• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
گیرنده دیجیتال DVB-T تلستار مدل ‎5310487گیرنده دیجیتال DVB-T تلستار مدل ‎5310487گیرنده دیجیتال DVB-T تلستار مدل ‎5310487

گیرنده دیجیتال DVB-T تلستار مدل ‎5310487

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 8,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

دریافت: digiHD TT 6 IR یک گیرنده DVB-T / DVB-T2 HD Terestrik HD شامل Freenet TV است و بنابراین برای دریافت همه گیرنده های DVB-T H.265/HEVC مناسب است. علاوه بر این، می تواند فرستنده DVB-C HD را نیز دریافت کند و بنابراین یک گیرنده کابلی / گیرنده کابلی نیز می باشد.
FREENET TV - این دارای سیستم رمزگشایی Irdeto است و بنابراین برای دریافت کانال های تلویزیونی freenet مناسب است. با TELESTAR digiHD TT 6 IR 3 ماه اعتبار تلویزیون رایگان از جمله وجود دارد
ویژگی ها: پخش کننده رسانه USB (عکس، فیلم، موسیقی و موارد دیگر. صفحه نمایش شماره دار، برنامه آب و هوا از طریق اینترنت، نصب و راه اندازی آسان، اطلاعات برنامه EPG، صرفه جویی در انرژی
کیفیت گیرنده DVB-T2 HD با کیفیت بالا از TELESTAR در یک محفظه کوچک جمع و جور. سبک و بادوام.
اتصالات: 1 x HDMI، 1 x USB، 1 x LAN، 1 x خروجی صدا S/PDIF نوری، 1 x 3.5 میلی متر خروجی Kline AV. محتویات جعبه: digiHD TT 6 IR، کنترل از راه دور شامل باتری، دفترچه راهنمای دستورالعمل (زبان انگلیسی تضمین نمی شود)

 

خصوصیات:
TELESTAR digiHD TT 6 IR freenet TV نسخه ویژه - 3 ماه تلویزیون freenet
TELESTAR digiHD TT 6 IR 3-Month Edition
جمع و جور، کاربر پسند، همه کاره
نسخه 3 ماهه TELESTAR digiHD TT 6 IR چیزهای زیادی برای ارائه دارد!
تلویزیون Freenet به مدت 3 ماه شامل - تنوع برنامه با بهترین کیفیت از طریق DVB-T2 HD
آنتن و کابل در یک: دریافت DVB-T2 HDTV مطابق استاندارد H.265 و فرستنده DVB-C
توابع چند رسانه ای مختلف گنجانده شده است
آسان برای استفاده، بسیاری از ویژگی های کاربر پسند
صرفه جویی در انرژی به لطف فناوری یکپارچه ECO
اکنون دیجیتال را شروع کنید - با تلویزیون فری نت از طریق DVB-T2 HD و TELESTAR digiHD TT 6 IR
آسان.بهتر.تلویزیون. با تلویزیون فری نت واضح تر تماشا کنید!
با تلویزیون فری نت می توانید تا 20 برنامه خصوصی و 20 برنامه آزادانه را با کیفیت HD ببینید. از فیلم های پرفروش هالیوود، سریال های برجسته و ورزش های برتر با کیفیت Full HD درخشان لذت ببرید! با نسخه 3 ماهه، می توانید به مدت سه ماه به پیشنهاد برنامه تلویزیونی Freenet دسترسی داشته باشید. برای این منظور می توانید یک بار پذیرش را باز کنید.
digiHD TT 6 IR - ویژگی های اضافی شیر قوی گنجانده شده است
بیشتر از یک گیرنده ساده!
علاوه بر DVB-T2 HD، می توان از digiHD TT 6 IR برای دریافت برنامه های تلویزیون کابلی دیجیتال نیز استفاده کرد. بسیاری از عملکردهای اضافی مانند پخش کننده رسانه USB، سرویس اطلاعات برنامه دیجیتال واضح، راه اندازی آسان و عملکرد بصری، گیرنده را به یک همراه کاملاً قابل اعتماد و روزمره تبدیل می کند.
- تلویزیون فری نت:
پیشنهاد freenetTV شامل پخش تمام برنامه های تلویزیون خصوصی از طریق DVB-T2 HD است. اگر گیرنده دارای این ویژگی باشد، FreenetTV تا زمانی که شرایط دیگر وجود دارد با دستگاه قابل دریافت است (freenetTV در قسمت پذیرش پخش می شود، اشتراک معتبر دارید).
- HD کامل:
رزولوشن بالا (HD High Definition)، تلویزیون دیجیتال به لطف «فراوانی اطلاعات» بیشتر، تصاویر را با وضوح خاصی ارائه می دهد. وضوح ویدئو در فرمت 16:9 (1920 پیکسل افقی و 1080 پیکسل عمودی) نمایش داده می شود و با جزئیات بیشتر و درخشندگی رنگ بالاتر مشخص می شود.
- پخش کننده چند رسانه ای USB:
اگر گیرنده دارای این ویژگی باشد، می توان از آن به عنوان یک ایستگاه چند رسانه ای نیز استفاده کرد. انواع رسانه های خارجی مانند فایل های موسیقی MP3، فرمت های مختلف ویدیویی یا فایل های تصویری را از طریق گیرنده تلویزیون خود پخش کنید.
- ذخیره انرژی:
فناوری Telestar Eco برنده چند جایزه از محیط زیست و همچنین کیف پول شما محافظت می کند: گیرنده با مصرف انرژی بسیار کم خود در هنگام کار و آماده به کار تحت تأثیر قرار می دهد.
 

اطلاعات فنی:
سازنده Telestar Digital GmbH
شماره مدل 5310487
ASIN B01D3Z23MG
فناوری اتصال اسکارت، USB، HDMI
نوع کنترلر Drucktaste
ویژگی ویژه کمک برنامه نویسی الکترونیکی، کنترل از راه دور، نمایشگر روی صفحه (OSD)، اسلات کارت هوشمند
دستگاه های سازگار تلویزیون
مجموع پورت های HDMI 1
نوع رابط HDMI، Scart، RCA L/R، SPDIF
کدگذاری ویدیو H.265/HEVC
زبان انگلیسی، آلمانی
ابعاد محصول 18x10x4 cm 
وزن: 290 گرم

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه کرمان بگز » خرید کنید ***


فروشگاه کرمان بگز دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و گواهینامه SSL شرکت COMODO امریکا میزبان کشور سوئد می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه کرمان بگز

×