• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
واکی تاکی اسباب بازی مدل ‎T-388 بسته 2 عددیواکی تاکی اسباب بازی مدل ‎T-388 بسته 2 عددیواکی تاکی اسباب بازی مدل ‎T-388 بسته 2 عددیواکی تاکی اسباب بازی مدل ‎T-388 بسته 2 عددیواکی تاکی اسباب بازی مدل ‎T-388 بسته 2 عددیواکی تاکی اسباب بازی مدل ‎T-388 بسته 2 عددیواکی تاکی اسباب بازی مدل ‎T-388 بسته 2 عددیواکی تاکی اسباب بازی مدل ‎T-388 بسته 2 عددیواکی تاکی اسباب بازی مدل ‎T-388 بسته 2 عددی

واکی تاکی اسباب بازی مدل ‎T-388 بسته 2 عددی

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 5,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

هدیه عالی برای بچه ها: هدیه برای پسران 3 تا 12 ساله، هدایای دختر نوجوان، هدایای واکی تاکی برای بچه ها هدایای تولد پسر نوجوان. برای فعالیت های داخلی و خارجی مانند رفتن به خرید، گردش های بهاری و کمپینگ تابستانی عالی است.
صدای واضح و عملکرد قفل کلید: واکی تاکی بچهها عملکرد هشدار تماس جالب، کیفیت صدای واضح و صاف با سطح صدا قابل تنظیم دارند. با مجهز شدن به عملکرد قفل کلید، تغییر کانال ها برای افزایش لذت تعامل والدین و فرزند برای کودکان آسان نیست.
طراحی ارگونومیک: بدنه کوچک و سبک به کودکان امکان استفاده آسان را می دهد و تنها 90 گرم در هر دستگاه واکی تاکی حمل آسان است، اینها با طراحی ارگونومیک به راحتی در دستان کودکان قرار می گیرند. یک دکمه فشاری بدون عارضه استفاده از این اسباب بازی را برای دختران 3 تا 12 ساله آسان می کند.
اسباببازیهای پرفکت Adventure Kids: موقعیت میتواند نظارت در زمان واقعی کودکان، ضد سرگردانی، سیستم هشدار هوشمند و غیره باشد. با دوستان و خانوادههای خود به خصوص در فعالیتهای خارج از منزل در ارتباط باشید، بهترین اسباببازیهای فضای باز برای پسران و دختران.
استفاده آسان: طراحی فشرده مدرن. عملیات فشار به مکالمه ساده، دوبار کلیک کنید تا یک بیپ تکی فعال شود. پخش به یک یا چند واحد، امکان استفاده از کانال های مختلف.

 

خصوصیات:
برای استفاده در گردش های بهاری، کمپ تابستانی، پیاده روی و غیره عالی است
- انتخاب چند رنگ -
تطابق کامل رنگ در واکی تاکی است، شما می توانید هر طور که دوست دارید انتخاب کنید.
- نیاز به باتری AAA اضافی -
واکی تاکی برای کار به باتری 4 x قلمی نیاز دارد. (بسته شامل نمی شود.)
- ضد ضربه و سقوط -
پوسته ABS پایدار و با کیفیت، سخت و ضد افت.
- طراحی گیره کمربند -
واکی تاکی را می توان به کمربند یا کوله پشتی خود وصل کرد.
- عملکرد قفل صفحه کلید -
با فشار دادن دکمه قفل بر روی دستگاه پخش صدای دستگاه اجازه دهید کودک قادر به تغییر تنظیمات بدون همراهی یک قیم نباشد. که یک طرح عالی برای یک بچه کوچکتر است.
- عملکرد چراغ قوه:
عملکرد چراغ قوه داخلی می تواند راحتی و شادی بیشتری را برای بچه ها در محیط تاریک ارائه دهد، آنها می توانند به راحتی بیرون را کشف کنند.
- کیفیت صدای شفاف:
واکی تاکی بچه Kearui دارای کیفیت صدای واضح و قوی است. کودکان همچنین می توانند با تنظیم صدای واکی تاکی ارتباط واضح تری داشته باشند.
- ارتباط VOX:
عملکرد VOX برای ارتباط واقعاً بدون هندز راحت تر است. فرزندان شما مجبور نیستند هر بار که از دکمه Talk استفاده می کنند، آن را فشار دهند. استفاده از آن را آسان تر کنید.
- بلندبرد صحبت کردن:
محدوده طولانی تری برای استفاده کودکان! اسباببازیهای واکی تاکی کودک ما میتوانند مناطق وسیعی از زمین را تا 3 مایل در میدان باز اداره کنند.
 

اطلاعات فنی:
برند Kearui
شماره مدل T-388
ASIN B07SJRGXZ5
تعداد کانال 8
قابلیت ویژه قابل تنظیم
برد مکالمه حداکثر 3 مایل
محدوده سنی (توضیحات) بچه
تکنولوژی تیونر UHF
سطح مقاومت در برابر آب مقاوم در برابر آب نیست
تعداد باتری 8 باتری قلمی مورد نیاز.
ابعاد 14.9x7.7x6.2 cm
وزن کالا 180 گرم

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه کرمان بگز » خرید کنید ***


فروشگاه کرمان بگز دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و گواهینامه SSL شرکت COMODO امریکا میزبان کشور سوئد می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه کرمان بگز

×