• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
گیرنده رله 2 کانالی دیسرک مدل B09VXPCF2Cگیرنده رله 2 کانالی دیسرک مدل B09VXPCF2Cگیرنده رله 2 کانالی دیسرک مدل B09VXPCF2Cگیرنده رله 2 کانالی دیسرک مدل B09VXPCF2Cگیرنده رله 2 کانالی دیسرک مدل B09VXPCF2Cگیرنده رله 2 کانالی دیسرک مدل B09VXPCF2Cگیرنده رله 2 کانالی دیسرک مدل B09VXPCF2Cگیرنده رله 2 کانالی دیسرک مدل B09VXPCF2Cگیرنده رله 2 کانالی دیسرک مدل B09VXPCF2Cگیرنده رله 2 کانالی دیسرک مدل B09VXPCF2Cگیرنده رله 2 کانالی دیسرک مدل B09VXPCF2Cگیرنده رله 2 کانالی دیسرک مدل B09VXPCF2Cگیرنده رله 2 کانالی دیسرک مدل B09VXPCF2Cگیرنده رله 2 کانالی دیسرک مدل B09VXPCF2Cگیرنده رله 2 کانالی دیسرک مدل B09VXPCF2C

گیرنده رله 2 کانالی دیسرک مدل B09VXPCF2C

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 5,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

DieseRC یک تولید کننده حرفه ای سوئیچ های کنترل از راه دور RF و سوئیچ های هوشمند WIFI / Zigbee / Bluetooth است که بر ارائه تجهیزات و راه حل های کنترل از راه دور راحت، صرفه جویی در انرژی، ایمن، کارآمد و مقرون به صرفه به مشتری تمرکز دارد.
ما کارخانه، مهندسان و نام تجاری خود را داریم.
محصولات ما توسط مشتریان عمومی تحسین شده و به طور گسترده در زمینه های مختلف، انتقال سیگنال و سوئیچ کنترل از راه دور DIY استفاده می شود.
محصولات ما مورد ستایش مشتریان عمومی قرار گرفته و به طور گسترده در زمینه های مختلف مانند روشنایی، موتور، درب گاراژ، پرده برقی، پمپ آب، سیستم تهویه، زنگ هشدار، قفل برقی درب و غیره مورد استفاده قرار گرفته است.
 

خصوصیات:
(طراحی عالی) سوئیچ کنترل از راه دور بی سیم RF 433Mhz. عملکرد پایدار و قابل اعتماد با حساسیت دریافت بالا (> - 105dBm). سیگنال قوی می تواند از دیوارها، کف ها، درها عبور کند. می توان آن را در فاصله 50 متری بدون هیچ مانعی کنترل کرد. شما می توانید از راه دور هر دستگاهی را که با گیرنده رله متصل می شود از طریق کنترل از راه دور کار کنید.
(استفاده آسان) تنظیم و بازنشانی بسیار آسان. 3 حالت عملیاتی وجود دارد (حالت لحظه ای / تعویض / قفل) را می توان انتخاب کرد. شما به راحتی می توانید توسط خودتان بسته به نیاز خود تنظیم کنید. حالت عملکرد محصول قابل تنظیم است. این محصول قبل از ارسال آزمایش می شود و در حالت جابجایی برنامه ریزی می شود.
(انعطاف پذیری بیشتر) این گیرنده شامل 2 رله 10A است و برای هر رله 3 ترمینال (معمولا باز، معمولی، معمولا بسته) وجود دارد. این 2 رله مستقل هستند، به طوری که می توانید هر یک از آنها را به طور مستقل از راه دور کنترل کنید. این یک رله تماس بدون پتانسیل است. خروجی غیرفعال کنتاکت های خشک هر گیرنده می تواند حدود 20 فرستنده را ذخیره کند. و یک فرستنده می تواند چندین گیرنده را نیز کنترل کند.
(تضمین کیفیت) رله با کیفیت بالا که می تواند بیش از 100000 بار استفاده شود. بگذارید این محصول ماندگاری و پایداری بیشتری داشته باشد. ترمینال آبی پرقدرت می تواند جریان 10A را تحمل کند تا این محصول بتواند عملکرد خوبی داشته باشد. اثر حتی زمانی که جریان ناپایدار است. گیرنده برای ولتاژ 85 ولت ~ 240 ولت مناسب است، استفاده از آن انعطاف پذیرتر است. مناسب برای 110 ولت 120 ولت 220 ولت 240 ولت.
(کاربرد گسترده) محصولات را می توان در خانه ها، مزارع، کارخانه ها، ادارات، آزمایشگاه ها، مارکت ها و غیره استفاده کرد. شما می توانید از راه دور هر دستگاهی را که با گیرنده رله از طریق کنترل از راه دور متصل می شود، کار کنید. مانند درب گاراژ، درب برقی، درب کرکره، درب انبساط و پرده برقی، موتور، لامپ، روشنایی، دستگاه تهویه، انتقال سیگنال و غیره.
 

ویژگی ها:
- سیگنال RF قوی 433 مگاهرتز:
سوئیچ کنترل از راه دور رله بی سیم DieseRC RF که از فناوری فرکانس رادیویی فرکانس 433 مگاهرتز استفاده می کند، دارای سیگنال قوی است که می تواند از دیوارها، کف ها، درها و تراشه کد یادگیری EV1527 عبور کند که سیستم را ایمن تر می کند. شما می توانید هر دستگاه متصل به گیرنده رله را از طریق فرستنده از هر مکانی در فاصله قابل اعتماد کنترل کنید.
- آسان برای استفاده:
بسیار آسان برای راه اندازی و تنظیم مجدد. 3 حالت کار وجود دارد (حالت لحظه ای / تعویض / قفل). شما به راحتی می توانید خود را بر اساس نیاز خود تنظیم کنید. حالت عملکرد قابل تنظیم است. گیرنده با 2 رله که به طور مستقل قابل کنترل است. و 3 ترمینال (معمولا باز، معمولی، معمولا بسته) هر رله وجود دارد. ترمینال سیم بزرگ، سیم کشی آسان.
- برنامه گسترده:
محصولات را می توان در خانه ها، مزارع، کارخانه ها، دفاتر، آزمایشگاه ها، مارکت ها و غیره استفاده کرد. کاربردهای کنترل از راه دور بی سیم از کنترل از راه دور ساده خانگی تا اتوماسیون مانند پرده های برقی، درب گاراژ، موتور، سیستم های هشدار، روشنایی و غیره را شامل می شود.
 

راهنما:
- حالت لحظه ای:
دکمه A را فشار داده و نگه دارید، رله 1 روشن می شود. دکمه A را رها کنید، این رله 1 خاموش می شود.
- برپایی
دکمه یادگیری را 1 بار (روی گیرنده) فشار دهید. 3 ثانیه صبر کنید؛
دکمه A را روی کنترل از راه دور فشار دهید. 3 ثانیه صبر کنید.
دکمه B را روی کنترل از راه دور فشار دهید. موفق شدن.
-
- تغییر حالت:
دکمه A را فشار دهید، رله 1 روشن می شود. دوباره دکمه A را فشار دهید، این رله 1 خاموش می شود.
- برپایی
دکمه یادگیری را 2 بار (روی گیرنده) فشار دهید. 3 ثانیه صبر کنید؛
دکمه A را روی کنترل از راه دور فشار دهید. 3 ثانیه صبر کنید.
دکمه B را روی کنترل از راه دور فشار دهید. موفق شدن.
-
- حالت چفت شده:
دکمه A را فشار دهید، رله 1 روشن می شود. دکمه B را فشار دهید، رله 2 روشن می شود، در همان زمان رله 1 خاموش می شود. دکمه C را فشار دهید تا هر دو رله متوقف شوند.
راه اندازی (توجه: کنترل از راه دور به 3 دکمه نیاز دارد)
دکمه یادگیری را 3 بار (روی گیرنده) فشار دهید. 3 ثانیه صبر کنید؛
دکمه A را روی کنترل از راه دور فشار دهید. 3 ثانیه صبر کنید.
دکمه B را روی کنترل از راه دور فشار دهید. موفق شدن.
-
- بازنشانی کنید:
دکمه یادگیری را 8 بار فشار دهید (روی گیرنده). برای موفقیت.
- اطلاع:
قبل از اینکه بخواهید حالت عملکرد یک کنترل از راه دور را تغییر دهید، بازنشانی کنید.
پس از تنظیم مجدد، تمام کنترل های از راه دور دیگر نمی توانند کار کنند.

 

اطلاعات فنی:
AC 90V~250V 2 کاناله
ولتاژ کار گیرنده: AC 90 ولت ~ 250 ولت
ولتاژ ورودی / خروجی: 1 ~ 250 ولت
حداکثر جریان: 10A
فرکانس RF: 433 مگاهرتز
پشتیبانی از رمزگذاری: کد یادگیری 1527
حساسیت دریافت:> 97dbm
حالت کار RF: دریافت بی سیم superheterodyne ASK
دمای کار: -30 ~ + 80
برد پذیرش: فضای باز بیش از 50 متر است
جریان خاموش: 

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه کرمان بگز » خرید کنید ***


فروشگاه کرمان بگز دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و گواهینامه SSL شرکت COMODO امریکا میزبان کشور سوئد می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه کرمان بگز

×