• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
لامپ نور درمانی دومملوکس مدل HP-06لامپ نور درمانی دومملوکس مدل HP-06لامپ نور درمانی دومملوکس مدل HP-06لامپ نور درمانی دومملوکس مدل HP-06لامپ نور درمانی دومملوکس مدل HP-06لامپ نور درمانی دومملوکس مدل HP-06لامپ نور درمانی دومملوکس مدل HP-06

لامپ نور درمانی دومملوکس مدل HP-06

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 5,500,000تومان5,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

لامپ نور روز 10000LUX: این لامپ فتوتراپی LED بدون نور UV و بدون تابش نور دارای روشنایی 10000 LUX است که می تواند با شبیه سازی نور طبیعی به تعادل کمبود نور خورشید در روزهای تاریک کمک کند. می تواند به بهبود خواب، خلق و خو، تمرکز و انرژی شما کمک کند. این لامپ فتوتراپی با طیف کامل برای کار، مطالعه و بهبودی مناسب است.
دمای رنگ و روشنایی قابل تنظیم: این لامپ نور روز دارای 3 رنگ روشن (سفید، طبیعی و سفید گرم) و پنج تنظیم روشنایی است. می توانید رنگ و روشنایی نور را با یک لمس ساده با محیط و فاصله تنظیم کنید. ساده و آسان برای استفاده.
عملکرد تایمر و عملکرد حافظه دائمی: یک تایمر خودکار داخلی به شما امکان می دهد حالت های زمان بندی 20/40/60 دقیقه را تنظیم کنید. علاوه بر این، لامپ فلورسنت دارای عملکرد حافظه دائمی است. در هر غرفه، انتخاب هایی را که قبل از آخرین خاموشی حفظ شده اند، وارد کنید. طراحی بسیار کاربر پسند.
نگهدارنده تاشو: طراحی نگهدارنده تاشو لامپ فتوتراپی می تواند الزامات سناریوهای مختلف را برآورده کند. می توانید آزادانه آن را در هر زاویه و جهتی تنظیم کنید، آن را روی میز قرار دهید یا حتی آن را به دیوار آویزان کنید. خواندن، غذا خوردن، کار کردن یا یادگیری شما را روشن می کند، بنابراین می توانید در هر زمان و هر مکان با خورشید همراه باشید.
هدیه عالی: مهره های LED عالی، نور بدون سوسو و نور بدون فلاش و تابش، می تواند از چشمان شما در برابر فشار محافظت کند. طراحی فوق العاده نازک و اندازه جمع و جور آن را فوق العاده قابل حمل و مناسب برای فضاهای کوچک و استفاده در حین حرکت می کند. بهترین انتخاب برای هدیه است.

 

خصوصیات:
- کم نور شدن مداوم:
پس از روشن شدن لامپ فتوتراپی، قسمت روشن را فشار داده و نگه دارید و نور به تدریج از تیره به روشن تغییر می کند. هنگامی که روشن ترین است، قسمت روشن را دوباره نگه دارید، روشنایی به تدریج از روشن به تاریک تغییر می کند. به این حالت کم نور مداوم می گویند.
- عملکرد زمان بندی و حافظه دائمی:
3 گزینه تایمر: حالت تایمر 20/40/60 دقیقه قابل تنظیم است
عملکرد حافظه: عملکرد حافظه کاربرپسند، تنظیمات از پیش تعیین شده شما را حتی زمانی که دستگاه خاموش است ادامه می دهد.
- پایه قابل تنظیم:
طراحی نگهدارنده مخفی تاشو 180 درجه چراغ روز را می توان آزادانه در هر زاویه و جهتی تنظیم کرد.
ایده آل برای دفتر، خانه و سفر. یک سوراخ دفع گرما در پشت لامپ وجود دارد که پس از کار طولانی نگران تولید گرما نباشید.
- حمل و نقل اسان:
روشنایی میز لامپ روز تا 10000 لوکس است که برای شبیه سازی نور خورشید در روز تاریک با نور ناکافی استفاده می شود. می توان آن را به راحتی و به راحتی در هر جایی برد، چه در سفر، چه در محل کار و چه در خانه، بسیار کاربردی است. در زمستان سرد، من معتقدم که می تواند همیشه برای شما گرما به ارمغان بیاورد.

 

اطلاعات فنی:
نام رنگ: سفید
نام سایز: HP-06
سبک مدرن
نام تجاری DOMUMLUX
رنگ سفید
قابلیت ویژه تغییر رنگ
منبع نور نوع LED
لامپ نور روز سبک، چراغ کف، نور درمانی
شکل نامه
جنس لامپ DAYLIGHT
انواع فینیش بلوط
اجزای شامل لامپ نور خورشید
کاربردهای خاص چراغ روز BEURER چراغ روز
ویژگی های ویژه لامپ نور روز همچنین دارای عملکرد حافظه دائمی است، براکت مخفی با سوراخ های خنک کننده، روشنایی و دمای رنگ قابل تنظیم، لامپ نور روز 10000 LUX، لامپ نور درمانی نور خورشید با لامپ روز.
رنگ سایه ویس
لامپ نور درمانی 10000 لوکس جهت نور
توضیحات برق و دوشاخه: برق سیمی
Switch Style را لمس کنید
نوع لامپ ال ای دی
توان 10.3 وات
ابعاد محصول 16 x 16 x 23 cm
وزن مورد 690 گرم


راهنمای کاربری:
- موارد احتیاط:
اولین باری که لازم نیست خیلی طولانی باشید، بدن شما باید خود را با این روند وفق دهد. بهترین فاصله عملیاتی 19.6 اینچ است. بهترین زمان استفاده 4 ساعت است.
- از اثر استفاده کنید:
اگرچه معمولاً دو هفته یا بیشتر طول می کشد. اصرار بر یک برنامه روزانه می تواند به حفظ این مزایا در طول زمان کمک کند.
- زمان استفاده شده:
بیدار شدن در صبح می تواند به مغز شما کمک کند تا بیدار شود. بعد از ظهر وقتی خسته هستید می توانید لامپ فلورسنت را روشن کنید

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه کرمان بگز » خرید کنید ***


فروشگاه کرمان بگز دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و گواهینامه SSL شرکت COMODO امریکا میزبان کشور سوئد می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه کرمان بگز

×