• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
آنتن رومیزی دیجیتال هاما مدل ‎00044191آنتن رومیزی دیجیتال هاما مدل ‎00044191آنتن رومیزی دیجیتال هاما مدل ‎00044191آنتن رومیزی دیجیتال هاما مدل ‎00044191

آنتن رومیزی دیجیتال هاما مدل ‎00044191

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 20,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

حما در سراسر جهان
از سال 1985، شرکت Hama توسط تعداد زیادی از شرکت های تابعه و شرکای تجاری در بسیاری از کشورهای اروپایی نمایندگی می شود. با توجه به شرکای تجاری متعدد در کشورهای مختلف، حما در سراسر جهان نیز نمایندگی دارد.
این تجارت خانوادگی همیشه به سمت آینده گرایش داشته است. این شرکت از یک شرکت تک نفره به یک شرکت مشهور بین المللی با شرکت های تابعه، شرکای تجاری و مراکز تولیدی متعدد در تمام قاره ها تبدیل شده است.
آنتن داخلی رادیو و تلویزیون هاما (آنتن رادیو FM، آنتن داخلی با تقویت کننده، تقویت سیگنال تا 30 دسی بل، آنتن میله ای فعال با دوشاخه کواکسیال، کابل 1.5 متر، کابل آنتن 1 متری) مشکی.
آنتن اتاق رادیو و تلویزیون بهترین دریافت رادیویی و تلویزیون ممکن را در محدوده فرکانس 87.5 - 108 مگاهرتز ارائه می دهد. تقویت کننده سیگنال فعال داخلی می تواند سیگنال رادیویی و تلویزیون دریافتی را تا 30 دسی بل تقویت کند. قدرت تقویت کننده را می توان با توجه به نیاز شما تنظیم کرد. آنتن میله ای به لطف طراحی ظریف و مدرن خود به طور محتاطانه در تجهیزات Hi-Fi شما قرار می گیرد. عملکرد: آنتن داخلی را به پریز دیوار وصل کنید و به استریو، رادیو یا تلویزیون یا تیونر وصل کنید. برای گیرنده های FM خالص، فقط اتصال کواکسیال مورد نیاز است، برای دستگاه های دارای دریافت AM و FM، از اتصالات پیچ/ترمینال استفاده کنید. به منظور جلوگیری از تداخل سیگنال، لطفاً از قبل در مورد دریافت FM در محل خود اطلاع دهید. برخی از رویدادهای آب و هوایی مانند طوفان یا بارش برف می تواند منجر به تداخل شود. سایت های ساخت و ساز در نزدیکی سایت نیز می توانند بر پذیرش تأثیر بگذارند. منابع تداخل را می توان در خود ساختمان نیز یافت، به عنوان مثال. وسایل برقی خاص تغییر محل آنتن یا رادیو و تلویزیون می تواند در این مورد کمک کند.

 

خصوصیات:
آنتن FM: آنتن داخلی فعال برای رادیو و تلویزیون، تیونر و استریو با کانکتور کواکسیال FM، کانکتور پیچی اضافی برای دستگاه های دارای AM و FM
آنتن رادیویی و تلویزیونی با تقویت کننده سیگنال فعال تا 30 دسی بل: آنتن تقویت کننده را برای بهترین دریافت ممکن در محدوده فرکانس 87.5 تا 108 مگاهرتز وصل کنید.
تنظیم تقویت سیگنال: قدرت تقویت کننده قابل تنظیم برای کیفیت صدای مطلوب، لطفاً از قبل در مورد دریافت FM در محل استفاده اطلاع دهید
صرفه جویی در مصرف انرژی: تغذیه از طریق پریز با سیم برق همراه، کلید روشن/خاموش جداگانه روی سیم برق برای صرفه جویی در انرژی
آنتن اتاق رادیو و تلویزیون با تقویت کننده داخلی برای رادیو و تلویزیون و تیونر با ورودی AM اتصال پیچ کواکسیال FM.
تقویت سیگنال فعال تا 30 دسی بل.
کلید روشن/خاموش مجزا برای صرفه جویی در مصرف انرژی آنتن.
عملکرد آمپلی فایر قابل تنظیم برای کیفیت تصویر و صدا بهینه.
 

اطلاعات فنی:
برند هاما
سازنده Hama
مدل 00044191
ASIN B00006JB4Z
اتصال: نر کواکس
نصب: به تنهایی.
عرض: 13.5 سانتی متر
ارتفاع: 12.3 سانتی متر.
طول کابل کواکسیال: 1 متر
طول: 44.5 سانتی متر.
طول کابل برق: 1.5 متر
محدوده فرکانس: 87.5 - 108 مگاهرتز
فناوری: رادیو و تلویزیون
محدوده محصول: HiFi، تلویزیون و سینمای خانگی
کاربرد مورد نظر: آنتن داخلی
نام مدل آنتن داخلی FM/AM / آمپلی فایر 30 دسی بل
دستگاه های سازگار تلویزیون
پشتیبانی از باندهای رادیویی AM، FM و تلویزیون
سازگار با فناوری بلوتوث بله
ابعاد محصول 12.3x13.5x44.5 سانتی متر
وزن محصول 11.3 گرم

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه کرمان بگز » خرید کنید ***


فروشگاه کرمان بگز دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و گواهینامه SSL شرکت COMODO امریکا میزبان کشور سوئد می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه کرمان بگز

×