• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
هدفون مخصوص بازی مدل D298Plusهدفون مخصوص بازی مدل D298Plusهدفون مخصوص بازی مدل D298Plusهدفون مخصوص بازی مدل D298Plusهدفون مخصوص بازی مدل D298Plusهدفون مخصوص بازی مدل D298Plusهدفون مخصوص بازی مدل D298Plusهدفون مخصوص بازی مدل D298Plus

هدفون مخصوص بازی مدل D298Plus

وضعیت کالا : ناموجود
   
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

هدست TINGDA USB با میکروفون، هدست کامپیوتری سبک، هدفون سیمی با حذف نویز، کنترل درون خطی، هدست مرکز تماس 3.5 میلی متری برای تلفن های همراه رایانه شخصی اسکایپ، کنفرانس آنلاین
(کنترل 2 در 1 برای سازگاری جامع) TINGDA D298 PLUS با کانکتور 3.5 میلی متری و فیش USB قابل جابجایی. هدست را با یک فیش USB یا با کابل صوتی 3.5 میلی متری به رایانه شخصی وصل کنید به تبلت ها، تلفن های همراه و سایر دستگاه ها می توانند به راحتی صدا را تنظیم کرده و از طریق کنترل پنل بی صدا کنند. نکات: اگر میخواهید کنترل صدا و میکروفون را فعال کنید، لطفاً یک اتصال USB را انتخاب کنید
- صدای استریو HD برای مکالمه واضح: هدست USB. میکروفون داخلی صدای شما را با صدای بلند و واضح ضبط می کند. دستگیره چرخشی انعطاف پذیر 270 درجه MIC ضبط صدا بهینه را تضمین می کند و صدای ناخواسته پس زمینه را برای مکالمه واضح کاهش می دهد. ایده آل برای Dragon Speak، کلاس های آنلاین، چت اسکایپ، مرکز تماس، تماس های کنفرانس، ارائه وبینار و موارد دیگر. توجه: لطفاً میکروفون را به سمت دهان خود بگیرید تا اثر مکالمه بهینه باشد
- راحتی روزمره: گوشبندهای هدست کامپیوتر TINGDA از فوم پروتئینی نرم و قابل تنفس ساخته شدهاند و در چرم پروتئینی سازگار با پوست پیچیده شدهاند. هدبند قابل تنظیم به شما کمک می کند تا تناسب راحت را پیدا کنید و سازگاری با هر شکل سر را آسان می کند که راحتی را با وزن تنها 100 گرم به حداکثر می رساند. هدست USB سبک وزن یک گزینه عالی برای نمایندگان غیرنظامی، مقامات، فروشندگان و مشاوران مالی است که از تلفن زندگی می کنند.
(میکروفون حذف نویز فوقالعاده) قابلیت درک صدا نیز یک جنبه مهم در هدست کامپیوتر است. با طراحی بهبود یافته ضبط میکروفون TINGDA، می توانید از سر و صدای پس زمینه حتی در محیط اداری/مطالعه برای چندین نفر جلوگیری کنید. میکروفون را می توان در هر زاویه ای تنظیم کرد تا از مواد منفجره و بزاق جلوگیری شود و اطمینان حاصل شود که می توانید صدای خود را به وضوح انتخاب کنید.
(کنترل درون خطی قابل دسترسی) دارای طراحی کنترل درون خطی با دکمه قطع صدا برای کنترل سریع تماس ها. می توانید میزان صدا را تنظیم کنید. با دکمه های روشن/خاموش میکروفون و بلندگو به همین راحتی خود را بی صدا کنید. با اطمینان خرید کنید.

 

خصوصیات:
- روی مکالمه تمرکز کنید، نه روی هدست:
هدست های کامپیوتر TINGDA D298 PLUS از مواد سبک وزن برای راحتی بهینه ساخته شده اند. احساس خوشایندی دارد و مزاحم نیست، اگرچه ساعت های زیادی در حال صحبت است.
- دست هایت را آزاد کن:
ویرایش چندین کار به طور همزمان یک پدیده رایج است که می توانید در دفتر شلوغ با آن روبرو شوید. با استفاده از هدست اسکایپ TINGDA با میکروفون، می توانید در حین پاسخ دادن به تماس ها، به ویرایش سایر وظایف ادامه دهید. در حین تایپ کردن، یادداشت برداری و غیره نیازی به قطع تلفن نیست.
- سازگاری گسترده:
هدست اسکایپ TINGDA با برنامه های تماس معمولی تقریباً در تمام سیستم عامل ها و سیستم عامل ها کار می کند - Windows 2000/7/8/10/XP/Vista، Mac OS X، iOS، Android، رایانه لوحی.
- میکروفون چرخشی 270 درجه:
بازوی میکروفون TINGDA هنگام تنظیم موقعیت مکالمه دقیق، انعطاف پذیری زیادی را ارائه می دهد. به عنوان میکروفون حذف نویز را می توان با 270 درجه تنظیم کرد تا به موقعیت مطلوب و بهترین خروجی صدا دست یابد. برای دریافت بهترین تماس، لطفاً میکروفون را نزدیک دهان خود قرار دهید.
- استفاده دوگانه:
برای کار با کامپیوتر می توانید از دوشاخه USB استفاده کنید. کابل صوتی 3.5 میلی متری را می توان از جعبه کنترل جدا کرد و یک گزینه اتصال اضافی برای تلفن ها و تبلت ها در اختیار شما قرار می دهد. دارای طراحی کنترل درون خطی با دکمه بی صدا برای کنترل سریع تماس ها.
- هدبند جمع شونده:
پس از بازخورد نسخه قدیمی مشتریانمان، ما استحکام مواد را با یک ماده جدید برای افزایش طول عمر بهبود بخشیده ایم. هدست های TINGDA اسکایپ مجهز به هدبند قابل تنظیم هستند. آنها راحت هستند و برای هر دو گوش و سر مناسب هستند. آنها برای چندین سال کار تجاری عالی هستند.
 

اطلاعات فنی:
نام تجاری TINGDA
نام مدل D298Plus
ASIN B08GYXCLX6
هدست USB 
جک هدفون USB
رابط USB
فاکتور فرم روی گوش
فناوری اتصال سیمی
ویژگی ویژه میکروفون گنجانده شده است
دفترچه راهنمای اجزای موجود
محدوده سنی (توضیحات) بزرگسال
جنس چرم مصنوعی
نوع جنس چرم مصنوعی
ابعاد محصول 14x5.5x17 سانتی متر
وزن مورد 100 گرم

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه کرمان بگز » خرید کنید ***


فروشگاه کرمان بگز دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و گواهینامه SSL شرکت COMODO امریکا میزبان کشور سوئد می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه کرمان بگز

×