• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
آنتن رومیزی دیجیتال شائووی مدل DVB230آنتن رومیزی دیجیتال شائووی مدل DVB230آنتن رومیزی دیجیتال شائووی مدل DVB230آنتن رومیزی دیجیتال شائووی مدل DVB230آنتن رومیزی دیجیتال شائووی مدل DVB230آنتن رومیزی دیجیتال شائووی مدل DVB230آنتن رومیزی دیجیتال شائووی مدل DVB230آنتن رومیزی دیجیتال شائووی مدل DVB230آنتن رومیزی دیجیتال شائووی مدل DVB230

آنتن رومیزی دیجیتال شائووی مدل DVB230

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 8,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

Chaowei یک تولید کننده حرفه ای در زمینه آنتن های دیجیتال بیش از 10 سال است. این شرکت انواع آنتنها را طراحی، توسعه و تولید میکند، آنتنهای دیجیتال نوآورانه Chaowei ارزش هر سنت پرداختی را دارند! Chaowei TV Antennae سزاوار اعتماد شماست!
کانالهای فول اچدی: با آنتن تلویزیون داخلی تقویتشده Chaowei، میتوانید به تمام کانالهای محلی فول اچدی و بیشتر دسترسی داشته باشید! تصاویر کاملا واضح هستند
ویژگی آنتن پیفا: 1) سیگنال های دریافت جهت دار به صورت افقی. 2) دریافت سیگنال های دوربرد آسان تر. 3) گرفتن کانال های Lo-V و Hi-V که آنتن های Omni-directional ممکن است دریافت نکنند آسان تر است.
فناوری جدید: پیشرفتهترین تراشه آیسی هوشمند و پیشرفتهترین فناوری فیلتر CleanPeak برای فیلتر کردن سیگنالهای سلولی و FM که منجر به تصویر واضحتر با نویز کم میشود، برنامههای تلویزیونی رایگان بیشتری را با بهره و برد افزایشیافته ممکن میسازد.
طراحی: طراحی نازک به اندازه کاغذ نصب آن را در موقعیت های مختلف آسان می کند: روی میز دراز بکشید یا آن را روی پایه آنتن قرار دهید، آن را پشت تلویزیون/قفسه کتاب پنهان کنید، به دیوار یا پنجره بچسبید.
کابل 9.8FT: کابل کواکسیال HDTV با کارایی بالا به اندازه کافی بلند است و با سیم برق USB تقویت کننده سیگنال 3.2 فوتی آن را انعطاف پذیر می کند تا آنتن تلویزیون را در موقعیتی با بهترین دریافت در خانه خود قرار دهید (هر چه بهتر، هر چه به پنجره نزدیکتر باشد)
تنظیم آسان: کافیست به پورت کابل کواکسیال تلویزیون خود وصل کنید، تلویزیون خود را روی حالت آنتن قرار دهید و کانال ها را اسکن کنید. همیشه به یاد داشته باشید که پس از جابجایی آنتن، کانال ها را دوباره اسکن کنید
اگر به برج پخش نزدیک هستید (در فاصله 35 مایلی) یا سیگنال ها از قبل قوی هستند، توصیه نمی کنیم از تقویت کننده موجود استفاده کنید.

 

خصوصیات:
دریافت HDTV تضمین می کند که شما همیشه محتوای با بالاترین کیفیت را داشته باشید. بسته به موقعیت مکانی شما، آنتن تلویزیون دیجیتال می تواند شامل NBC، FOX، CBS، ABC، PBS، CW، QUBO، TELEMUNDO، UNIVISION، RTV، THIS TV، ION، ME TV، کانال های آب و هوا و موارد دیگر باشد.
- نکات کارایی بالا:
1، اگر آنتن شما مطابق انتظار کار نمی کند:
1) مطمئن شوید که آنتن را به درستی به دستگاه HDTV یا جعبه مبدل دیجیتال خود وصل کرده اید.
2) اگر تلویزیونی دارید که قبل از سال 2007 ساخته شده است (یا تلویزیونی که تیونر ATSC ندارد)، ممکن است برای اینکه این آنتن به درستی کار کند به یک گیرنده/ستاپ باکس HDTV نیاز داشته باشید.
3) حالت را روی آنتن یا هوا در منوی تنظیم تلویزیون تنظیم کنید و کانال ها را دوباره اسکن کنید.
4) آنتن را مجدداً در مکان دیگری قرار دهید، مانند بالاتر روی دیوار یا نزدیکتر به پنجره. رو به جهت برج پخش (برخی از آنتن ها نیاز به هدف گیری برج دارند)؛ همیشه پس از جابجایی آنتن کانال ها را دوباره اسکن کنید.
2، اگر نمی توانید تصویر واضحی دریافت کنید، فقط آنتن را در مکان های مختلف امتحان کنید یا آن را تا حد امکان در نزدیکی پنجره قرار دهید، گاهی اوقات حرکت چند فوتی می تواند تفاوت ایجاد کند.
- کابل کواکسیال با کیفیت بالا:
Chaowei از کابل کواکسیال 1.5C-2V برای تمام آنتن های تلویزیون دیجیتال HD Chaowei استفاده می کند.
ساختار بادوام از تداخل الکترومغناطیسی و تداخل فرکانس رادیویی محافظت می کند و در نتیجه بهترین کیفیت تصویر و عملکرد ثابت را به همراه دارد.
- می خواهید بدانید چه کانال هایی را دریافت خواهید کرد؟:
1، مکان خود را در آن وب سایت ها dtv.gov/maps برای لیست کانال های منطقه خود وارد کنید.
2، لطفاً قدرت سیگنال و فاصله تا برجها را بررسی کنید تا مشخص کنید که آیا نیاز به اتصال تقویتکننده/تقویتکننده سیگنال (شامل) دارید، در شرایط زیر ممکن است لازم باشد این تقویتکننده را اضافه کنید:
1) فاصله تا ایستگاه DTV بیش از 35 مایل است.
2) اکثر ایستگاه های DTV سیگنال های متوسط یا ضعیف را ارسال می کنند.
3) سیگنال ها هر از گاهی وارد و خارج می شوند یا برخی از کانال ها یک روز از بین می روند.
3، موقعیت مکانی، قدرت سیگنال، فاصله تا برج معمولاً 3 عامل اصلی هستند که بر بهترین دریافت و کیفیت تصویر تأثیر می گذارند! عوامل دیگر عبارتند از زمین محلی و موانع مانند تپه ها، کوه ها، ساختمان ها و درختان.
4، اگر خانه شما بسیار نزدیک به برج پخش است و سیگنال در حال حاضر بسیار قوی است، استفاده از تقویت کننده / تقویت کننده سیگنال را توصیه نمی کنیم.
- قرار دادن چندگانه:
آنتن تلویزیون DVB230 Leaf از فناوری جدیدی استفاده کرد که نیازی به آنتن دادن به سمت برج پخش و قرار دادن آن به صورت عمودی ندارید. می توانید به دیوار آویزان کنید، به پنجره بچسبید، آن را روی میز صاف کنید، آن را روی پایه آنتن تلویزیون خود قرار دهید... گزینه های بیشتری برای شماست.
 

اطلاعات فنی:
سازنده Chaowei Electronics
شماره مدل DVB230
ASIN B07W7J62PY
کشور مبدا چین
ابعاد محصول 9x7.9x0.02 اینچ
وزن مورد 9.6 اونس

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه کرمان بگز » خرید کنید ***


فروشگاه کرمان بگز دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و گواهینامه SSL شرکت COMODO امریکا میزبان کشور سوئد می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه کرمان بگز

×