• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
اجاق سفری الکلی مدل X-100اجاق سفری الکلی مدل X-100اجاق سفری الکلی مدل X-100اجاق سفری الکلی مدل X-100اجاق سفری الکلی مدل X-100اجاق سفری الکلی مدل X-100اجاق سفری الکلی مدل X-100اجاق سفری الکلی مدل X-100

اجاق سفری الکلی مدل X-100

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 3,000,000تومان2,500,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

همراه داشتن یک وسیله ی بسیار با کیفیت برای پخت و پز و تولید حرارات امری ضروری است. اگر شما نیز جزء افرادی هستید که به سفر در طبیعت و کوهنوردی علاقه دارید توصیه میکنیم حتما با این محصول ما اشنا شوید.در اینجا قصد داریم یک اجاق به شما معرفی کنیم که بسیار پر کاربرد و زیبا است.در واقع سوخت این اجاق الکل است و با استفاده از الکل تولید شعله و حرارت میکند. شعله ی تولید شده به وسیله ی این اجاق بسیار پر حرارت است و از همه مهمتر کمترین میزان الودگی و گاز را در چادر شما تولید میکند. این اجاق الکلی قادر است با 100 میلی لیتر الکل تا حدود یک ساعت روشن بماند. پختن غذا در کوه و سفرهای چند روزه بسیار مهم است زیرا اگر به مقدار کافی غذا نخوریم انرژی لارم برای ادامه ی سفر را نخواهیم داشت. این اجاق الکلی میتواند بسیار پر کاربرد باشد و شما مدل های مختلفی غذا را بر روی ان بپزید. بدنه ی این اجاق بسیار محکم بوده و هر ظرفی را میتوان بر روی ان قرار داد. این اجاق قادر است 1 لیتر اب را در حدود 10-12 دقیقه برای شما بجوشاند.از نکانت مهم در این اجاق الکلی قابلیت استفاده از ان در هر شرایط محیطی است. شما میتوانید در برف و یخبندان و کوهستانهای بلند نیز از آن برای پختن غذا و یا ذوب یخ و برف برای تولید اب استفاده کنید. آنچه در این اجاق بسیار عالی است کاربرد ساده اجاق است. کافی است الکل را در این اجاق بریزید و سپس روشن کنید.در پایان کار با درب مخصوص میتوانید شعله را خاموش کنید. بسیار سبک و براحتی قابل حمل می باشد، دارای درپوش مخصوص تنظیم میزان شعله و حرارت، با توجه به بازده حرارتی مناسب الکل، این اجاق الکی در زمان کم براحتی دمای مناسبی جهت پخت و پز و جوش آوردن آب را برای شما فراهم می کند.این اجاق الکلی از ابعاد بسیار مناسب و وزن بسیار کمی برخوردار است که در نتیجه حمل ان در سفر ها بسیار اسان و حجم کمی از کوله ی شما را اشغال میکند.این اجاق برای یک گروه سه چهار نفری بسیار عالی و مناسب است. 

 

توضیحات سوخت:

انواع الکل قابل استفاده: اتانول اتیلیک اتیل الکل دندریت الکل 
نکته: تقریبا از هر چیزی که بالاتر از 70 درصد الکل دارد، برای تامین سوخت آن استفاده کنید 

 

نوع پایه پخش:

مخزن اجاق الکلی استیل خاص و پایه قراری گیری اجاق الکلی فلزی (فولاد کوره ای) 

 

توضیحات دستگیره:

دستگیره ندارد ولی بدنه استیل

 

خصوصیات:

بسیار مناسب برای کمپینگ، سفر، کوهنوردی و طبیعت گردی، برای ارتفاعات و یخ بندان
قابل استفاده برای چادر مسافرتی، به عنوان یک منبع گرمایی 
جنس استیل، با مقاومت بالا در برابر حرارت
دارای درپوش، برای خاموش کردن سریعِ مخزن دارای درپوش فلزی پدالی
دارای محافظ باد و نگهدارنده ظروف با 4 عدد کنگره 
استفاده از الکل برای تولید شعله 
حمل آسان 
وزن سبک 

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه کرمان بگز » خرید کنید ***


فروشگاه کرمان بگز دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و گواهینامه SSL شرکت COMODO امریکا میزبان کشور سوئد می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه کرمان بگز

×