• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
دوربین دنده عقب خودرو مدل ‎CJBIN-01دوربین دنده عقب خودرو مدل ‎CJBIN-01دوربین دنده عقب خودرو مدل ‎CJBIN-01دوربین دنده عقب خودرو مدل ‎CJBIN-01دوربین دنده عقب خودرو مدل ‎CJBIN-01دوربین دنده عقب خودرو مدل ‎CJBIN-01دوربین دنده عقب خودرو مدل ‎CJBIN-01

دوربین دنده عقب خودرو مدل ‎CJBIN-01

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 5,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

- مواد با کیفیت: دوربین خودرو از مواد ABS + PC با کیفیت بالا ساخته شده است، سنسور CMOS با وضوح بالا، سنسور تصویر CCD، پیکسل های موثر: 720 x 480 پیکسل، ارائه تصاویر با کیفیت بالاتر.
- دید در شب برتر: دید در شب با وضوح بالا را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد با خیال راحت حتی در تاریکی رانندگی کنید.دوربین دید عقب خودرو با تصاویر واضح می تواند دید واضحی را در روز و شب ثبت کند که کاملاً مشکل جلوه ضعیف در شب را حل می کند.
- دوربین عقب با 12 چراغ LED با روشنایی بالا: دوربین عقب دارای 12 چراغ LED با روشنایی بالا است که باعث می شود جلوه نور دوربین HD در شب واضح تر شود. ساخته شده از پلاستیک PC با کیفیت بالا، ضد لرزش، ضد تداخل و ضد گرد و غبار.
- IP67 ضد آب: با دوام منحصر به فرد و درجه مقاومت در برابر آب IP67، با محافظت از پلاستیک تقویت شده در خارج و مهر و موم تزریق لاستیکی قوی در داخل، هیچ مشکلی در باران سبک یا شدید وجود ندارد.
- پرسپکتیو گسترده: دوربین بسیار کوچک است، زیبایی ماشین را تحت تاثیر قرار نمی دهد، نصب آسان، زاویه باز 170 درجه، نقطه کور بصری را رد می کند و در هنگام دنده عقب هیچ نقطه کوری وجود ندارد، برای رسیدن به جلوه عالی و ایجاد پارکینگ امن تر برای مبتدیان

 

خصوصیات:
دوربین دید عقب 12 LED عملکرد دید در شب بسیار خوبی دارد، حتی شما می توانید در شب یا در یک پارکینگ زیرزمینی تاریک به وضوح ببینید.
دوربین دید عقب ما با اکثر انواع خودروهای 12 ولت DC مانند: B. ماشین، کامیون، کاروان و ون و غیره سازگار است.
دوربین دنده عقب با سیستم پیشرفته دنده عقب و سیستم هدایت پارک، پارک را راحت تر از همیشه می کند.
 

اطلاعات فنی:
ولتاژ 12 ولت
تکنولوژی سنسور نوری CCD، CMOS
نوع لنز واید
زاویه دید: 170 درجه
ضد آب: IP67
دمای کارکرد: -20 درجه سانتی گراد ~ 80 + درجه سانتی گراد، رطوبت نسبی 95٪ MAX
جنس: ABS کامپیوتر شخصی
ابعاد بسته بندی: 13x8x5.5 سانتی متر
 

نکات مهم:
1. دوربین دنده عقب را در مکانی مناسب در ماشین خود نصب کنید.
2. لنز دوربین را در بهترین موقعیت تنظیم کنید.
3. کابل برق (قرمز و مشکی) را به خط برق اضطراری 12 ولت وصل کنید.
4. خروجی فیلم دوربین عقب (سیم زرد) را به صفحه خودروی خود وصل کنید.

 

اقلام همراه:

1 عدد دوربین دید عقب خودرو
1 عدد کابل ویدئو
1 عدد سیم برق
2 عدد پیچ
1 عدد راهنمای کاربر 

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه کرمان بگز » خرید کنید ***


فروشگاه کرمان بگز دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و گواهینامه SSL شرکت COMODO امریکا میزبان کشور سوئد می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه کرمان بگز

×