• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
کنترلر درب گاراژ هوشمند اربکو مدل ‎B088H93NBLکنترلر درب گاراژ هوشمند اربکو مدل ‎B088H93NBLکنترلر درب گاراژ هوشمند اربکو مدل ‎B088H93NBLکنترلر درب گاراژ هوشمند اربکو مدل ‎B088H93NBLکنترلر درب گاراژ هوشمند اربکو مدل ‎B088H93NBLکنترلر درب گاراژ هوشمند اربکو مدل ‎B088H93NBLکنترلر درب گاراژ هوشمند اربکو مدل ‎B088H93NBLکنترلر درب گاراژ هوشمند اربکو مدل ‎B088H93NBLکنترلر درب گاراژ هوشمند اربکو مدل ‎B088H93NBL

کنترلر درب گاراژ هوشمند اربکو مدل ‎B088H93NBL

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 8,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

ایمن و قابل اعتماد: با استفاده از مواد ABS مقاوم در برابر شعله V0، این کنترلر هوشمند درب گاراژ محافظت در برابر آتش، اضافه ولتاژ و بار اضافی را فراهم می کند، استفاده فوق العاده ایمن و آسان را تضمین می کند.
روشن/خاموش خودکار درب گاراژ: میتوانید تایمر را تنظیم کنید تا زمانی که بعد از پایان کار در نزدیکی خانه خود رانندگی میکنید، بهطور خودکار درب گاراژ را باز کند، در حالی که شمارش معکوس را تنظیم کنید تا وقتی آماده خروج از گاراژ هستید، آن را ببندید.
کنترل از راه دور برنامه: از طریق برنامه Smart Life می توانید درب گاراژ را از هر کجا کنترل کنید. چه در خانه باشید و چه بیرون بروید، میتوانید آن را باز یا ببندید و با تلفن آنلاینی که در دسترس است، وضعیت بیدرنگ آن را بررسی کنید. برای شما بسیار راحت است که درب گاراژ را از قبل باز کنید و به آن نزدیک شوید.
کنترل صوتی: کنترلر را با آمازون الکسا / دستیار گوگل یا با استفاده از میانبرهای سیری جفت کنید تا کنترل صدای هندزفری را پیاده سازی کنید، که وقتی مشغول کارهایی هستید که در دست دارید، لطف بزرگی به شما می کند.
نصب آسان: سنسور درب بی سیم با باتری، بدون نیاز به سیم کشی، نصب آسان تر. لوازم جانبی ضروری کامل و دستورالعمل واضح به شما این امکان را می دهد که به راحتی کل فرآیند سیم کشی و نصب را به پایان برسانید.

 

خصوصیات:
کنترل کننده درب گاراژ هوشمند Orbecco
چندین توابع پیشرفته
1. کنترل از راه دور توسط برنامه زندگی هوشمند.
2. کنترل صوتی با Amazon Alexa/Google Assistant/Siri.
3. فقط اتصال وای فای 2.4 گیگاهرتزی ساده، بدون نیاز به هاب.
4. تاریخچه زمانی روشن/خاموش را پیگیری کنید.
5. رمز عبور ایمنی را اضافه کنید و اخطار ON/OFF بدهید.
6. تایمر روشن/خاموش و شمارش معکوس را تنظیم کنید.
7. اشتراک گذاری دستگاه خانواده.
 

اطلاعات فنی:
برند Orbecco
ASIN B088H93NBL
فناوری اتصال وای فای
نوع رابط Wi Fi
نوع کنترلر IFTTT
حداکثر برد 10 متر
ورودی: DC 5V/1A
خروجی: خیر
استاندارد WiFi: فقط 2.4 گیگاهرتز IEEE 802.11 b/g/n (5 گیگاهرتز را پشتیبانی نمی کند)
سیستم پشتیبانی: iOS 8.0/Android 4.4 بالاتر
ابعاد محصول 8.79x3.99x2.49 سانتی متر
وزن: 230 گرم

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه کرمان بگز » خرید کنید ***


فروشگاه کرمان بگز دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و گواهینامه SSL شرکت COMODO امریکا میزبان کشور سوئد می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه کرمان بگز

×