوری اتصال سیمی
ویژگی ویژه میکروفون Inc، حذف نویز، سبک وزن
محدوده سنی (توضیحات) بزرگسال
مواد پلاستیک
جک هدفون 3.5 میلی متری و USB
کنترل نویز حذف فعال نویز
ابعاد بسته بندی : 20.09x15.9x5.69 سانتی متر
وزن: 104.33 گرم

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه کرمان بگز » خرید کنید ***


فروشگاه کرمان بگز دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و گواهینامه SSL شرکت COMODO امریکا میزبان کشور سوئد می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه کرمان بگز

×